Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוודאי הוחלפו כ-6 צינורות מים. מחזירי שמן, טייימינג, משאבת מים, ורצועות מנוע.

כל החלקים הם מקוריים בלבד.

Rover 214Si

מכונאי רכב

פורסם

ראשית כל-מגיע לך ח"ח ענק על הצילומים ועל ההסברים הממצים. אני חייב להודות שלא ידעתי איך ראש מנוע מתבצע מבחינה פיזית-מה מפרקים, ובכללי מה עושים.

 

ברשותך, יש לי כמה שאלות.

1.ביצוע טיימינג. איך מבצעים זאת מבחינת השיניים-האם יש שן ספציפית או סימון כלשהו שעל פיו שמים את השרשרת? האם צריך לבדוק את מידת החופש של השרשרת עם כלי כלשהו או שפשוט בודקים בעין שכל השיניים במקום?

2.אם יש רצועת גומי ברכב ולא רצועת טיימינג, איך מתבצעת בדיקת חופש החגורה? האם יש דברים שלא מבצעים מבחינת ראש מנוע כשיש רצועת גומי? אני מניח שזה גם יותר קל עם רצועת גומי מאשר עם שרשרת..

3. אמרת שהרכב נסע על 2 בוכנות ולא על 4. איך מגיעים למצב כזה שבו בוכנות לא עובדות? אם מצב כזה יכול לקרות בגלל שרשרת הטיימינג או בגלל רכיב מכני אחר במנוע?

 

תודה,

מתן.

פורסם
ראשית כל-מגיע לך ח"ח ענק על הצילומים ועל ההסברים הממצים. אני חייב להודות שלא ידעתי איך ראש מנוע מתבצע מבחינה פיזית-מה מפרקים, ובכללי מה עושים.

 

ברשותך, יש לי כמה שאלות.

1.ביצוע טיימינג. איך מבצעים זאת מבחינת השיניים-האם יש שן ספציפית או סימון כלשהו שעל פיו שמים את השרשרת? האם צריך לבדוק את מידת החופש של השרשרת עם כלי כלשהו או שפשוט בודקים בעין שכל השיניים במקום?

2.אם יש רצועת גומי ברכב ולא רצועת טיימינג, איך מתבצעת בדיקת חופש החגורה? האם יש דברים שלא מבצעים מבחינת ראש מנוע כשיש רצועת גומי? אני מניח שזה גם יותר קל עם רצועת גומי מאשר עם שרשרת..

3. אמרת שהרכב נסע על 2 בוכנות ולא על 4. איך מגיעים למצב כזה שבו בוכנות לא עובדות? אם מצב כזה יכול לקרות בגלל שרשרת הטיימינג או בגלל רכיב מכני אחר במנוע?

 

תודה,

מתן.

 

שלום מתן.

אני שמח לדעת שנהנת מהפרוייקט אני כרגע עובד על ראש מנוע של שברולט קוואליר אני יסיים ואני יעלה את הפרוייקט השני גם.

1.

לגבי ביצוע הטיימינג אכן כן יש סימוני קרנר שבא מהחברה שעל פיו אתה צריך לסובב את גלגלי השיניים של הטיימינג ולשים את החגורה במקום ולהזהר לא לפספס שן. כמובן זה הכל בהוראות יצרן. סימן הטיימינג ישנו גם בגלגל העליון וגם בתחתון אתה חייב להתאים את הסימון לסימון היושב בבלוק עצמו. במיקרה הזה ספציפית אין סימון על הבלוק כי יש 2 קמשפטים והסימון הוא ביניהם אתה יכול לראות בתמונה.וכן הטיימינג צריכה להיות לא מתוחה מידי ולא רפוייה מידי כי אחרת הטיימינג ישרוק.

2.

רצועות גומי זה רצועת טיימינג. ושרשרת זה שרשרת טיימינג , שרשרת לא מחליפים אלא אם כן היא נשחקת וזה גם כן לאחר הרבה מאוד קילומטרים לא כל 90 אלף קילומטר כמו הרכבים בעלי הטיימינג גומי. למשל במזדה החדשות 6,3,MPV, או טויוטה החדשות כבר אין רצועת טיימינג ישנה שרשרת ואותה לא מחליפים. רק מחזירי שמן ובמידה ויש נזילת מים מהמשאבת מים אז מחליפים אותה אבל לא מחליפים לה טיימינג.

3.

זה לא בגלל הטיימינג. הראש נפרץ בגלל אטם שנאכל בעקבות שימוש במים רגילים נאכל האטם ודרכו עבר שמן לבוכנה 1 ובוכה 3. ולכן הם לא עבדו נכנס אליהם גם מים וגם שמן.

יום טוב,

יניב

Rover 214Si

מכונאי רכב

פורסם
בוודאי הוחלפו כ-6 צינורות מים. מחזירי שמן, טייימינג, משאבת מים, ורצועות מנוע.

כל החלקים הם מקוריים בלבד.

 

 

4500ש"ח לראש מנוע???

 

זה לא יקר,,, זו גנבה לאור יום!!!.

 

עלות שיפוץ ראש למוסך כולל מילוי 300 ש"ח.

סט שליף הכולל את כול האטמים ומחזירי שמן 200 ש"ח.

6 צינורות מיים, גג 300 ש"ח.

משאבת מיים 200 ש"ח.

רצועת טימיניג+רצועת מנוע 150 ש"ח.

שמן+פילטר+פלגים+מים פרסטון 150 ש"ח.

 

סה"כ עלות חלקים- 1300 ש"ח חלקים.

 

על העבודה לקחו 3200 ש"ח!!!!!....

 

המחירים אותם צינתי הם מחירים לאזרח מן המניין, חוץ מעלות ראש מנוע ( מחיר לא למוסך 600 ש"ח)

על מחירים אלו המוסך עדיין מקבל הנחה בין 30%-45%.

 

מעניין מה היה המחיר עם היו צריכים להחליף רינגים....

 

המחיר לשיפוטכם...

 

מצ"ב קישור לפרויקט שעשיתי, עלויות מפורטות בשרשור...

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=300306&highlight=igi2000

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם

המחירים שהעלית זה לחלקים זבל או מפירוק ומה בכלל אתה משווה פרוייקט ראש מנוע של פיג'ו 205 לסופר רייסר. המחיר השיפוץ הוא סביר לראש מנוע 16 שסתומים עם חלקים מקוריים.

פורסם
המחירים שהעלית זה לחלקים זבל או מפירוק ומה בכלל אתה משווה פרוייקט ראש מנוע של פיג'ו 205 לסופר רייסר. המחיר השיפוץ הוא סביר לראש מנוע 16 שסתומים עם חלקים מקוריים.

 

תודה דניאל.

החלקים הם מקוריים בלבד. ולא יודע מי עושה לך את המילוי והשיפוץ. אבל זה לא מה שאני קיבלתי. ואני עובד עם המשפץ כבר 5 שנים ברציפות. ד"א טיימינג בלבד עולה בערך כ-1000 ש"ח פלוס מינוס ומה עם העבודה על הראש והאטמים והטיפול.. אפילו הפילטרים מקוריים.

שום דבר לא גניבה.

ובאמת אל תשווה פג'ו 205 לסופר רייסר.

המשך יום טוב.

Rover 214Si

מכונאי רכב

פורסם

עבודה בהחלט יפה מיקצועית ותאווה לעיניים, אבל עדיין כמו שרשמתי מקודם דיי יקר למרות העובדה שמדובר בחלקים מקוריים.

לפני בערך שנה הדייהו רייסר של ההורים של אישתי שפכה גם כן ראש מנוע, וגם כן מיים חדרו לצילינדרים. הוחלף ראש המנוע קומפלט באחד אחר, טיימינג חדש ונעשה כבר טיפול ויצא הכל בסביבות ה-1500 ש"ח כולל עבודה והכל. אומנם שם זה קאמשאפט אחד אבל עדיין, עם כל הכבוד. :)

:)
×
×
  • תוכן חדש...