Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני יומיים הגיע למוסך שלי רכב דייהו סופר רייסר שנת 95 שעשה 65 אלף קילומטר בלבד.

הרכב הנ"ל הגיע בגרר בגלל חום מנוע וזיוף גדול, לאחר בדיקה מקיפה התברר כי הרכב נסע על 2 בוכנות בלבד.

בנוסף לכך התערבבו להם המים והשמן בתוך הראש מנוע וניהיה " טחינה " בשפת המוסכים.

ערבוב של שמן ומים ברתיחה.

התחלתי לעבוד על המנוע וגיליתי שגם הטיימינג היה לא במקום היה פספוס של שן וקצת מה שגם לזיופים מאוד גדולים של המנוע.

צילמתי את רוב תהליך העבודה תיהנו.

 

כאן פירקתי את המכסה שתומים הוצאתי תקעים חשמליים וכמובן ניתקתי מצבר, ופירוק הטיימינג.

 

DSC00093.JPG

 

DSC00094.JPG

 

DSC00095.JPG

 

DSC00096.JPG

 

DSC00097.JPG

Rover 214Si

מכונאי רכב

פורסם

התחלנו בפירוק הראש, הוצאנו פלגים, מפלג, ברגי הראש, ניתקנו את האגזוז מהסעפת פליטה

הוצאנו צינורות מים צינורות וואקום ניתקנו חיישנים.

והוצאנו את הראש החוצה.

שימו לב לראש המנוע לאחר היציאה מה ניהיה בבלוק

 

DSC00098.JPG

 

DSC00099.JPG

 

DSC00100.JPG

 

הנה לפניכם האטם ראש הישן מחום יתר ניפרץ האטם ודרכו עברו המים.

יש לציין שהלקוח השתמש במים רגילים.

 

DSC00123.JPG

 

DSC00124.JPG

 

DSC00125.JPG

Rover 214Si

מכונאי רכב

פורסם

מצטער אם אני פותח שרשורים חדשים לאותה הודעה, פשוט איני יודע אייך אני מעלה עוד תמונות באותו עמוד.

עמכם הסליחה.

 

בהמשך הפירוק גילינו שצינורות הברזל המחוברים למצערת שמובילים לצ'וק כבר התפוררו מה שהיינו צריכים להביא מצערת משופצת.

הראש כבר בחוץ התחלנו לפרק ממנו את חיישנים שמחוברים לראש, והפלאנץ'.

וכמובן לשלוח לשיפוץ ומילוי.

עד שיגיע הראש משיפוץ עושים שיוף טוב טוב בלוק על ידי שלייף. ושמים את האטם החדש, מנקים את המכסה שסתומים מכל

העיסה שניהייתה שם ומרכיבים את האטם החדש.

 

DSC00101.JPG

 

DSC00102.JPG

 

DSC00103.JPG

 

DSC00106.JPG

 

DSC00107.JPG

 

DSC00108.JPG

Rover 214Si

מכונאי רכב

פורסם

לאחר שהראש הגיע משיפוץ אצל "המשפץ"

והגיעו גם כל האטמים התחלנו בהרכבה.

תחילה חיבור החיישנים שמחוברים לראש וחיבור הסעפות והמזרקים.

יש לציין שיש למרוח סיליקון על האטם של סעפת היניקה.

DSC00104.JPG

 

DSC00105.JPG

 

DSC00109.JPG

 

DSC00111.JPG

 

DSC00112.JPG

 

DSC00113.JPG

 

DSC00114.JPG

Rover 214Si

מכונאי רכב

פורסם

לאחר שהראש הורכב הכנסנו אותו והלבשנו אותו על הבלוק.

והתחלנו לסגור את ברגי הראש וחיברנו את התקעים וכמובן הטיימינג ישב במקומו אחרי סיבוב קליל של המנוע.

בדיקה קטנה לאחר הטיימינג יש לסובב את המנוע לראות שהוא לא נתקע אחרת תיהיה בעיה.

הכנסו פלגים חדשים Denso.

DSC00115.JPG

 

DSC00116.JPG

 

DSC00120.JPG

 

DSC00121.JPG

 

DSC00131.JPG

Rover 214Si

מכונאי רכב

פורסם

לקראת הסוף חיברתי את הרדיאטור ואת המאוורר חיברתי את התקעים שלהם.

הרכבתי את מכסה השתומים , רצועות המנוע, מכסה הפלסטיק של הטיימינג,

מילאתי מים ושמן, כמובן שהוצאנו את השמן הישן מהרכב ושמנו פילטר ושמן חדש.

והניתוח לב פתוח עבר בהצלחה

הרכב שקט ונוסע כמו שחשבתי שיצא.

DSC00127.JPG

 

DSC00128.JPG

 

DSC00129.JPG

 

DSC00130.JPG

 

DSC00132.JPG

 

DSC00133.JPG

 

DSC00134.JPG

 

DSC00137.JPG

מקווה שנהנתם מהפרוייקט.

סוף שבוע מקסים

יניב

Rover 214Si

מכונאי רכב

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נראה כמו עבודה יסודית!:mm_yeah:

 

התמונות האלה מלמדות בבירור למה לא כדאי להשתמש במי ברז.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
כל העבודה כולל כל החלקים והשיפוץ קרוב ל-4 וחצי.

אני חושב שהמחיר קצת יקר. חוץ מהחלקים שזה סט שלייף מלא ומצערת, וחלקים לטיפול שוטף שזה השמן, פילטר שמן, גלון מיי קירור, ופלאגים הוחלפו עוד דברים?

:)
×
×
  • תוכן חדש...