Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבינימט, בן אדם יוצא שנייה להשתין וזה מה שקורה?

 

smallars נכנס למעקב.

הודעות כמו שלו לא רצויות אצלנו. אתם מוזמנים גם לא להתייאש ולדווח על הודעות כאלה.

 

אנא השתדלו לשמור על דיון נאות.

 

בברכת 'אללה ייקום דמכם ואחלה סופ"ש', אני נוטש חזרה לעבודה...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא מבין למה פותח האשכול לא מסיים את הויכוח ומגיב לעניין על מה ומי שהוא מחפש.

כמה אפשרויות:

1. פותח השרשור בכלל לא רציני/ירד מהעניין.

2. פותח השרשור קיבל את התשובות שרצה והפסיק לעקוב אחרי השרשור.

3. פותח השרשור החליט שאנחנו בכלל לא רציניים בגלל כל הקשקשת והפסיק לעקוב אחרי השרשור.

 

נחכה ונראה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

ואי כמה תגובות .

אני כנראה אשמור את הכסף לקנות רכב חדש בעתיד הקרוב,כי כמו שהבנתי אם אני לא ארכיב טורבו פשוט חבל הכסף ואם אני ארכיב טורבו למצב נסיעה יוםיומית יעלה הון.

תודה רבה לכולם :)

Audi 100 5CLY 1990

Audi A3 1.8T Manual

פורסם
אני נאלץ לחלוק עלייך ליאור אני יסביר ,

 

בשביל להמליץ למישהו על פרויקט טורבו על מנוע סגור לא חייב להיות מומחה באותו רכב מדוע ?

 

כי המחירים הם +- אותו דבר לכל רכב כמעט בין 10 ל 15 או אפילו 20 אלף שקלים לדעתי זה טוב שהציעו לו מספר רעיונות לשיפור ככה הבחור יוכל לשבת עם עצמו ולהחליט , זה כמו שמישהו יבקש המלצה על אגזוז פתוח לדוגמה אחד יגיד ANSA אחד יגיד DRAGON אחד יגיד SEBRING כולם בערך באותו תקציב ונותנים אותו אפקט (בערך) תמיד ישנן מספר דרכים לשיפור פה פותח השרשור קיבל מספר דרכים לשיפור , שהוא עכשיו יישב ויחליט עושים לו סלט בראש ?? למה הוא עכשיו לומד מזה למבחן סך הכל הוצעו 3 דרכים שכולם מביאות לאותו תוצאה

 

יש הבדל מאוד מהותי בין חלפים לרכב כצמיגים ג'אנטים ודוד אחורי אוניברסלי, שמחירם דומה ללא תלות בסוג הרכב.

לבין חלקי מנוע ומכניקה שיעודיים לדגם מסוים.

במקרה הזה מדובר בחלקי אפטרמרקט ,שהמחיר מאוד תלוי בנפח השוק והיצע החלקים.

ומהסיבה הזו מרבית שיפורי המנוע לפיג'ו עולים פי ארבע מחלקים דומים להונדה.

וכל מי שזרק פה כל מיני הצעות מבלי להכיר את הרכב מקרוב טועה ומטעה.

 

ערב טוב!

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?


×
×
  • תוכן חדש...