Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעוניין לשפר 206 gti הוספת כוח


Audi_
שימו לב! השרשור הזה בן 4754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סמולרס, אתה מצדיק אותי יותר בתגובות כאלו.

כבר כתבו לך למעלה שלא דיברתי על טורבו בשום מצב (ואפילו לא פעם אחת), בבקשה ממך לך תעשה שיעורי בית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

או אתה מכה שלא ברא העולם , מה המלצתי ? מה שברור מעליו שהוא יצטרך לעשות ?

 

 

יודע מה עזוב מבין גדול אני לא מבין כלום הוא שישים שבלול וישאיר את הרכב כמו שהוא בלי לגעת , רק שיוסיף את השבלול

 

 

וישאר עם הפילטר המקורי ועם הצנרת המקורית ועם הברקסים המקוריים העיקר כי אבא מקסיקני הוא היחידי שיודע ומבין ואסור לאף אחד אחר להגיב פה

 

 

נמאסתה כבר באלוהים

 

 

ערס קטן, אם יש משהו שאני למדתי בפורום זה לא לקחת ללב, מקסימום לריאות.

אני גם לא מבין מה פשר התגובה הקיצונית כי בסך הכל פאפא מקסיקני אומר דברים נכונים (רק שלא בתקציב) והגיב לך בצורה מכובדת ועניינית.

 

אנא קרא שוב את כל מה שאני ופאפא רשמנו, עושה רושם שעשית קצת סלט ולא היתייחסת לתשובותינו (אין צורך התחלתי בצנרת מלאה\קיט יניקה וכדומה)

 

שלושתנו מדברים על 3 גישות שונות:

פאפא מדבר על החלפת מנוע (שזהו הפיתרון האידיאלי אבל יקר בהרבה)

אני מדבר על גדישה בזול אבל לשמור על אמינות בסיסית.

אתה מדבר על השקעה ראשונית של כל המסביב אבל בלי תוספת כח משמעותית כרגע ומחשבה של שיפור חזק והשקעה כספית נוספת בעתיד.

 

S0-206-S16-Turbo-290-chevaux-en-toute-simplicite-73211.jpg

 

*התמונה להמחשה בלבד, פה השקיעו קצת יותר מ15K ש"ח*

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיש מספר לא מבוטל של רכבים כיום על הכביש, שגודשים לאחר פרוייקט, גדישות יחסית נמוכות של 0.5/0.6 באר.

וחוץ מאולי איזה קויילאובר, הכל מקורי ברכב מבחינת צמיגים לא באיזה רוחב מפלצתי, ברקסים מקוריים וכו'.

אני חושב שתוספת של בערך 40-50 כ"ס ולא נסיעת ראלי יום יומית, לא מצריכה החלפה מאסיבית של ברקסים, היגוי וכל מה שנהוג בד"כ אצל מי שמעלה הספק במספרים תלת ספרתיים.

 

 

ההוכחה הכי פשוטה לעניין זה פשוט ההונדות, תסתכל ביד 2, הן יותר נפוצות מאיביזה טורבו, פשוט כל רכב שני שם היה או שהוא טורבו

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל RFK דרושה התאמת צמה. תמיד אפשר להוסיף ניהול חיצוני של VEMS, כמו בתמונה למעלה.

הכיוונים יקחו זמן. יש גם 206 RC למכירה פה בפורום.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי 10k-15k שאניי רוצה להשקיע ברכב.

אני מחפש כוח יש מצב להוסיף משהו 25-30 כ״ס ?

הרכב במצב מצויין ומקורי ואני לא מעוניין להחליף למשהו אחר .

תודה

 

מכיוון שאתה לא מבין במנועים של צרפתיות, חברך (עם האיביזה ספייסרים) לא יודע איך מתנהגת שלדה של 206, למה שניכם מגיבים בפורום שיפורים וממליצים על כל מיני פורטינגים,טורבואים וצנרות ?

מה שהמלצת לו רחוק מחכם ורחוק אסטרונומי מיעילות מכל סוג שהיא.

 

 

לנוחיותך אבא קרלוס ציטטתי את ההודעה הראשונה של פותח השרשור תקרא את זה ותגיד לי מה התקציב שהוא מוכן להוציא ?

 

אוקיי אחרי שהבנת שהתקציב שהוא פרסם קצת זול מדי לתכנית השיפור שהצעת אז יופי , בוא נמשיך , בשביל להמליץ על שיפורי מנוע לא חייבים בהכרח להבין באותו רכב או באותו קבוצת רכב (למשל אני יכול להמליץ לרכבי VAG אינלט סיליקון - למנוע 1.8T כמובן - שזה נותן שיפור משמעותי ) ישנם דרכים שהם כלליות לכל רכב ולכל מנוע (כגון הוספת קיט טורבו או שיפורים אטמוספריים) , זה מצוין שיש גם דרכים לשפר את המנוע שלו על ידי חלקים מקוריים של צרפתיות וכמובן שדרכים אלו יינתנו על ידי מישהו שמבין בצרפתיות רק שאם תשים לב להודעה הראשונה (היא כאן למעלה זוכר?) הוא מחפש כוח!!! הוא לא הסביר באיזה צורה או איך הוא רוצה כוח לכן כל אחד הציע דרכים שונות לשיפור הכוח קפיש ?

 

מקווה שאתה עוקב עכשיו הסיבה היחידה שהצעתי לו את מה שהצעתי (השיפור האטמוספרי זוכר?) כי לי היה חבר עם 205 MI16 אשר עבר את השיפורים הנ"ל כולל צנרות (יניקה + פליטה) והאוטו נסע בצורה מפחידה פשוט (לאחר השיפור כן) עכשיו בניגוד לחבר זה עוד מספר מכריי עשו את השיפורים שדיברתי עליהם ושוב הפלא ופלא הרכבים שלהם נסעו בצורה משופרת באופן יפה למשך שנים ללא בעיות מיוחדות הקשורות למנועים

 

לפי דעתי , ולא אני לא שואל אותך אם לתת את הדעה שלי מיכון שהבחור לא ביקש לשפר אותה בחלקים מקוריים של מנועי צרפתיות (ואז אפילו לא הייתי מגיב מבטיח לך) אלה ביקש כוח ומה שהצעתי נותן לו כוח זה גם בתקציב שלו וזה גם בדיוק רמת הכוח שהוא ביקש

 

אני ייתן דוגמה אחרונה , מכר שלי עם מנוע של גאלנט (4G93) מגיע עם משהו כמו 120 כוח סוס בערך עשה את השיפורים הנ"ל עבר בדיקת דיינו לאחר מכן ונחש מה? הרכב שלו הוציא 155 סוסים בגלגל !! עוד משהו הוא נסע כשנתיים ללא בעיות (עד שהוא נכנס בפרה)

 

מקווה שהבנת את המסר אבא קרלוס אני לא מנסה למדוד למי יש ז* יותר גדול או מי יותר מבין ברכבים אבל זו זכותי לתת דעה ואם פותח השרשור לא רוצה הוא לא חייב לקבל את דעתי וגם אתה לא אבל מפה ועד לשלול אותה זה פסול !

כמו כן המלצתי לו ללכת ולשוחח עם מכונאי שמבין בנוגע לשיפורים (אתה מוזמן לקרוא את הודעותיי הקודמות)

 

אני לא יודע על מי או מה אתה כועס ולמה אתה תמיד מנסה להתנגח בי או תמיד לצאת "המבין הגדול" , בכל אופן שיהיה בהצלחה אני מת על הרכב הזה מאחל לפותח השרשור בהצלחה !

keep drooling im spooling :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמיר היקר,

לא מחפש להתנגח בך, אבל כתבת לבחור על שיפורי מנוע קיצוניים מאוד, כמה שורות למטה כתבת שאתה לא מבין במנועים צרפתיים, מה ההגיון ?!

 

עכשיו אתה מרצה לי על אחוזים והבנת הנקרא, מה לא הבנתי פה ?

הציעו פה גדישה נמוכה ושדרוג לRFK, אתה הצעת בניית מנוע מחודש, איפה הקשר ?

 

מבחינת היגיון, אם לא הייתי מכיר את המנוע הנ''ל ואת הרכב, לא הייתי מגיב לשיפורים עליו, גם אם שמעתי מדוד שלו על הברזלים שזה שולטתת ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

ההוכחה הכי פשוטה לעניין זה פשוט ההונדות, תסתכל ביד 2, הן יותר נפוצות מאיביזה טורבו, פשוט כל רכב שני שם היה או שהוא טורבו

 

אל תשווה, מנועי הvtec הללו יכולים לעמוד בגדישה גם על מנוע סגור, יש קיטים מוכנים לרכבים האלו ככה שזה די פשוט. בפיגו אני לא יודע איך עובד העסק ככה שאני יימנע מלהגיב לפותח השרשור.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מנוע, אפילו מחורבן, יכול לעמוד בגדישה של 0.4/5 בלי שינוי חלקים פנימיים.

השאלה היא איך ההצתה והדלק מכווונים. גם מנוע טוב עם חלקים משופרים יתפרק אם ההצתה או הדלק לא מתאימים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמיר היקר,

לא מחפש להתנגח בך, אבל כתבת לבחור על שיפורי מנוע קיצוניים מאוד, כמה שורות למטה כתבת שאתה לא מבין במנועים צרפתיים, מה ההגיון ?!

 

עכשיו אתה מרצה לי על אחוזים והבנת הנקרא, מה לא הבנתי פה ?

הציעו פה גדישה נמוכה ושדרוג לRFK, אתה הצעת בניית מנוע מחודש, איפה הקשר ?

 

מבחינת היגיון, אם לא הייתי מכיר את המנוע הנ''ל ואת הרכב, לא הייתי מגיב לשיפורים עליו, גם אם שמעתי מדוד שלו על הברזלים שזה שולטתת ...

 

הבחור מעוניין לשפר את הרכב על ידיי הוספת כוח בתקציב X אני נתתי לו הצעה מסוימת שתביא לו את השיפור כוח הזה וגם נכנסת בתקציב , קיצוני זה לא יותר מפרויקט טורבו בגדישה נמוכה שוב אני אומר לפותח השרשור לך עם כל ההצעות ששמעת כאן ותחליט בעצמך מה יותר טוב (מעוד ועוד חקירות בנושא)

 

שוב אבא קרלוס אתה מפספס את הנקודה שניסיתי להעביר לך לא חייב בהכרח להבין במנוע מסוים או ברכב מסוים כדי להמליץ על שיפור (צנרת פליטה זהו שיפור לכל רכב אטמוספרי משמע זה שיפור כללי - לדוגמה) כדי שלא נטחן מים אני הצעתי דרך מסוימת אתה הצעת דרך מסוימת שפותח השרשור יחליט וייקח איזו דעה שהוא רואה לטובתו ולטובת מכוניתו שתי הדעות הן דרך לשיפור רכבו ותוספת כוח

keep drooling im spooling :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לאבא מקסיקני בפורום הזה וזה כבר לא פעם ראשונה , דרך מאוד יהירה ועריצית להביע את עצמו , הוא מקטין את האחר בשביל לצאת גדול בעצמו וזו דרך מגעילה , אני לא נכנס לקווי אופי וניתוח אישיות כי שם אני יגיע במקרה הזה רק לפינות חשוכות .

 

 

לסיכום - טורטיה מקסיקנית תהיה נעים יותר תהיה חביב יותר ופחות ציני ועוקצני , אתה רוצה להסביר משהו ? אל תעביר את המסר בנימה מלגלגת או ביקורתית אלה בנימה מלמדת אתה תעשה רושם הרבה אבל הרבה יותר גבוה ותחסוך לעצמך הרבה קללות מאחורי המקלדת

 

 

 

שיהיה שבוע טוב לכל חברי הפורום

בן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותו דבר אפשר לומר עליך ידידי, כל הכינוים האלו שאתה מדביק לו בעקבות הכינוי שלו לא לעניין בכלל ומראים על זלזול. ואני מסכים איתו, אם לא יודעים ולא מכירים אז לא מגיבים כי אחר כך עושים לבחור ששאל סלט בראש.  

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נאלץ לחלוק עלייך ליאור אני יסביר ,

 

בשביל להמליץ למישהו על פרויקט טורבו על מנוע סגור לא חייב להיות מומחה באותו רכב מדוע ?

 

כי המחירים הם +- אותו דבר לכל רכב כמעט בין 10 ל 15 או אפילו 20 אלף שקלים לדעתי זה טוב שהציעו לו מספר רעיונות לשיפור ככה הבחור יוכל לשבת עם עצמו ולהחליט , זה כמו שמישהו יבקש המלצה על אגזוז פתוח לדוגמה אחד יגיד ANSA אחד יגיד DRAGON אחד יגיד SEBRING כולם בערך באותו תקציב ונותנים אותו אפקט (בערך) תמיד ישנן מספר דרכים לשיפור פה פותח השרשור קיבל מספר דרכים לשיפור , שהוא עכשיו יישב ויחליט עושים לו סלט בראש ?? למה הוא עכשיו לומד מזה למבחן סך הכל הוצעו 3 דרכים שכולם מביאות לאותו תוצאה

keep drooling im spooling :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור הוא רצה לדעת איך להוסיף כוח לרכב , אני לא המלצתי לו לשים בקליות שקופות ועץ ריח בצורת דגל אמריקה . אני הצעתי לו דרכים שיוסיפו לו כוח - הפחתת משקל / מערכת פליטה נושמת יותר / מערכת יניקת אוויר חכמה יותר , לא צריך להיות גאון בשביל לדעת שזה דברים בסיסים שצריך כאשר רוצים להוסיף כוח לרכב , אני לא הצעתי לו קווליברים או מוטות מייצבים וכו , אני חושב שההמלצות שלי כן היו עינייניות וגם ממש פחות מסובכות מפקינג להחליף מנוע !! כי ברגע שהוא ירצה למכור את הרכב הקונה הפוטנציאלי לא ישמח לדעת שזה בכלל לא המנוע של הרכב ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה, חאלס עם הויכוחים הלא מעניינים. אתם מקלקלים לי את פורום השיפורים. :)

הבחור קיבל הצעות, נראה מה יעשה. אין צורך להתווכח שוב ושוב על אותו הדבר. כבר כמעט שכחתי בכלל על מה השרשור נפתח בכלל.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה פותח האשכול לא מסיים את הויכוח ומגיב לעניין על מה ומי שהוא מחפש.

הוא בכיוון טורבו או בכיוון מקוריות המנוע ושידרוגים מסביב??

 

חבל להתנגח אחד בשני.

אני חושב שהאשכול הזה מיותר עד שלא נקבל תשובה מפורטת מבעל הרכב.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...