Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 10k-15k שאניי רוצה להשקיע ברכב.

אני מחפש כוח יש מצב להוסיף משהו 25-30 כ״ס ?

הרכב במצב מצויין ומקורי ואני לא מעוניין להחליף למשהו אחר .

תודה

Audi 100 5CLY 1990

Audi A3 1.8T Manual

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תעשה חמוצים - מערכת יניקת אוויר מיועדת לרכב שלך של חברה מפורסמת - סימוטה k&n וכו ציפ - ניהול מנוע אטמוספרי - צנרת מלאה - גאנטים קליי משקל גם של חברה ידוע ולא אוטודיפו תעשה את כל זה ואתה נראה לי תעלה ב15 סוסים או אפילו יותר השאלה כמה אפשר להתעסק עם המנוע 2000 סמק של פג׳ו שלב נוסף זה כבר יותר הארדקור ויענו חכמי הפורום  

פורסם

ב15K אתה יכול לגדוש את הרכב וזה ייתן לך את מירב התוצאה מבחינת כח.

רק קח בחשבון שחלקים מסויימים אתה תצטרך לקנות משומשים כדי לא לחרוג ממגבלות התקציב ובנוסף חוקי אתה לא תיהיה.

פורסם
ב15K אתה יכול לגדוש את הרכב וזה ייתן לך את מירב התוצאה מבחינת כח.

רק קח בחשבון שחלקים מסויימים אתה תצטרך לקנות משומשים כדי לא לחרוג ממגבלות התקציב ובנוסף חוקי אתה לא תיהיה.

 

 

ואיפה עושים את זה בארץ?

Audi 100 5CLY 1990

Audi A3 1.8T Manual

פורסם

הצעה לא הכי חכמה כי לפני שקונים את הפנטאוז צריך קומת קרקע , קודם תבנה מסגרת בריאה וחזקה בשביל הפרוייקט הסופי שזה הטורבו לפי דעתי זה הרבה יותר חכם

פורסם

אבל איפה עושים את זה ? וכמה אמור לעלות שיצא במצב טוב לנסיעה יום יומית ב180כ״ס

Audi 100 5CLY 1990

Audi A3 1.8T Manual

פורסם

ומי אמר לך שהרכב שלו צריך יישור קו רציני?

אם הוא מדבר על תקציב של 15K אני מניח שהרכב במצב תקין+.

 

איזה מסגרת בדיוק?

להרכיב צ'יפ ב1000 ש"ח ומעלה שגם ככה הוא יצטרך להחליף כאשר ייגדוש?

להרכיב צנרת שחצי ממנה הוא יצטרך להחליף כאשר ייגדוש?

קיט יניקה שלא ייתן לו כלום כי גם ככה הוא מרכיב אינטרקולר כאשר ייגדוש?

 

"לשפוך" 15K ש"ח על שטויות שלא יעזרו לו להפיק יותר מידי זה לא הצעה טובה לפי דעתי.

 

 

לגבי השאלה היכן גודשים, אף אחד לא יענה לך בפורום פתוח במצב של היום.

פורסם
ומי אמר לך שהרכב שלו צריך יישור קו רציני?

אם הוא מדבר על תקציב של 15K אני מניח שהרכב במצב תקין+.

 

איזה מסגרת בדיוק?

להרכיב צ'יפ ב1000 ש"ח ומעלה שגם ככה הוא יצטרך להחליף כאשר ייגדוש?

להרכיב צנרת שחצי ממנה הוא יצטרך להחליף כאשר ייגדוש?

קיט יניקה שלא ייתן לו כלום כי גם ככה הוא מרכיב אינטרקולר כאשר ייגדוש?

 

"לשפוך" 15K ש"ח על שטויות שלא יעזרו לו להפיק יותר מידי זה לא הצעה טובה לפי דעתי.

 

 

לגבי השאלה היכן גודשים, אף אחד לא יענה לך בפורום פתוח במצב של היום.

 

 

אז פשרי לגדוש ב15k?

Audi 100 5CLY 1990

Audi A3 1.8T Manual

פורסם
אז פשרי לגדוש ב15k?

 

אפשרי לגדוש ב15+, אבל צריך להבין בזה קצת יותר ממה שאתה מבין.

בקיצור זה להכנס לנעליים גדולות מדי ולא הייתי מציע לעשות את זה.

אמרת שהאוטו שלך מצויין ובמצב טוב ואני בטוח שרק כדי לא לשמוע את מה שאני הולך לומר עכשיו:

רוצה עוד כוח? תמכור את שלך, ותקנה רכב חזק יותר ב15K+ המחיר של הרכב שלך ואפילו אם צריך אז תרד בשנתון.

פורסם
אפשרי לגדוש ב15+, אבל צריך להבין בזה קצת יותר ממה שאתה מבין.

בקיצור זה להכנס לנעליים גדולות מדי ולא הייתי מציע לעשות את זה.

אמרת שהאוטו שלך מצויין ובמצב טוב ואני בטוח שרק כדי לא לשמוע את מה שאני הולך לומר עכשיו:

רוצה עוד כוח? תמכור את שלך, ותקנה רכב חזק יותר ב15K+ המחיר של הרכב שלך ואפילו אם צריך אז תרד בשנתון.

 

למה מה הבעיה ? חוץ מהעניין של החוקיות

אין רכב אחר בתקציב הזה שעונה על דרושתי

איבוזות והגולף לא אוהב את העצוב שלהם

האודי a3 דורשים מעל ומעבר לדגם הטורבו שבמצב טוב. 

Audi 100 5CLY 1990

Audi A3 1.8T Manual

פורסם

שעושים פרוייקט גדישה ובדרך כלל המחירים ששומעים עליהם זה 10-15 אלף שקל פלוס מינוס האם הסכום הזה כולל את האינטרקולר ואת הצנרת ? או שזה נטו רר הרכבת השבלול וזהו , ורכב עם אינטרקולר אין לו פילטר אוויר ?

פורסם

אינטר קולר עולה בסביבות 1000 ש"ח טורבו קטן (מה שמומלץ למנוע סגור TD04 למשל) יכול להגיע ל1000 ש"ח בסביבות צנרות + התקנה (צנרת יניקה + צנרת פליטה מלאה כולל דוד) 10000 שקלים , עוד הוצאות בלתי צפויות (עוקפי חיישנים למינהם,ותקלות שעלולות לצוץ) אתה תגיע ל15 16 אלף ללא ניהול מנוע אם תרצה ניהול מנוע בעוד כ 5000 או 6000 אלף שקלים כולל כיוונים ,

 

יש לך את האופציה האטמוספרית גם לחזק בוכנות טלטלים קראנק ולהרחיב מעברים והגדלת נפח מה שייתן לך עוד כ 25% כח +- , עלות של כ10000 שקלים (גם כאן עדיף לך להתקין צנרות יניקה ופליטה) הייתרון בשיטה הזאת שאתה תהיה "חוקי" באופן משמעותי יותר מאשר התקנת קיט טורבו

 

 

 

בהצלחה , יש ל אחלה רכב דרך אגב

 

אמיר

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

אל תסמוך על זה כשאני רכשתי מסדנא מסוימת קפיצים ושאלתי לאיזה שהוא שיפור לרכב שלי נענתי בתשובה של "שלט למכירה" , ז"א שלט למכירה יהיה השיפור הכי טוב סדנאות השיפורים בארץ מאוד מקובעות ובדרך כלל לא לוקחות רכבים שאין להם קיטים מוכנים מראש או שהם לא מתמחים בהם (למשל בפיטסטופ מתמחים בוואגיות עם תכנת APR וסטייגים מוכנים לרכבים ומנועים מסוימים ), מה שאני ממליץ לך זה שאל מכונאי שמבין או מישהו שמבין בשיפורי צרפתיות ולא חסר כאלו ותתחיל לרכוש חלקים (אינטר קולר , טורבו וכו וכו)

keep drooling im spooling :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...