Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנוסף, האקסנט אף פעם לא היתה אחת מהמכוניות היותר מוצלחות. אז אם אתה מחפש רכב נוח, עם התנהגות כביש טובה וביצועים טובים - ממש לא כדאי לקחת אקסנט, אפילו אם ירידת הערך שלו לא נוראית כל כך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תלוי מה אתה מחפש? אם אתה נוסע לבד לרוב ולא צריך תא מטען גדול אז אין טעם לרכב משפחתי

אם אתה נוסע הרבה זה גם לא אופציה טובה כי הרכב רחוק מלהיות חסכוני בדלק, לנו יש יונדאי אקסנט 2008 מנוע 1.4

ואם אתה נוסע הרבה אז הגב שלך לא יהיה סלחן כי הרכב הזה פשוט לא נוח בעליל!!

 

מצד שני אם אתה נוסע נסיעות קצרות ומחפש רק שיקח אותך מנקודה א לנקודה ב אז תדע שהרכב הזה אמין מאודדד!

זה בערך המעלה היחידה שיש בו.

 

יתרונות

אמינות

 

חסרונות

צריכת דלק לא נמוכה 1:11

לא נוח

מיושן ואיכות הרבה לא איכותית

מנוע 1.4 מרגיש עצל במקצת המנוע 1.6 כבר יותר טוב אמרו לי אבל לא ניסיתי

לא קטן מידי אם אתה נוסע לבד ולא גדול מידי בשביל משפחה, צפוף ולא נוח

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם
אני מציע לו לבדוק סאנגיונג מוסו.

או לחילופין לא להתקמצן בפרטים.

 

fifa20004

מה שניסו להגיד לך כאן זה שתיתן עוד פרטים לצרכים שלך מהרכב, אחרת לא ידעו על מה להמליץ לך.

 

 

so far so good so what

פורסם

נהגתי ברכב הזה, 5 אנשים ומזגן ותרגיש על ריקשה יותר נוח.

בשביל לצאת לעקיפה אתה צריך לעשות אישור תוכניות וקפ"ק 1 לפני הנסיעה.

ה1.4 חלש מאוד, עם מזגן פועל עוד יותר.

התענוג שמוביל אותך

×
×
  • תוכן חדש...