Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

כשהייתי בן 7, רכש אבי אלפא ג'ולייטה 1.8 1983 כסופה חדשה מהחברה, ואני סקרן לעלות על עקבותיה ולגלות מה עלה בגורלה.

לצערי, בתמונה היחידה שנשארה לי של הרכב, לא ניתן לראות את מספר הרישוי.

 

האם יש דרך כלשהיא לברר לפי פרטיו של אבי, שכאמור, היה הבעלים הראשונים של הרכב, את מספר הרישוי שלו, ובעזרתו - לנסות לברר מה עלה בגורלו?

 

אני מאוד אוהב את הג'ולייטה וה GTV מהשנים האלה (1983-1986), ואולי איתור אקזמפלר ראוי יכול להוביל לסגירת מעגל...

 

תודה מראש לכל העוזרים וחג שמח,

עידו.

:wink:

פורסם

כעקרון, במחשב משרד הרישוי ניתן לאחזר רשימת רכבים לפי מס' תעודת זהות, כך שאם הרכב היה רשום על שם אביך - הוא יופיע ברשימת הרכבים שהיו על שמו.

 

הבעיה היא שהמאגר הזה לא נגיש לפי מיטב ידיעתי לציבור.

 

 

שלום,

 

כשהייתי בן 7, רכש אבי אלפא ג'ולייטה 1.8 1983 כסופה חדשה מהחברה, ואני סקרן לעלות על עקבותיה ולגלות מה עלה בגורלה.

לצערי, בתמונה היחידה שנשארה לי של הרכב, לא ניתן לראות את מספר הרישוי.

 

האם יש דרך כלשהיא לברר לפי פרטיו של אבי, שכאמור, היה הבעלים הראשונים של הרכב, את מספר הרישוי שלו, ובעזרתו - לנסות לברר מה עלה בגורלו?

 

אני מאוד אוהב את הג'ולייטה וה GTV מהשנים האלה (1983-1986), ואולי איתור אקזמפלר ראוי יכול להוביל לסגירת מעגל...

 

תודה מראש לכל העוזרים וחג שמח,

עידו.

:wink:

פורסם

.היי ותודה על העזרה



.גם אני חשבתי על אפשרות של פניה ליבואן, אבל לא בטוח אם סמל"ת היתה היבואנית בשנת 1983

?מישהו יודע

 

.תודה

פורסם

כמה שהייתי צעיר אז, בן 7 כאמור, אני זוכר שהיבואן אכן היה קפריש, שהיתה באולם התצוגה גם אוטוביאנקי, ואני זוכר גם שאבי התלבט בין הג'ולייטה וה GTV, ורכש את הג'ולייטה משיקולי פרקטיות.

 

אחחח... היו ימים!

טוב, אני מבין שקפריש סגר את הבאסטה לפני כשני עשורים, אז זה לא שיש ממש עם מי לדבר, נכון?!

:wink:

 

ושוב - תודה רבה על העזרה!

פורסם

קח בחשבון שבשנים המדוברות האלפות החלידו עוד באולמות התצוגה........

הג'ולייטה היתה הדגם הפחות נפוץ דאז . הסוד ואלפטא היו יותר נפוצות . כך שסיכוי שתמצא את האקזמפלר הזה בעודו בחיים לא גבוה מידי.

jeep wagoneer 1985

suzuki vstrom 650 2005

פורסם

נניח שהיבואן היה קיים עדיין,

איזו סיבה יש ליבואן לשמור תעוד שכזה כמעט 3 עשורים? (בפרט שמדובר בתעוד חסר כל משמעות מיוחדת עבור היבואן).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...