Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי באוטו מערכת שכוללת סאב, מגבר, רמקולים אחוריים,רמקולים קדמיים + טוויטרים.

כאשר הרמקולים האחוריים והסאב מחוברים למגבר, והרמקולים הקדמיים והטוויטרים מחוברים ישירות למערכת.

הבעיה שכבר ניסיתי לכוון כל דבר אפשרי במערכת, במגבר ועדיין לא שומעים איכותי.

. מערכת Pioneer DEH2350UB

. סאב GBL 1000W

. בגבר ENERGY 2500W

. רמקולים אחוריים של LG 400W

. רמקולים קדמיים Pioneer 160W

 

אשמח לפיתרון!

פורסם

כל הציוד הזה עלה לי 2700, לא נראה לי שזה ממש פשוט!

בכל מקרה אני צריך רק פיתרון לכוון נכון של המגבר והמערכת.

ואני לא ממש מחפש שאשמעו איכותי ביותר.

אני רוצה פיתרון לכוון נכון של מגבר וכל הרמקולים!

 

תודה!

פורסם

הרכיבים שלך לא יכולים להגיע לאיכות שאתה היית רוצה שיגיעו,זה עצוב ומעצבן אבל היית מתייעץ לפני,תחליף את הרמקולים הקידמיים והאחוריים והמגבר.

אם אתה אוהב את הסאב תשאיר אותו.

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

בגדול תנסה לכוון ככה:

ברדיו תוריד את הבאס ותעלה את ה מיד והטרבל

את הלאודנס תוריד לגמרי ובסוף תרים אותו לבדוק איך שומעים עם ובלי

במגבר תעלה את הסאבוופר

ואת הרמקולים האחוריים תרים לרמה שמספיקה לך בהתאם לרמקולים הקדמיים

 

לבדיקה תבדוק שאין דיסטורשן ועיוותים איפה שחסר תוכל לשחק מההד יוניט

פורסם

ואני הייתי מחבר את הקידמיים והסאב למגבר, ואת האחוריים לרדיודיסק.

אין הגיון בהגברת אחוריים כשהקידמיים מחוברי ל HU.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...