Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם

הבעיה היא כזאת ברגע שאני מיתחבר לסידיה היא מבקשת ממני לעדכן משהו מיתוך 3 אפשרויות

אני לא יודע מה בדיוק צריך ומה לעשות כאן.

 

אים מישהו יודע אשמח לעזרה

 

תודה.

imprza new age

פורסם

אני דווקא ממליץ על האופציה השנייה - COMPLETE UPGRADE. תמיד טוב לעדכן הכל.

 

דרך אגב חגי, בעדכון הזה שאתה הולך לעשות עכשיו, הסידיה מעדכנת את עצמה, ואתה לא תאמין איך היא עפה בגרסא החדשה שלה.

 

אם עוד לא עדכנתם את הסידיה שלכם, רוצו לעשות זאת !

Stay Dirty

פורסם

אסף אם כבר מדברים על עידכון של הסידיה, עידכנתי אותה שלשום ומאז תקוע לי סימן של עידכון (כאילו יש 1 אדום על הסידיה) אבל שאני נכנס לעדכונים הרשימה ריקה. איך מעיפים את זה?

פורסם

ההבדל הוא שהESSENTIAL משדרג רק את הסידיה והCOMPLETE משדרג גם את כל הדברים שהתקנת דרך הסידיה.

אברג'ל, יש משהו שנקרא meta data remover במוריד את הסימונים האלה של העדכונים, מה שכן הוא בהתחלה עושה רושם של לא עובד אבל אחרי כמה שעות המספרים נעלמים.

 

אסף - אתה כבר לא לבד במערכה נגד מרק הצהוב שמפחד מהסידיה :D

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שלייקס - טוב לדעת :)

 

אברג׳ל - גם לי נתקע עדכון 1 שלא רוצה להסתלק, אני אברר איך אפשר למחוק אותו בכוח בחיטוט בקבצי מערכת של סידיה.

 

חגי - כנס ללשונית Changes בסידיה, תלחץ על Refresh למעלה, תמתין שהוא יסתיים, ואז תלחץ על upgrade בצד ימין למעלה.

Stay Dirty

פורסם

תודה רבה אסף אעשה זאת היום.

שאלה נוספת בבקשה:איך אני מאתר בסידיה ערכות נושא מלאות שמשנות את כל מראה האייפון

כולל האייקונים נסיתי הtheam complet

ולא מצאתי משהו טוב.

 

כבר התקנתי את התוכנה winterboard

תודה לכולם!

imprza new age

פורסם

האגגגגגגחמשחמש

אתה צריך למצוא את שם החבילה.

ממליץ לך לגלוש לאתר MODMYI.COM, יש שם פורום שבו משתחררו כל ערכות הנושא החדשות, כעקרון המפתחים בד"כ מבקשים $3 על העבודה שלהם אבל תמיד יש דרכים עקיפות דרך סורסים אחרים.

עוד אתר מומלץ זה macthemes.net ללכת שם לפורום ios releases.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...