Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קל״ב = קרוב לבית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גחל"ת = גורמי חזרה לשרות תקין.

מנסיון לא שווה לשבת בשביל זה.

וגם ראיתי מקרים הרבה יותר גרועים משל חבר שלך , וגחל"ת לא עזרה גם אחרי 6 פעמים בכלא.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אל תזרוק מילים באוויר.

אני מכיר כמה וכמה אנשים שהיא עזרה להם מהפעם הראשונה , ואני אחד מהם.

הכל תלוי איך אתה מציג לה את הדברים וכמה אסרטיבי אתה (למשל כששאלה אותי מה יקרה אם אני לא אקבל שינוי שיבוץ עניתי בתקיפות שעוד חודשיים נפגש שוב בכלא ושוב יהיה לי ראיון גחל"ת)

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
האחות עובדת במשרה חלקית ומממנת פסיכומטרי ואת העתיד שלה כמובן, האחות הקטנה יכולה לעזור רק בבית ובכל זאת גיל ההתבגרות ובעיותו.

 

ההתנהלות בבית לא משנה, אנחנו לא בתוכנית של אלון גל כרגע.

 

מהו קל״ב, ומהו גחל״ת?

 

 

בקיצור המטרה היא לא לפתור בדרך שונה את הבעיה אלא לפתור בדרך של יציאה מקרבי.

בקיצור המטרה היא לצאת מהקרבי והמצב בבית הוא רק תירוץ, מי שמנסה לפתור את הבעיה משנמך רמת חיים בשביל הבריאות של אם המשפחה.

מי שמנסה לצאת מקרבי כי המצב בבית קשה, אבל חיי בבית חדש עם שלוש טלוויזיות שישאר בקרבי.

 

אם ההורים לא יודעים לעשות את הבחירה בין בית חדש למינוס בבנק, זה לא סיבה לת"ש מיוחד.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

מחזק את אומי ++

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בקיצור המטרה היא לצאת מהקרבי והמצב בבית הוא רק תירוץ, מי שמנסה לפתור את הבעיה משנמך רמת חיים בשביל הבריאות של אם המשפחה.

מי שמנסה לצאת מקרבי כי המצב בבית קשה, אבל חיי בבית חדש עם שלוש טלוויזיות שישאר בקרבי.

 

אם ההורים לא יודעים לעשות את הבחירה בין בית חדש למינוס בבנק, זה לא סיבה לת"ש מיוחד.

 

 

תקשיב הבית כבר נרכש שהמצב היה טוב הרבה יותר, האב חווה פיטורים והועבר לעבודה בעלת שכר נמוך וללא עתיד, הבית כבר שייך וכל התשלומים עליו שולמו, למכור ולמצוא דירה במחיר זול יותר יהיה סיפור ארוך והוא ממש לא הפיתרון כרגע, גם ככה לא מדובר באיזה דירה מפוארת אלא דירה פשוטה ולא יוקרתית בשכונה שמוגדרת כשכונת מצוקה.

 

חשוב לציין שגם הרבה כסף הולך לתרופות כל חודש, מאינסולין ועד לטיפולים שונים שדרושים באופן קבוע, ותתפלאו או או לא הטלויזיות משומשות שהועברו כמתנה הסבתא לאחר שכל הילדים עזבו את הבית שלה, אף אחת לא נקנתה.

 

 

דרך אגב המצב בבית הוא כלל לא תירוץ, המצב משביז את הנער והוא שרוי בדיכאוו ובאסה כל הזמן, הוא היה נורא שמח לעזור בבית ולאמו החולה וזו המטרה, אין לו קושי מסוים את הטירונות הוא עבר כבר.

הוא גם עובד בשבתות שהוא נמצא בבית ככה שלא תגיד שזה סתם תירוץ לצאת מקרבי.

פורסם

לרגע לא חשבתי שתענה לי: "אתה יודע מה ? אתה צודק , אני אגיד לו לוותר על זה."

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אומי,

מי אתה שתשפוט על תנאי שירות של בחור שאתה לא מכיר בכלל ?

 

הבחור סובל בקרבי, במקום לתת לו עצות איך להפסיק לסבול אתה תוקע אותו ?

פורסם

גם אצלי בפלוגה (הייתי שריונר) היה מישהו ש"סבל" בקרבי, ככה שבדיוק לפני הכניסה ללבנון ב-2006 הוא ברח הביתה ובמקומו נכנס מט"ק חבר שלי כדי להשלים ציוות ונהרג.

 

אנשים ברמת סבל כזו באמת עדיף שימכרו טורטית בשק"ם, כדי שאחרים לא יצטרכו להיהרג במקומם.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
אומי,

מי אתה שתשפוט על תנאי שירות של בחור שאתה לא מכיר בכלל ?

 

הבחור סובל בקרבי, במקום לתת לו עצות איך להפסיק לסבול אתה תוקע אותו ?

אני אף אחד, זה פורום וזכותי להביע את דעתי כל עוד זה בצורה מכובדת, ועומד בכללי הפורום.

הוא סובל בקרבי? וואלה איזה קטע הייתי בטוח שכולם עושים חיים בקרבי.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אל תזרוק מילים באוויר.

אני מכיר כמה וכמה אנשים שהיא עזרה להם מהפעם הראשונה , ואני אחד מהם.

הכל תלוי איך אתה מציג לה את הדברים וכמה אסרטיבי אתה (למשל כששאלה אותי מה יקרה אם אני לא אקבל שינוי שיבוץ עניתי בתקיפות שעוד חודשיים נפגש שוב בכלא ושוב יהיה לי ראיון גחל"ת)

 

אתה חיי בללה לנד,על כל בן אדם שגחלת עזרה לו יש 30 שהיא לא עזרה להם.

אתה ממליץ לו לעשות שטויות שלא יעזרו לו.

ותאמין לי שישבתי מספיק זמן וראיתי יותר מידי אנשים שגחלת זרקה עליהם ז אחד גדול , ועל מקרים הרבה יותר חמורים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
ההורים פוחדים לאבד אותו עוד חודשיים שלושה כשיעלה לעזה.

תראה לי הורים שלא פוחדים ומודאגים ?

הדם שלו כחול, שאחרים צריכים לההרג במקומו ?

אגב, לא מעט בעלי דם כחול מתנדבים ליחידות קרביות בעיקר לשם הדוגמה האישית.

 

 

בקיצור המטרה היא לא לפתור בדרך שונה את הבעיה אלא לפתור בדרך של יציאה מקרבי.

הבעיה הכלכלית היא לא הבעיה, היא רק תירוץ למה אחרים צריכים לההרג.

 

עכשיו אספר לך מקרה אמתי שהיה.

בחור התגייס, ביקש לשרת בקרבי ושובץ כבקשתו להנדסה קרבית.

אמו דאגה מאוד ועשתה ככל יכולתה ע"מ להניאו. בשלב מסויים הבחור ביקש לעזוב וזאת כבר לאחר שהוכשר ושירת בקצה הארץ. אחרי הרבה מאמצים עבר הבחור למרכז אב"כ קרוב לבית

זמן קצר לאחר שעבר, הבחור נפל מסולם, ריסק את רגלו ונותר עם נכות עד היום.

 

את האמא אני מכיר (גם את בחור). וכך אמרה לי האמא באחד הימים: "אני לא יודעת מה היה יותר טוב, שישאר בקרבי, או ישרת קל"ב. בינתיים מקל"ב הוא הפך לנכה".

 

מה שכתוב, כתוב...

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אתה חיי בללה לנד,על כל בן אדם שגחלת עזרה לו יש 30 שהיא לא עזרה להם.

אתה ממליץ לו לעשות שטויות שלא יעזרו לו.

ותאמין לי שישבתי מספיק זמן וראיתי יותר מידי אנשים שגחלת זרקה עליהם ז אחד גדול , ועל מקרים הרבה יותר חמורים.

אני חי בללה לנד? אני לא אמרתי שגחל"ת עוזרת לכולם , אני אמרתי שבצורה ובדרך הנכונה הוא יקבל מה שהוא רוצה מגחל"ת ,

אני קיבלתי גחלת , חבר שלי קיבל גחלת , ועוד כמה חברה בפלוגה בכלא 6 קיבלו גחלת ולכולם היא עזרה , אני אישית עוד לא ראיתי שלא עזרה למישהו אבל אני בטוח שיש כאלו שלא מקבלים מה שרוצים , הכל שוב תלוי בדרך.

אולי אתה חי בללה לנד , כי בוא תשמע סיפור ,

אבא שלי יש לו סה"כ לחץ דם גבוה + כאבי גב , כמו להרבה אנשים בגילו המתקדם

לא שירתתי בקרבי , שירתתי בחימוש בחמשושים , אחרי הטירוונת והקורס (4 חודשים בצבא) , נתתי אישורים למשק"ית וקיבלתי ת"ש 2 ,לא עזר לי כי רציתי להיות קרוב לבית ולא לשרת בטבריה וחמשושים. כמה וכמה טפסי 55 לא עזרו וגם ביקור בית (שבו השארתי אמנם הכל בבית , אבל קיבלתי רק ת"ש 2) המצאתי אישורים מרופא משפחה שאבא שלי סובל מלחץ דם ובעיות לב ויש לו התעלפויות והוא חייב טיפול ועוד המון המון שקרים , וטפסים שלא קשורים בכלל שלסבא שלי יש סרטן (מה שבאמת נכון) ואני חייב גם לעזור לו, כשהייתי בכלא וראיתי גחל"ת , הצגתי גם לה את האישורים האלה , הייתי תקיף והראתי לה שהדרך של הצבא לא תעזור לי ואני צריך את הדרך שלי והסברתי שאם אני לא מקבל מה שאני רוצה שזה או קרוב לבית יומיות או שבוע שבוע\5-9 , אנחנו נפגש שוב.

ונחש מה קרה? שבוע לאחר הראיון עם החיילת קיבלתי צו הצבה למז"י שבו במפורש נאמר שהשיבוץ היחיד שאני מקבל זה או יומיות קרוב לבית או שבוע שבוע.

אז אל תדבר איתי על לה לה לנד , לא משנה מה ראית כשישבת , זה אפשרי וזו הדרך הכי מהירה (לצערנו) שאפשר לקבל שינוי שיבוץ נורמלי.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
גם אצלי בפלוגה (הייתי שריונר) היה מישהו ש"סבל" בקרבי, ככה שבדיוק לפני הכניסה ללבנון ב-2006 הוא ברח הביתה ובמקומו נכנס מט"ק חבר שלי כדי להשלים ציוות ונהרג.

 

אנשים ברמת סבל כזו באמת עדיף שימכרו טורטית בשק"ם, כדי שאחרים לא יצטרכו להיהרג במקומם.

 

 

אם זה מי שאני חושב, הוא באמת מכר טורטיות בשקם אחרי זה (גדוד 53)

 

ולפותח השרשור עליך להבין שכל הסיפור שסיפרת עכשיו הוא נחמד ויפה וגם אם הוא אמיתי זה לא משנה.

הצבא זקוק לאסמכתות והוכחות.

הוכחה לכך שהאב בחובות וגם האם, שלא נכנס כסף הביתה,שאין מה לאכול בבית שיש מחלה שעולה הון תועפות וגם שאין עוד אף אחד שיכול לעזור בפרנסה (מבחינת הצבא אחות שכרגע עושה פסיכומטרי ומשלמת על זה מכיסה זה לא משנה כי היא כח עזר שיכול לעזור בבית בפרנסה).

תגיד שזה עצוב, תגיד שזה לא הוגן אבל זאת המערכת.

אם אכן זה היה המצב בבית משקית ת"ש הייתה מאשרת לו ת"ש כלשהו והבחור לא היה משרת בקרבי.


×
×
  • תוכן חדש...