Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא רוצה להביא יותר מידיי רעיונות, אבל תחשוב על מישהו שמחפש חלקי חילוף ומנסה לאתר בעלי מיאטות כאלה ואחרים,

או קונה פוטנציאלי (בעתיד) של הרכב שדרך הגוגל יכול למצוא את התרד הזה... :arrow:

חוץ מזה שזה זכות של כל אחד ואחד לשמור על פרטיותו ואני לא חושב שכדאי לחשוף פרטים כאלה על אנשים אחרים על גבי הרשת ואף פי כמה וכמה מלווים בסיפורים כאלה, שאני אגב לא מטיל ספק באמינותם, אך עדיין.. כל עוד רק צד אחד מדבר...

 

להיפך.

אני בתור קונה הייתי רוצה לדעת, ושימוש ברכב לחלקי חילוף דווקא לפחות ימנע ממנו לסכן אחרים.

על כל פנים, מי שצריך מיאטה לחלקי חילוף לא באמת יחפש מספרים בפורום ואז יפרוץ למחשבי משרד הרישוי כיד למצוא כתובת, כי אם הוא יכול לפרוץ אליהם, הוא ממש לא צריך את הפורום בשביל לאתר מיאטות...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא בכל מקרה הייתי תומך בפרסום מספר רכב אמיתי. במקרה הזה, מכיוון שהעד למקרה הוא ממנהלי הפורום, שוודאי מבין את משמעויות הפרסום, אני נותן קרדיט שאיתמר באמת היה עד להתנהגות פושעת, ושיש מקום לפרסום, כולל המשמעויות אח"כ בגוגל.

 

שתי האג' שלי...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אין יום שעובר מבלי שמעירים הערה על חשיפת מספרי רישוי, פעם אחת שמישהו יציג פה איזשהו סימוכין לכך, ככה אני יוכל לדעת אם זה באמת מנוגד לחוק או לא.

כי עד כמה שאני יודע אין שום מניעה לצם רכב עם המ''ר ולהעלות לרשת ללא כל צנזור, כל עוד התמונה צולמה בשטח ציבורי.

אני כמובן מדבר רק מבחינת החוק ולא שום דבר אחר.

תקנו אותי אם אני טועה

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

איתמר, לא מבין למה הקטע הזה של לפרסם מספר רכב? אוקי נגיד ואתה רוצה לפרסם מספר רכב לפחות תצנזר כמה מספרים, מן הראוי שגם אתה לא היית רוצה שאני אפרסם את מספר הרכב שלך כמו שאני גם לא הייתי רוצה שתפרסם את מספר הרכב שלי. אין ספק שהבחור ביצע עבירה, אבל עדיין צריך לשקול לפני שמפרסמים את מספר הרישוי.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

כל עוד אין שיוך של מספר הרכב , לשם או כתובת של אדם ,

אני לא רואה כל בעיה עם זה .

מה ההבדל בין מעבר רכב בכביש כלשהו , לבין דיווח על כך ?

פורסם

מוכרים לי נהגים מזלזלים שכאלה מהפקקים לפני מחלף יבנה מכיוון אשדוד לכיוון ראשון בשעות העומס שחותכים את השוליים ונוסעים עליהם כאילו זה נתיב נסיעה VIP.

 

יצאה לי האמת לראות היום B4 שחורה נוסעת עם 4 איתותים! על לפחות 100 קמ''ש בשוליים, היה מעניין לראות מה קורה אם אחת המשאיות שגורמות לפקק היו יורדות לשוליים קצת :lol:.

 

בכל אופן עם נהגים כאלה מעבר ללנסות לעקוף אותם ולתת להם מבט של "ראיתי אותך יא בן ז***" אין הרבה מה לעשות, אלא אם כן יש לך שברולט סילברדו או משו דומה בתור רכב חברה\ליסינג ופשוט לעלות עליהם "בטעות".

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
ואת זה הגנב המודרני , לא יכול לעשות ע"י סתם תצפית ?

 

גנב רכב מחפש ביד 2,רואה רכב שהוא רוצה,הולך וגונב.

ולמה? כי לא מחקו מספר רישוי.

במקום לעשות מעקב,רושם מספר עושה טלפון וכבר יודע איפה הבעלים גרים.

מה נראה לך יותר קל?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

דווקא התגובה שלך , מוכיחה שעניין המחיקה מיותר .

הרי גם אם בעל הרכב המוצע למכירה ביד 2 , מחק את מספר הרישוי ,

לגנב אין בעיה להגיע אליו בשיחת טלפון אחת .

חוץ מענייני שמירת פרטיות (איפה היית בשעה מסויימת )

לדעתי יש כאן הפרזה שלא לצורך .

פורסם

כיום ביד 2 יש מספר טלפון של יד 2 שמבצע גישור בין המספר שלך לבין שלהם כך שהקונה לא יודע את המספר.

 

לדעתי- אחלה דבר כי אחרי פרסום הרכב הקודם שלי קיבלתי ים של SPAM לטלפון מזה שהמספר שלי היה גלוי באינטרנט, כולל כל הצינתוקים למיניהם ועד היום מבלבלים את השכל.

 

הבעיה שהרבה נוכלים יכולים לתפוס על זה טרמפ .

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

גנבי רכב לא משתמשים באינטרנט כדי להוציא מידע. למען האמת אני בספק שהם יודעים להדליק מחשב.

גנבי רכב עובדים בשיטת התצפיות או לפי "מקורות מודיעיניים" בדמות עובדים בענף הרכב, משרד הרישוי או במשטרה שמוסרים להם את הפרטים.

 

מספר רישוי הוא לא נכס סודי שכן אם הוא היה כזה הוא לא היה גלוי לכולם. אין שום פסול בכתיבת מספר רישוי, כמו שאין שום בעייה עם האתר ZOOMAP שמראה תמונות של בתים עם ציון כתובתם המדוייקת או השרשור עם לוחיות הרישוי שרץ כאן בפורום. גם בעיתונים ובטלויזייה אין צנזורה על לוחיות רישוי של רכבים שעוברים ברקע בזמן כתבה או לאחר תאונת דרכים.

 

ברגע שיורדים לרמת הפרט תוך ציון שם ספציפי יש מקום לפגיעה בשקר-כלשהו שעורכי הדין יכולים לעשות עליו מטעמים מבחינה משפטית, עד אז וללא ציון שם אין כאן שום פגיעה. ואתם יודעים מה? אולי, רק אולי, בפעם הבאה שמישהו מכם יראה את הרכב הזה בסביבתו הוא יידע להיזהר מהפוץ, לשמור מרחק ואולי להציל את עצמו מתאונה, כי אין לי ספק שבמוקדם או במאוחר היא תבוא.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...