Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חלק מכם אולי יחשיבו אותי כקיצוני אבל לא כואב לי הלב שמפגרים כאלה עושים תאונות. כואב לי הלב שאחרים חפים מפשע נפגעים מכך. הדבר נכון עוד יותר כאשר רוכבי דו גלגלי שפויים (תתפלאו אבל יש כאלה) נפגעים בגלל חלאות אדם כמו שנוהגים כמו בהמות במכוניות כפי שבדיוק מוזכר כאן בשירשור.

עצוב אבל חלאות אדם כאלה לא חסר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
למרות שאין סיכוי שזה יועיל במשהו, אולי תנסה להתלונן במשטרה?

אסור לתת לו לצאת בלי עונש, נהגים כאלה מסכנים את חיי כולנו, לא רק את עצמם.

 

להתלונן בדיעבד כל עוד אין לך תמונה של הרכב מבצע עבירה, לא יועיל.

מה שכן יועיל, זה לחייג 100 ולדווח "בחי" על רכב משתולל בכביש X לכיוון Y.

במידה ויושב ברכב שלך נוסע שיכול לצלם - עוד יותר טוב.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

תודה לכולם על התגובות, אני שמח לראות שיש עוד אנשים שמגנים מעשי בריונות על הכביש ומבינים כמה זה פסול.

 

לכל מי שדאג לבחור, אז לא, בית החולים היה בכיוון ההפוך לגמריי מהכיוון אליו הוא נסע, כמו כן ברמזור שעמדנו הוא לא היה נראה טרוד במיוחד אלא יותר עסוק בדיבור עם חברה (או שמא היה זה חבר?) שלו בכיסא הנוסע.

 

התייעצתי כבר עם גורם במשטרה שאמר לי שאין טעם להגיש תלונה. מילה שלי מול מילה שלו, סתם טרטור של שנינו. מצד שני אולי חווייה כזאת יכולה לגרום לו לחשוב פעמיים בפעם הבאה שהוא יחשוב לבצע עקיפה דרך השוליים :roll:

 

הכביש המדובר הוא בירידה מ 471 מערב לכביש 4 דרום (כן, קריית אונו לכיוון ר"ג). לא מכונית אחת ולא שתיים התרסקו בעיקול הזה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אין לי מושג אם זה אותו אחד (מאוד מזכיר לפי התיאורים), גם לי הייתה התקלות לפני כמה חודשים עם נהג מיאטה שחורה שנהג בכביש בצורה מזלזלת.

 

קלטתי אותו עוד מרחוק מאחורה מטמטם את הכביש (בצורה רעה, היה עומס בתנועה ולא היה באמת לאן להתקדם בצורה אפקטיבית) עד שהוא הגיע לאזור שלי וחשב שאני אבהל כמו יתר הנהגים קיבל קודם כל חסימה של חצי רכב קדימה וכשהביא לי את הסעיף בהתנהגות לא נאותה מאחוריי תקעתי אותו אחריי גי'פ כדי שישתגע מהשדה ראייה שנותר לו צמוד לתחת של הגי'פ ואני לא אצטרך לראות אותו במראה. :)

(אלה הפעמים הבודדות בכביש שיוצא לי להנות מהגי'פים האלה שגולשים בתוך הנתיבים או לוקחים בכוח)

 

נהג מעצבן ומטריד.

פורסם

איך צילמת או רשמת את מספר הרכב? עם הפלאפון?

בארץ יש יותר סיכויים שהיית מקבל 1000 ש"ח קנס מאשר שהיו עוצרים את הנהג הזה.

 

ולשאלה שמעניינת אותי, נכון שאם יש לך רק מספר רישוי של הרכב זו מילה נגד מילה.

אבל אם אני או היושב לצידי מצלמים את בעל הרכב מבצע עבירה, זה יכול להחשב? המשטרה תטריח את עצמה למצוא אותו?

פורסם

חשבו על אותו יומנאי שמקבל כל שבוע תלונה על אותה "מיאטה שחורה" עם מספר של כוכב. אולי בפעם החמישית יפול למישהו שם האסימון ויצאו למעקב קטן שבסופו ירחיקו את המפגע הזה מהכביש.

 

היו דברים מעולם! (אוהבים לפרסם כאלה חומרים בתקשורת, בצדק מסוים)

פורסם

נשמע כמו חרא אמיתי. מזכיר לי את אלה שבפקק הקבוע לאורך כביש 4 דרומה (מגהה עד לגבעת שמואל) עוקפים את כולם בלי להתבלבל מהשוליים השמאליים. בא לי לפעמים להכניס להם חצי רכב לתוך האין נתיב ולהבהיל אותם לתוך הגדר, אבל אין לי אומץ :wink:

 

אגב, 3 ספרות זהות באמצע המספר יש כמעט לכל המיאטות NC.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...