Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

בעניין הנשים, ברי המזל נהנים מרוח גבית ואשה מפרגנת ותומכת,יש גם נשים שהן עזר "כנגדו"(כלפי התחביב שלנו).

בעניין אנגליה ממליץ לך להכנס לאתר האופנועים הקלאסיים של ניר עוזדור ז"ל,למדריך עסקים,ניר היה בעל נסיון רב באופנועי אספנות ,ובעל

רקע טכני עשיר.יש שם כתובות של חנויות באנגליה לBSA ולאופנועים אנגליים,ורשמים מנסיונו האישי עם חלק מהחנויות.

 

בהצלחה

פורסם

השווקים בסוף השבוע.

אם נוסעים לפחות לשני סופי שבוע אז אפשר לקחת את האשה כיוון שיש עוד לפחות 4-5 ימי קניות וסיור ללא שוק.:lol: וביום שבת ראשון מגיעים במקרה למקום בו יש שוק.

הבעיה של כל המתלוננים ;)הנ"ל שלא ידעו לבחור נשים...

שלמה דן גדרון

פורסם

תודה לכולם על הטיפים, לאט לאט אני עושה את שיעורי הבית.

חברתי לבחור נחמד מאנגליה שמגיע ליריד מידיי שנה, הוא הציע לי מקום ללון ללילה במחיר של 25 פאונד ללילה, נשמע לא רע.

הבעיה היא שהוא אומר שהמקומו אוזלים דיי מהר כך שצריך להזמין עכשיו מקום, זה בסדר רק הבעיה שאני לא יודע מה יהיה עוד חודש וחצי, מי יודע אולי אתחתן עד אז וכל הסיפורים על הנשמות הטועות יתבררו כאמתיים..

 

בכל מקרה כרגע כל האנשים שבניתי עליהם שיבואו איתי מוצאים תירוצים יותר אמינים ככל שהמסע נהיה יותר ויותר אמיתי.

נו טוב אנגליה לא כלכך נוראה לא?! מקווה.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

נישבע לך שהייתי בא, אפילו הנשמה הג'ינג'ית שלי מסכימה לבוא,

אבל דווקא השוק העתיק בגרמניה מושך אותי יותר.

מעניין מי מבין השתים נחשב ליותר מוצלח? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בשבילך נראה לי שהגרמני, למרות שגם הם יקרים באותה המידה, וחלקים יש בשני המקומות, אז אין לי ממש מושג.

אין פורמים של הבימרים? הם בטוח ידעו לתת לך תשובה.

 

גם פה, אולי :-P

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

גם אני הייתי בא בשמחה, מקווה שייסתדר בשנה הבאה.

 

לגבי אישתי, אני לא מאמין שיש הרבה נשים שהיו נוסעות 5 שעות ברכבת הלוך,5 שעות מסתובבת איתי בדוכנים ו 5 שעות נסיעה חזרה לברלין8) סעיף 6 היה מתוך רחמים עליה.

 

דבר אחרון,עשיתי קצת סדר בחלקים שלי היום, הבורג משכך היגוי הזה יכול לעזור לך?

028.JPG

029.JPG

פורסם

תבוא השנה, שנה הבאה אני לא טס :wink:

תאמת שמבירור קצרצר אני רואה שמחירי הטיסות קופצים פי 2. הסופ"ש יוצא אחרי הפסח כך שזו לא הסיבה.

אני אלך לברר בסוכנות נסיעות עוד מעט, אולי כשהזמן מתקצר המחירים יורדים לרמה שפויה, אין לי מושג.

 

 

לגבי הבורר, כעקרון שלי צריך להיות איפשהו אך אם אין לך מה לעשות איתו אז יש לי יום-הולדת בקרוב :wink:

אז אני מברר לך טיסה עם האישה או בלי?:mm_tongue

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
השווקים בסוף השבוע.

 

הבעיה של כל המתלוננים ;)הנ"ל שלא ידעו לבחור נשים...

 

+1

 

מה שמצ***ה טובה יכולה לעשות לרווק , :lol:

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...