Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי את ה'ספארק' שלי


Guest רונן יצחק
שימו לב! השרשור הזה בן 4832 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לענייננו:

 

The Wizard, הפיקנטו בהחלט מעניינת, ובדקתי אותה טרם בחרתי ב'ספארק', אך הסיבה שפסלתי אותה היא כי גרסת המנוע הגדול יותר (1.2) משולב בגיר אוטומטי בלבד, זו אותה הסיבה שפסלתי את ה-i10 (בה גם העיצוב והאבזור היו דלים).

 

בחו"ל, ה'פיקנטו' בכלל מרשימה, יש לה רמת אבזור גבוהה מאוד (נראה לי יותר מהגרסה הכי מאובזרת של 'ספארק'), אבל כדי להיות תחרותית בארץ, בטח חצי מהמפרט הזה יגולח (כפי שגם גולח מעט המפרט של ה'ספארק').

 

מבחינתי, החיסרון הכי גדול של 'ספארק' הוא מנוע לא גמיש, אך גם עבורי זה לא קריטי. אני עדיין מרגיש שהיא מספקת היטב - בקלות ובקלילות הגעתי איתה ל-120 קמ"ש (המקסימום החוקי), וממילא זו מהירות שאני לא שואף להגיע אליה.

 

במה, לדעתך, ה'פיקנטו' עדיפה?

 

כלי הרכב הנוכחיים שלי הם סאאב 9-5 (99) ודייהטסו אפלאוז (90).

 

ראשית, לעומת דייהטסו אפלאוז מודל 90 ידנית (אפילו) - הספארק איטית ביותר וחסרת גמישות, לחיצה על הגז בנסיון להאיץ בסל"ד נמוך מאיזור ה-5 פשוט משאיר אותך מחכה ומחכה ומחכה לכוח.

התחושה שלי היא בעיקר שההילוכים כלל לא מתאימים לאוטו והיו עושים טוב אם היו מקצרים את כולם בהרבה.

 

באשר לפיקנטו - יש לי יותר אמון באופן כללי בקונצרן יונדאי ובמיוחד בקיה המוכוונת אירופית יותר.

תא הנוסעים נראה הרבה יותר טוב, אני משער שאיכות החומרים טובה יותר, יש לה 6 כריות אויר גם כן ומנוע חדש (1.2) חזק מעט יותר וגמיש (כנראה) הרבה יותר (כי קשה להאמין שאפשר פחות), או לכל הפחות יחסי העברה מותאמים יותר למנוע (גולת הכותרת בפנדה).

בנוסף העיצוב שלה עדיף לדעתי (אם כי על טעם וריח אין להתווכח), למרות שגם לא מושלם. הספארק לטעמי מצועצעת מדי.

 

הסיבה העיקרית שרכשתי את הספארק היא צריכת דלק, להערכתי אחסוך סכום נכבד מאוד חודשית (אני מוציא באיזור ה- 2,000 ש"ח בחודש על דלק), בנוסף מבין הקטגוריה שלה היא העדיפה ביותר: בעיקר בטיחותית (עוד אין תוצאות לפיקנטו החדשה) שחשוב לי, ואיבזורית.

באופן כללי רציתי רכב קטן בגלל בעיות חניה באיזור מגורי.

 

בכוונה אני לא משיב על הכיוון האחרון של הת'רד, חבל להחזיר אותו לשם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 423
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא אמרו לך מיד שאתה מחלקת השיווק של UMI, זה קרה אחרי 400 פלוס תגובות שמוכיחות שכל המתלהבים קצת הגזימו.

גם אני התלהבתי בהתחלה מהרכב הראשון שלי, אחרי שנה איתו הבנתי שזה רכב שהוא פח זבל עלי אדמות. :)

איזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני התלהבתי בהתחלה מהרכב הראשון שלי, אחרי שנה איתו הבנתי שזה רכב שהוא פח זבל עלי אדמות. :)

 

חכה, חכה...עוד כמה שנים זה עוד יקרה לך שוב עם הרכב הנוכחי :-o

סתם צוחקים.

 

הגעתי איתה ל-120 קמ"ש (המקסימום החוקי), וממילא זו מהירות שאני לא שואף להגיע אליה.

 

ממתי המהירות החוקית היא 120 קמ"ש?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4832 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...