Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי את ה'ספארק' שלי


Guest רונן יצחק
שימו לב! השרשור הזה בן 4832 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

אשמח לשמוע דעה !

 

 

דעתי שלפחות תערוך את התמונות ותמחוק את המספר רישוי, גם ככה הרכב מבצע עבירה (חונה באדום לבן), חבל סתם לפתוח פינה (:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 423
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אדום אפור ויש לו תו, חוץ מזה שהוא לא נוהג ב-250 ומעלה לפייסבוק. אבל נכון, לא יזיק לערוך את התמונה ולטשטש את המספר.

אבל מה זה משנה?!? זו לא השחורה של מירו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, לא יודע אם זה קשור לנושא בכל מקרה הרגשתי צורך עז להידחף :)

בדיוק אתמול נהגתי באחת כזאת, די חדשה 2000 קילומטר של חבר צבע כסף.

 

כשהייתי באוטו בתור נוסע הרגשתי סוג של "וואו" באמת תמורה מעולה לרכב.

 

כשעליתי על המושב של הנהג ונהגתי הרגשתי אכזבה גדולה האוטו מרגיש עגלה בעליל!!!, ואני מדבר על נסיעה לא חסכונית כלומר עם רגל יפה על דוושת הגז ( כדי לראות מה הוא יכול) אז נכון ואמרים שמנוע נפתח עם הזמן אבל לא מאמין שזה הסיםור במקרה הזה.

לפני האיביזה החזקתי אלטו, שהרגישה לי יותר מהירה מהרכב הנ"ל ומה שבטוח במיליון אחוז הרבה יותר זריזה ( אולי בגלל שהיא קטנה יותר).

מבחינת נוחות אין ספק שהספארק מרווחת יותר למרות שהנסיעה באלטו למרות ה3 צילינדר מרגישה חלקה יותר!

 

ולא אני לא משוחד אין לי תאלטו יותר.

 

אני פשוט חושב שהיא אלטרנטיבה טובה יותר לכסף, למרות מה שרוב הפורום פה חושב.

 

 

בלי קשר לזה, הרכב שלך יפייפה הצבע הכחול יושב עליו דה לוקס!! שים לו מגנזיום או שתעשה משהו עם הטסות האלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק חיבה אלא באופן מוזר זה היה אותה חולצת פסים באותו הצבע :-D, כבר חשבתי להביא לך כמה חולצות של ABERCROMBIE :wink:

לגבי השקיות על המושבים שיגיעו הימים החמים של תחילת הקיץ נראה אותך גבר יושב עליהם :lol:

 

miro123 אולי תעלה גם אתה כמה תמונות של השחורה שלך?

 

יש לי תמונה שצולמה מהפלאפון, לא הכי איכותית וביום גשום שהרכב מאובק וללא ברק. איך אני מעלה אותה לפה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה, גם לי יש עידכון (אופטימי ומשמח לשם שינוי)

אתמול קיבלתי אישור רשמי שהרכב הגיע לארץ, אף נקראתי לגשת לבנק ולהסדיר את התשלום

מאמין שתוך שבוע הספארק כבר תיהיה ברשותי!

 

(שחורה, למי שתוהה)

 

אגב, אחת הסיבות שבסוף הלכתי על שחורזה משום שתחילה, כשראיתי את הספארק בפרוספקט התלהבתי מאוד מהקטע שכל הפלסטיקה בתוך האוטו מגיעה בצבע של האוטו (בצבע החיצוני של האוטו), בפרוספקט הייתה ספארק ירוקה עם גימור ירוק גם מבפנים, אני חייב להודות שעיצוב הפנים של הספארק הוא זה שהכריע בינה לבין ה-107!

כשהגעתי לאולם התצוגה הופתעתי לגלות שהתצלום דיי שיקרי, והצבע התואם מגיע רק בגירסת האוטומט (שלא מגיעה לארץ כאמור), לכן החלטתי לרדת מהצבע הכחול (שהוא מדהים לדעתי) והחלטתי ללכת על שחור, שחור הוא הצבע היחיד שגורם לגגון (הלא קשור בעליל) להיות חלק מגניב מהאוטו!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא. מלבד הצריכה המשתפרת של "מנוע בתולי", כל מנוע "על הבוקר" צורך כפול דלק ויותר. זה די זניח בנסיעות ארוכות, אבל אם אתה על הבוקר לוקח את הילדים לגן 722 מטר, ונוסע לעבודה 2.2 ק"מ, ב12:00 קופץ לדואר 1.3 ק"מ וכן הלאה, כל הנסיעות הקצרות נעשות אחרי שהמנוע הספיק להתקרר. מנוע קר צורך משמעותית יותר דלק!

זו גם הסיבה שממליצים ברכב ישן וצרכן כבד לבדוק אם לא ביטלו את התרמוסטט, משום שמכונאי "כוכב" החליט שעדיף שהמנוע יתקרר כפי שצריך מאשר שיסבול מהתפסות התרמוסטט והתחממות יתר. אז פשוט מחברים את המנוע לרדיאטור ללא תרמוסטט, דבר שלא מאפשר למנוע להגיע לטמפרטורת העבודה האופטימלית לעולם, ולבזבז הרבה יותר דלק.

 

 

אז כנראה זו הסיבה שהגעתי לצריכה של 1 ל-10. אני כל יום נוסע 2 קמ לעבודה וחוזר 2 קמ הביתה. בקיצור ממחר ניסע באוטובוס חח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סע באופניים!

אני משתדל שלא להזיז את האוטו בעבור פחות מחמישה ק"מ, למעט שינוע חפץ כבד או נסיבות מיוחדות אחרות.

בוא נגיד שחוץ מלערער את תצרוכת הדלק, הנסיעות הקצרות גם לא עושות חסד למנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה, גם לי יש עידכון (אופטימי ומשמח לשם שינוי)

אתמול קיבלתי אישור רשמי שהרכב הגיע לארץ, אף נקראתי לגשת לבנק ולהסדיר את התשלום

מאמין שתוך שבוע הספארק כבר תיהיה ברשותי!

 

(שחורה, למי שתוהה)

 

אגב, אחת הסיבות שבסוף הלכתי על שחורזה משום שתחילה, כשראיתי את הספארק בפרוספקט התלהבתי מאוד מהקטע שכל הפלסטיקה בתוך האוטו מגיעה בצבע של האוטו (בצבע החיצוני של האוטו), בפרוספקט הייתה ספארק ירוקה עם גימור ירוק גם מבפנים, אני חייב להודות שעיצוב הפנים של הספארק הוא זה שהכריע בינה לבין ה-107!

כשהגעתי לאולם התצוגה הופתעתי לגלות שהתצלום דיי שיקרי, והצבע התואם מגיע רק בגירסת האוטומט (שלא מגיעה לארץ כאמור), לכן החלטתי לרדת מהצבע הכחול (שהוא מדהים לדעתי) והחלטתי ללכת על שחור, שחור הוא הצבע היחיד שגורם לגגון (הלא קשור בעליל) להיות חלק מגניב מהאוטו!

 

מברוק אחי.

 

באיזה תאריך הזמנת את הרכב ?

אני עדיין מחכה שיחזרו אליי מהסוכנות. כבר שילמתי הכל והם כבר מעל שבועיים לא פנו אליי

שברולט ספארק 2011

הרדיו רק בעייתי

 

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest רונן יצחק
ההמלצה היא פשוטה, ההסבר קצת יותר טריקי:

התנע את המנוע (כאמור בלי לנגוע בדוושת הגז) המתן כ- 10 שניות (נצל אותן לחגירת חגורת הבטיחות) והתחל לנסוע בעדינות (גם בהרצה וגם לאחר מכן) שעון טמפרטורת נוזל הקרור מגיע לטווח הרצוי בתוך מספר דקות, ולאחר עוד כמה דקות גם שמן המנוע מגיע לטמפרטורה הרצויה ומקבל את התכונות הרצויות לפעולה (עד אז - פעולה עדינה עם המנוע במידת האפשר!)

נסיון לחמם את המנוע לפני תחילת הנסיעה רק יגביר את צריכת הדלק!

 

שוב, למה הכוונה בהרצה? איך צריך לנהוג, וכמה ק"מ ראשונים? אני נוהג רגיל, בלי לאמץ אותה (למעשה, כולם עוקפים אותי בכביש, לפעמים נדמה לי שאני היחיד שנוסע במקסימום המהירות המותרת).

 

ול'ספארק' אין שעון טמפ'.

 

אז ההמלצה היא לנסוכ לאט ובעדינות בדקות הראשונות ורק אח"כ לאמץ את המנוע.

 

לא רק חיבה אלא באופן מוזר זה היה אותה חולצת פסים באותו הצבע :grin:, כבר חשבתי להביא לך כמה חולצות של ABERCROMBIE :wink:

 

חחח זה יצא במקרה. בחיי שאין העדפה. אני דווקא מעדיף את החולצה בתמונות האחרונות.

 

לגבי השקיות על המושבים שיגיעו הימים החמים של תחילת הקיץ נראה אותך גבר יושב עליהם :lol:

 

חחחחח דווקא אין ניילון על מושב הנהג.

 

בלי קשר לכך אני צריך להסיר אותם גם כי במהירויות גבוהות עם חלונות פתוחים הניילונים מרשרשרים ומביישים את רעש המנוע.

 

(תגידו, לא נאמר כאן משהו על חלונות פתוחים שמשפיעים גם הם על צריכת דלק?)

 

ררונן עזוב אותך , אחלה תמונות .

עדיין לא קיבלתי את הרכב , אבל ...... וזה אבל גדול ,ראיתי את הרכב באותו צבע שלי וגם צילמתי .

 

אשמח לשמוע דעה !

 

היא סקסית. אין אין מה לעשות, זו ספארק :)

 

כשעליתי על המושב של הנהג ונהגתי הרגשתי אכזבה גדולה האוטו מרגיש עגלה בעליל!!!

 

מנהיגה אחת הבנת עד כמה היא לא חסכונית? איך?

 

והוא כלל לא מרגיש עגלה. אתה מגיע בקלות ובקלילות למהירויות גבוהות, ואין לה רגשי נחיתות בכבישים מהירים.

 

וביחס לצריכת הדלק, הצריכה של כמה מבעלי הרכב שניסו היא 15-16, שזה יפה, ואף רכב לא יכול להתחרות ב'אלטו' מבחינת צריכת הדלק. דווקא בגלל שזו פעם ראשונה שנוהג עליה, אולי לכן הצריכה אצלך הייתה גבוהה (כיום אני יותר חסכוני איתה - התרגלתי לרגישות הדוושות).

 

בלי קשר לזה, הרכב שלך יפייפה הצבע הכחול יושב עליו דה לוקס!! שים לו מגנזיום או שתעשה משהו עם הטסות האלה

 

תודה רבה (ומה יש לכם עם מגנזיום?! כולה פריט נוי, ובאלפיים פלוס ש"ח. זה לא הדבר הכי חשוב :))

 

הנה העלתי תמונה אחת שצולמה מהפלאפון.

 

גם במזג אוויר חורפי, היא יפהפייה. תתחדש :)

 

מאמין שתוך שבוע הספארק כבר תיהיה ברשותי!

 

מרגע הסדרת התשלום, ספור 10 ימים, ואולי עוד יומיים.

 

תתחדש :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חחחחח דווקא אין ניילון על מושב הנהג.

 

בלי קשר לכך אני צריך להסיר אותם גם כי במהירויות גבוהות עם חלונות פתוחים הניילונים מרשרשרים ומביישים את רעש המנוע.

 

(תגידו, לא נאמר כאן משהו על חלונות פתוחים שמשפיעים גם הם על צריכת דלק?)

 

 

 

 

לפי מה שאמר לי תלמיד אווירונאוטיקה בטכניון במהירות שמעל 80 קמ"ש סגירת החלונות ופתיחת המזגן יקטינו את צריכת הדלק.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במהירות קבועה במישור, ככל שהמהירות גוברת הכח המרכזי שפועל על הרכב הוא התנגדות האויר (הרוח שמרגישים כשפותחים את החלון, למעשה הכח הדרוש לפנות את האוויר כדי לאפשר לרכב לעבור) התנגדות האויר עולה ביחס לריבוע המהירות, כלומר במהירות כפולה התנגדות האויר תהיה פי 4. פתיחת חלון מגדילה את מקדם הגרר של הרכב (מעלה משמעותית את התנגדות האויר ומעלה את צריכת הדלק)

 

הפעלת מיזוג אויר (לא משנה באיזו עוצמה) גם מעלה את צריכת הדלק.

 

אומרים שהחל ממהירות 80 קמ"ש - פתיחת חלון מעלה את צריכת הדלק יותר מאשר הפעלת מזגן.

 

 

לגבי הרצה - רונן, הבנתי שקיבלת כבר את ספר הרכב, אין בפרק הראשון המלצות להרצה?

בכל מקרה - לא משנה מה יגידו באולם התצוגה, כדאי לנהוג במתינות עם רכב חדש במשך 1500 ק"מ, לא לעבור 90 קמ"ש, לא לשמור על מהירות קבועה לאורך זמן, לא למשוך הילוכים (נניח סל"ד 3500) ב500 הק"מ הראשונים להמנע מעצירות פתאום. ולבדוק את מפלס השמן כמה פעמים.

מנוע חדש דומה למנוע קר בזה שהחיכוך בין החלקים במנוע עדיין גבוה וכן צריך להצטבר מעט פיח על הבוכנות והצילינדר כדי לאטום טוב יותר מפני שריפת שמן מנוע.

 

ובהעדר שעון טמפרטורה: בסיום ההרצה במנוע קר סע רגוע במיוחד ב 8-12 דקות הראשונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest רונן יצחק
לפי מה שאמר לי תלמיד אווירונאוטיקה בטכניון במהירות שמעל 80 קמ"ש סגירת החלונות ופתיחת המזגן יקטינו את צריכת הדלק.

 

פתיחת המזגן מקטינה צריכה?!

 

לגבי הרצה - רונן, הבנתי שקיבלת כבר את ספר הרכב, אין בפרק הראשון המלצות להרצה?

 

לא, חיפשתי. אולי ההסבר מתחבא באחד מפרקי הספר.

 

ובהעדר שעון טמפרטורה: בסיום ההרצה במנוע קר סע רגוע במיוחד ב 8-12 דקות הראשונות.

תודה רבה. אז 8-12 דקות ראשונות של הנסיעה, יש לנסוע רגוע. זה לא יהיה קשה, אני נוסע רגוע תמיד.

 

ועוד שאלה: איזה נזק יכול להיגרם מנסיעה כשבלם היד מופעל? מדובר בנסיעות אטיות ביותר, רק בניסיון לבצע חניה. לעתים הפעלתי את הבלם ושכחתי לבטל אותו כשרציתי לתקן חנייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנא קרא שוב את הודעתי (מעל 80 קמ"ש הפעלת מיזוג האויר לעומת פתיחת החלונות עשויה להקטין הצריכה)

 

ההמלצות לנסיעה בקילומטירם הראשונים (הרצה) מופיעות בד"כ בפרק הראשון לאחר האזהרות.

 

נסיעה עם בלם יד, תלוי כמה משוך: מטרים ספורים בחניה - אין נזק. מספר קילומטרים - נזק לרפידות בלם מאחור, עיוות צורת הדיסק/תוף חימום ונזק לנוזל הבלימה/בוכנות, עומס על המנוע ובקיצור: קיימת נורת אזהרה בלוח המחוונים וזה מצב שיש להמנע ממנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4832 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...