Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי היום קורולה 2005 עם צריכה ממוצעת 10 ליטר ל 100 ק"מ בעיר.

אנחנו משפחה של ארבעה, 2 ילדים בני 11 ו 5, 95% מהנסיעות שלנו הן בעיר.

החלטנו להחליף את הרכב ואני בהתלבטות האם לקנות היברידית או רכב קטן.

אני מדבר על תקציב של כ 80.000 ש"ח.

ההתלבטות בהיברידית היא היום שנצטרך להחליף את הסוללות כי אני בד"כ מחזיק אוטו הרבה שנים

וגם הפחד האם המוסכים יודעים לטפל ברכבים הנ"ל.

מצד שני רכב קטן החסרון הגדול שלו זה כמובן התא מטען הקטן ומחירו שיידרדר במהירות.

בסוף אני רוצה גם רכב נוח למשפחה וגם חסכוני, השאלה האם אשיג ברכב קטן כמו I20, SWIFT,SPARK וכו'

תצרוכת דלק הרבה יותר נמוכה מרכב משפחתי ממוצע.

אשמח לקבל עצות מנסיון.

TOYOTA COROLLA 2008

פורסם
יש לי היום קורולה 2005 עם צריכה ממוצעת 10 ליטר ל 100 ק"מ בעיר.

אנחנו משפחה של ארבעה, 2 ילדים בני 11 ו 5, 95% מהנסיעות שלנו הן בעיר.

החלטנו להחליף את הרכב ואני בהתלבטות האם לקנות היברידית או רכב קטן.

אני מדבר על תקציב של כ 80.000 ש"ח.

ההתלבטות בהיברידית היא היום שנצטרך להחליף את הסוללות כי אני בד"כ מחזיק אוטו הרבה שנים

וגם הפחד האם המוסכים יודעים לטפל ברכבים הנ"ל.

מצד שני רכב קטן החסרון הגדול שלו זה כמובן התא מטען הקטן ומחירו שיידרדר במהירות.

בסוף אני רוצה גם רכב נוח למשפחה וגם חסכוני, השאלה האם אשיג ברכב קטן כמו I20, SWIFT,SPARK וכו'

תצרוכת דלק הרבה יותר נמוכה מרכב משפחתי ממוצע.

אשמח לקבל עצות מנסיון.

 

 

אודה להתייחסויות!!!!!!!!!!

TOYOTA COROLLA 2008

פורסם

ראיתי ביד 2 סקודה פאביה 1600 מונעת בגז"פ (מערכת גז) 3 שקל לליטר דלק וצריכה ממוצעת של 12-14 ק"מ לליטר.

אמינה, קטנה, מרווחת מספיק...

 

פשוט רכב טוב ובדיוק בתקציב

פורסם

אני לא חושב שרכב מונע על גפ"מ מתאים לכל אחד - יש כמה מגבלות (איסור חניה, חיפוש תחנה לתידלוק בגז ועוד..).

לדעתי, רכב כמו ספארק\ אלטו\ 107 לא מתאים למשפחה של 4 נפשות - צפוף מדי.

I20 בהחלט יכול להספיק.

אני אישית הייתי מחפש הונדה ג'אז מודל 2007 - סופר מיני הכי קרובה למשפחתית מבחינת בגאז' ומרחב פנים, חיסכונית מאוד וסחירה מאוד.

 

כמובן, בגלל שהיא סחירה, המחיר של משומשת די גבוה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תקנה איזה רכב מסחרי דיזל כמו הקנגו,ברלינגו

חסכוניות מאוד,זולות,עם מרחב פנימי ענק,בגאז' גדול -המשפחתיות הכי טובות הם המסחריות

פורסם

למרות שאני בעצמי מחזיק רכב מסחרי בתור רכב משפחתי (וזה לא בפעם הראשונה),

אני ממש לא חושב, שרכב מסחרי, דיזל, ידני מתאים לשואל.

שים לב, 95% נסיעות בעיר. אני לא מכיר הרבה בעלי קורולה אוטומטית, שהיו רוצים לעבור לרכב ידני בשביל לנסוע בעיר.

רכבים מסחריים נופלים במחיר בצורה קיצונית , ולא משנה מה רשום במחירון של יצחק לוי ( אין קשר למחירים בשוק).

הם לא נוחים לתמרון בעיר, אחזקה יותר יקרה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אתה מציין כי מרבית נסיעותיך הן בעיר - אבל לא ציינת מה סה"כ הנסיעות. נניח שמדובר ב-1000 ק"מ בחודש, כלומר 100 ליטר דלק, ושרכב חסכוני ייסע 12 ק"מ לליטר, כלומר אותם 1000 ק"מ יביאו לצריכת 80 ליטר. האם חסכון של 20 ליטר דלק בחודש מצדיקים החלפת רכב? בתחשיב שנתי מדובר בחסכון של 1000-1500 ש"ח, לדעתי חסכון שאינו מצדיק את כל ההתעסקות בהחלפת הרכב ואת הצפיפות וחוסר הנוחות הנובעות ממעבר לרכב קטן, או , אולי לנסח זאת אחרת: הנוחות הנובעת מנסיעה ברכב משפחתי בהשלואה לקטן שווה 1000 ש"ח בשנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני לא חושב שרכב מונע על גפ"מ מתאים לכל אחד - יש כמה מגבלות (איסור חניה, חיפוש תחנה לתידלוק בגז ועוד..).

לדעתי, רכב כמו ספארק\ אלטו\ 107 לא מתאים למשפחה של 4 נפשות - צפוף מדי.

I20 בהחלט יכול להספיק.

אני אישית הייתי מחפש הונדה ג'אז מודל 2007 - סופר מיני הכי קרובה למשפחתית מבחינת בגאז' ומרחב פנים, חיסכונית מאוד וסחירה מאוד.

 

כמובן, בגלל שהיא סחירה, המחיר של משומשת די גבוה.

 

 

האם אתה מכיר את הצריכה של הרכב בנסיעה עירונית? אמינות?

TOYOTA COROLLA 2008

פורסם
אתה מציין כי מרבית נסיעותיך הן בעיר - אבל לא ציינת מה סה"כ הנסיעות. נניח שמדובר ב-1000 ק"מ בחודש, כלומר 100 ליטר דלק, ושרכב חסכוני ייסע 12 ק"מ לליטר, כלומר אותם 1000 ק"מ יביאו לצריכת 80 ליטר. האם חסכון של 20 ליטר דלק בחודש מצדיקים החלפת רכב? בתחשיב שנתי מדובר בחסכון של 1000-1500 ש"ח, לדעתי חסכון שאינו מצדיק את כל ההתעסקות בהחלפת הרכב ואת הצפיפות וחוסר הנוחות הנובעות ממעבר לרכב קטן, או , אולי לנסח זאת אחרת: הנוחות הנובעת מנסיעה ברכב משפחתי בהשלואה לקטן שווה 1000 ש"ח בשנה.

 

 

זו גם אחת ההתלבטויות שלי כפי שכתבתי בהתחלה ואתה בהחלט עונה לי על השאלה.

הגעתי למסקנה שרכב קטן לא בא בחשבון אחרי שבחנתי מספר רכבים ותאי מטען....

אם בכל זאת ארצה לעלות בשנתון של הרכב, מה היית ממליץ בתור משפחתי חסכוני ובטיחותי?

קורולה רובוטית לא באה בחשבון, לא מהנה לנסיעה.

חשבתי בכיוון סיויק ואשמח גם אם תתייחס לגבי היברידית.

TOYOTA COROLLA 2008

×
×
  • תוכן חדש...