Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עקרונית, אין מה להפסיד. המחיר זהה לשניהם (כשיודעים איפה לקנות)

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • תגובות 381
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני  עוקב באופן קבוע על תדירות רגנרציות ומצב סתימה של ה DPF, אין שום שינוי מהבחינה הזה, ממוצע 10 רגנרציות אחרונות 630 ק"מ.

 

שמן מזוייף כנראה היה גורם רגנרציות תכופות יותר אבל לך תדע.

 

 

אבל כן בהחלט חושב לנסות שמן אחר. אין לי מושג איפה קונים את ה Eurorepar וזה פעם ראשונה ששמעתי על המותג הזה. אנשה להשיג Mobil1 אם כי גם אותו לא ראיתי בחניות מזמן והוא עוד יותר יקר. 

 

 

פורסם

Mobile1 גם אין (אותו יבואן).

את ה-Eurorepar ניתן להשיג במוסכי הרשת של היבואן.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

תעבור לעשות טיפולים כל 10,000 ק"מ. ואז יספיק לך המיכל של ה5 ליטר.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 1 דקה, amosbmw כתב:

תעבור לעשות טיפולים כל 10,000 ק"מ. ואז יספיק לך המיכל של ה5 ליטר.

 

לפני 9 שעות, Buki כתב:

כעת שליטר לא מספיק להשלמות אז פעם ראשונה בהסטוריה של האוטו קיצרתי את מרווח ההחלפה מ 15000 ל 8000 ק"מ. 

 

כבר בוצע :-)

 

 

פורסם

אני חושד במשהו דומה גם אצלי, מדחס חדש מקורי, מדי פעם מרגיש כאילו יש אדוות בטמפרטורה, לרוב כאשר מדובר בימים חמים מאוד, 35 מעלות.

 

האם זו התופעה שקרתה גם לך ?

 

איך נראה החיישן באנגלית ? איך ניגשים אליו ?

מה משך זמן ההחלפה ?

 

אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

אין אצלי אדוות בטמפרטורה.

המאייד פשוט היה קופא וחוסם את מעבר האוויר, מרגישים שהזרם מהדיפלקטורים נחלש מאוד. במהירות 1-2 לא יוצא כלום, במהירות 3-4 יוצא זרם אוויר חלש ושומעים בבירור רעש מפוח שונה מהרגיל.

 

זה גם קרה כשלא חם במיוחד, 25-27 מעלות בחוץ לפי מד טמפרטורה חיצונית שבאוטו.

 

 

חיישן טמפרטורת מאייד נמצא ממש ליד הפתח של פילטר מזגן, כשמחליפים פילטר מזגן רואים אותו, זו יחידה  עם קונקטור ושני חוטים שמושחלת פנימה לכיוון המאייד. את החלק הפנימי לא רואים  כמובן כשהוא מורכב. להחליף אותו זה כמה דקות אבל ממש לא בטוח שזה העיה אצלך.

 

 

בלקסיה אפשר לראות את הערכים שהוא מודד, במהירות מפוח 1 ראיתי משהו כמו 0.5 עד 2.5 מעלות, ובמהירות מפוח 4 - 8-9  מעלות. 

 

לחץ קרר בצד הגבוה  בימים חמים 15.7 באר לפי הערך שהפרסוסטט באוטו מדווח. בערך מעל 14.8 באר המחשב מכניס את המאוורר החיצוני למהירות גבוהה, ביתר הזמן הוא עובד במהירות נמוכה. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 24.3.2025 בשעה 16:00, ALX כתב:

אשמח אם תעדכן בהמשך השרשור מה יעלה בגורלן של הצלחות המקוריות

 

מעדכן. משהו כמו 15 אלף ק"מ עם הסט המקורי, הכל תקין, אין זריקה, בלימה מצויינת. 

 

הם רק מפזרים הרבה אבק בלמים, החישוקים כל הזמן מתכלכלים.

 

וסתם צירוף מעניין, 333333 ק"מ ב 111 חודשים, האוטו אצלי מ 06/2016.

 

IMG_20250916_121925.thumb.jpg.90b8b7536bbd0c56d4ed7e78b0c48a14.jpg

 

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 2

 

 

פורסם
בתאריך 23.3.2025 בשעה 09:45, Buki כתב:

למישהו תובנות? יכול להיות שהבעיה לא בצלחות?

אני זוכר שאמרת שאתה אוהב טאסות

אולי הם מפריעות לאויר להיכנס מהחורים של הג׳אנט לקרר את הצלחות

מה שאני מכיר זה גאנט חשוף עם פלסטיק רק על הברגים

פורסם

כבר ברור שהבעיה כן בצלחות ברמבו תוצרת סין. כמו שכתבתי בעדכון עם הצלחות המקורית הכל תקין עם אותן טסות באותו שימוש בדיוק. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

כבר הזכרתי את זה לפני כמה זמן, קיימת בעיה לא קבועה של קיפאן מאייד המזגן. לא חסר גז. 

חושד בחיישן טמפרטורת מאייד, למרות שבבדיקה שביצעתי לפני כמה חודשים הערכים שלו נראים תקינים. 

 

שם פה תמונות של פירוק החיישן, זה מאוד פשוט.

1. הפלסטיק שמעל ה"אין דוושת" בצד הנוסע - החוצה. תפוס עם 3 קליפסים  מקדימה ושני תפסנים בצדדים.IMG_20250920_122016.thumb.jpg.e762f2420c8891759f8eccfde4fdde77.jpg

 

IMG_20250920_122110.thumb.jpg.23af5f83554cf3b1169a96e024340024.jpg

 

2. נשכבים על הרצפה ליד דלת נוסע בתנוחה לא טבעית, מי שיצא לו להחליף פילטר תא נוסעים במכוניות האלו מכיר את זה.

3. מביטים שמאלה לכיוון ההגה, ושם רואים את החיישן משמאל לפתח הפילטר. מתחת לחיישן יש פקק, כנראה מקום לעוד חיישן שלא קיים בדגם זה.

 IMG_20250920_122454.thumb.jpg.6844192571aca0fbf52bdeb286ef8f42.jpg

 

4. מנתקים את הקונקטור מהחיישן (לחיצה על הנועל).

IMG_20250920_122548.thumb.jpg.26aef510cc1e5410e23105d6f6955779.jpg

 

5. ומסובבים את החיישן נגד כיוון  השעון. 

IMG_20250920_122602.thumb.jpg.7621d21875b5d61777827969461e175b.jpg

 

6. זהו החיישן בחוץ.

IMG_20250920_122637.thumb.jpg.09701314296af6196e11792f7b662b8a.jpg

 

IMG_20250920_121058.thumb.jpg.252133bac056baf61a6720dd03efe193.jpg

 

את הפקק הצהוב אפשר להסיר לפני פירוק החיישן  ולהחזיר אחר כך כי הוא יכול ליפול מאחורי הדיפון.

IMG_20250920_122749.thumb.jpg.3d7502798b0294842d7e5a9765a486c8.jpg

 

 

שטפתי את החיישן מכל הכיוונים עם ספריי מגעים, אם כי הוא היה די נקי כשיצא.

יכול להיות גם שהבעיה בכלל במקום אחר. 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם (נערך)

היי קראתי את כל השרשור מדהים!

תוכל להגיד לי בבקשה מה הבעיות המרכזיות שיש לרכב הזה?

על מה לשים דגש בעיקר בבדיקה של רכב כזה, והאם רכב כזה שבוטל בו האוריאה זה בעיה?

תודה ושנה טובה ומבורכת 

עריכה אחרונה על ידי יועץ רכב
  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...