Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסתדר יופי עם 500 והילד אפילו יותר.

עגלה של פג-פרגו או אינגלזינה נכנסת בבגאז' בדיוק.

הבוסטר יושב במושב האחורי וזאת לא ממש בעיה למקם את הילד מכיוון שהדלת יחסית גדולה.

לא נוח כמו משפחתית ממוצעת, אבל מבחינת סטייל וחסכון בדלק ישנם מעט מאד מתחרות.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם העדר דלת אחורית לא מהווה בעיה, אז 500 פותרת את הסוגיה בקלות. אבל צריך לוודא שאכן מסתדרים עם הושבת התינוק בכסא מאחור, אני מניח שזה תלוי גם במושב ובתינוק, וכמובן במבנה הדלת.

 

אלפא מיטו היא עוד פתרון קצת יותר גדול ויוקרתי (האמת שבצפון ת"א אני רואה לא מעט אמהות במיטו).

 

כמובן שהדרישה קצת ערטילאית, לא ברור מה זה בדיוק "קטן" ועד כמה "יוקרתי". להרבה אנשים פולקסוואגן יראה מספיק יוקרתי והייתי חושב שפולו, במיוחד עם צבע אטרקטיבי (לא לבן...), גגון שמש ואבזור גבוה, יכולה לתת פתרון מצוין לכל הדרישות.

 

הפתרון האידיאלי כמובן, אסטון מרטין Cygnet...

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

BMW X1

 

גדול יחסית אבל איזה בחורה תגיד לא ל "ג'יפ" + BMW

גם BMW

גם יוקרתי

גם פוזה

וגם הולם אשת עסקים

ובלבן

והחיים על הכביש יפים

פורסם

הלנצ'יה דלתא שהזכירו כאן היא אופציה לא רעה בכלל.

מחיר אטרקטיבי מאוד ביחס למתחרות כיוקרתית מאובזרת,ביצועים טובים,מרשימה בעיצובה ופחות בנאלית והמונית מהגולף\A3.

חבל שאחותה מבית אלפא(ג'ולייטה)אין עדיין גיר אוטומטי.

אם ניתן להסתדר אם 3 דל' גם הסיטרואן DS3 המעוצבת היא בחירה מעניינת ואקסלוסיבית.

הניסאן ג'וק מאוד מיוחדת בעיצובה אך לא מספקת תחושה יוקרתית.

פורסם

הלנצ'יה על יחודה ויתרונותיה אינה מתאימה למי שרוצה חניה קלה ופשוטה. מדובר באוטו ארוך עם ראות מחורבנת לאחור. הכי מתאים להבנתי יהיה הייטי של סקודה. אין לי בעוונותי נסיון אתו, אבל הבנתי שאלו שיש להם מאוד מרוצים ומדובר אחרי הכל במכלולים של VW.

עיצובו משדר מכובדות ושמרנות מאופקים ( מין לנדרובר דיסקברי קומפקטי ), בניגוד נניח לג'וק שהוא לטעמי לפחות משהו וולגרי וקצת מקושקש מדי. גם עיצוב הפנים שלו עם היותו שמרני, מאוד מוקפד ונעים. ואני מניח שחניה עם אוטו קצר ומרובע שכזה תהיה נוחה, כמו גם הראות החוצה, הן בחניה והן בנסיעה.

פורסם

רכב של 3 דלתות לא מתאים .המקום הכי בטוח עבור תינוק זה מאחור וזה סיוט להוציא ולהכניס לשם את התינוק לכן לדעתי כל האופציות של מכוניות הקופה הן לא רלוונטיות. מצתרף להמלצה על A3

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

מצטער, אבל כולכם פספסתם ובגדול.

 

בדיוק היום הודיעו שגרסת הקומפקט של הלקסוס מגיעה, וב-180 אלף מקבלים רכב בסגמנט של A3, עם שם יוקרתי והכי חשוב - מערכת הנעה היברידית של הפריוס שמבטיחה צריכת דלק מזערית. וגם המחיר לא נורא בכלל...

 

אז אם העיצוב שמזכיר את הבת הבלתי-חוקית של אמא מאזדה3 ואבא טויוטה אוריס לא מרתיע, ולא חוששים מהקרינה המיוחסת לרכבים היברידיים, זו למעשה הברירה הטובה ביותר. רק למה השם המגעיל (CT200H) שמזכיר קטנוע יפנו-קוריאני?

 

מיקי

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

ראשית תודה לכל העונים, הפתעתם אותי עם כמה דגמים שבכלל לא חשבתי עליהם!!

 

בואו נעשה קצת סדר ותעזרי לי לקטלג את רשימת הרכבים שעונים לסוף הדרישות:

 

דלת גם למושב האחורי - חובה

גיר אוטומט

חסכונית!! זה חשוב כי אשתי נוסעת המון. קו באר שבע -- חיפה (לקוחות בכל הארץ)

תא מטען באמת צריך להכיל עגלת בוגי בו רצינית, וקניות.

 

תקציב - אמרתי לא מוגבל אבל בוא נגיד שככל שזה מתקרב ל 200,000 שח אני חושב פעמיים איך חתיכת הפח הזאת תיראה בעוד שנה.. לאשתי יש בעיה רכבים אצלה לא מחזיקים מעמד בחניות:wink: גם החניות לא עומדות בה והרכבים שלפניה ומאחוריה......

 

 

מה נישאר לנו?

פורסם

עם נסועה כזאת בכביש בין עירוני אתם צריכים מפשחתית קומפקטית.

כל המכוניות הקטנות לא בנויות לשיוטים על הקו שהזכרת.

בוגבו + קניות בו זמנית = אנחנו כבבר מגיעים למשהוא גדול.

בתנאים האלה ניסאן ג'וק או אולי אפילו איזה ג'יפון לא גדול מונע בדיזל.

ליונדאי IX35 יש גרסת ELITE מונעת בדיזל. אבל זה כבר לא רכב עירוני קטן.

פורסם

אוטו גדול, גיפ, אוטו עם תחת

זה לא הולך עם אישתי וכבר מתחיל להיגמר לנו הכסף מכל נזקי הרכב שלה, ההחלטה היא סופית - רכב קטן, שקל להסתדר איתו בחניה, הוא חייב להיות יוקרתי או לפחות מספיק מרשים, ועגלה צריכה להיכנס בכיף.

 

בוא נגיד נתפשר על קניות ועגלה במקביל, אבל העגלה חייבת להיכנס בקלות בלי להתחיל לחשב זויות..

 

חשבנו על BMW סדרה 1 אשתי התלהבה, אני לא בטוח כמה נח הרכב וכו..

פורסם

לדעתי, כמעט כל סוגי הסיאט יעשו עבודה טובה,

אבל רכב קטן זה רק פיג'ו 107 :wink: קטנה חמודה, 5 דלתות , נראית מעניינת מאוד.

אני חושב שאם אשתך (אני אגיד את זה הפוך) טובה בלא לשמור על האוטו אז אולי כדאי לדלג על האודי וBMW כי לפי מה שאני יודע התיקונים שלהם יקרים יחסית לשאר הרכבים ''העממים'', מכוניות ברמה גבוה מגיעות עם מחירים גבוהים.

יהיה טוב וטוב שיהיה טוב.

פורסם

אודי. הבעיה מוכרת. לכן מציידים את הרכב במערכות עזר לחניה. כמו חיישנים או מצלמת רוורס.

היתרון של תצורת האטצ'בק הוא בנוחות נסיעה לאחור.

אני לא יודע מה קניות שלכם, אבל לאישתי יש תנין באורך 5 מטר והסופר ובוגאבו ביחד לא יכנסו ב650 ליטר שיש לה. וזה פי 2 מבגאז' ממוצע של אוטו קטן.

אתה צריך להחליט.

אם זה רק עגלה או רק קניות - אין משהוא אחר חוץ אודי A3 או כפי שמיקי אמר לקסוס קטנה.

צריך רק לבדוק מתי הוא יהיה זמין.

פורסם

לדעתי, כמו שכבר אמרו לך, AUDI A3 עם מנוע 1.2TSI תהיה גם חסכונית וגם מתאימה בכל יתר הבחינות למשימות שהגדרת (וגם לא תעבור את איזור ה 180K ש"ח).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...