Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלפא גולייטה תעשה את העבודה תשאיר לך עודף יפה בכיס.

משפחתית לא גדולה ועם פוזה במינון נכון.

וכל מי שממליץ על רכב סופר מיני עם שלוש דלתות יעשה חיים קשים לאמא שמובילה את העולל בקביעות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אודי, מנסיון עם אשתי והילדה הראשונה שלנו, אין שום בעיה להכניס בוגאבו(אני רואה שהימרתי נכון)

וקניות לבגאז' של רכב כמו גולף/A3 או אפילו מאזדה 3 רגילה עם הפתח הטענה המזוויע והצפוף שלה.

לגבי חניות, שמים חיישני חניה, רצוי מקורי ואז שמים קדימה אחורה(לא קיים בכל רכב), והאמן לי

שנזקי החניה יורדים פלאים.

אני חושב שהייתי הולך על A3 או אולי עדיף גולף בגרסה מאובזרת, שלדעתי יש לה שוק יותר טוב.

לדעתי רכב כמו גולף נחשב בארץ(והדגש בארץ) לרכב מכובד מאוד, ואני לא חושב שזה ייראה בעיני

מישהו כזול או פשוט מידי, שלא יהלום אשת עסקים.

פורסם
אלפא גולייטה תעשה את העבודה תשאיר לך עודף יפה בכיס.

 

עידן, הוא ביקש רכב עם גיר אוטומט. הגולייטה באה רק ידנית אם אני לא טועה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

גולף 160

 

מחיר נמוך מ-200K

קומפקטית

עגלה נכנסת בקלות

מאובזרת מאוד

חסכונית מאוד

חזקה (אבל אז פחות חסכונית)

5 דלתות

 

במחיר שלה A3 מאובזרת משמעותית פחות.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
לדעתי, כמו שכבר אמרו לך, AUDI A3 עם מנוע 1.2TSI תהיה גם חסכונית וגם מתאימה בכל יתר הבחינות למשימות שהגדרת (וגם לא תעבור את איזור ה 180K ש"ח).

 

איציק

 

אולי התכוונת פולו או פאביה. אני לא מכיר אאודי A3 עם מנוע 1.2 TSI וגם אין סיכוי שתהיה כזו - זה פשוט מפספס את הפואנטה של קומפקטית ספורטיבית.

 

כל ההצעות לגבי רכבים קטנים (מיטו למשל) לא עונים על הצורך בקרוזרית למרחקים ארוכים, ובמיוחד למי שצריכה להכניס בוגאבו וקניות (למי שלא יודע - הבוגאבו לא ממש מתקפלת - יש לה שלד קשיח למחצה וחלקים נוספים שפשוט לא מתקפלים).

 

אני עדיין חושב שהלקסוס תהיה הבחירה האולטימטיבית עם יתרון בדמות מחיר סביר וצריכת דלק מעולה.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
גולף 160

 

מחיר נמוך מ-200K

קומפקטית

עגלה נכנסת בקלות

מאובזרת מאוד

חסכונית מאוד

חזקה (אבל אז פחות חסכונית)

5 דלתות

 

במחיר שלה A3 מאובזרת משמעותית פחות.

 

SORRY, אבל איזה חלק מ"יוקרתי" לא הבנת? הגולף נהדרת מבחינת איכות, הנדסת אנוש ועוד. על זה אין כל חולק. אבל יוקרתית? ראית כמה גולף 1600 אוטומט יש בארץ? איך רכב שמתחיל ב-120 אלף ומצוי בכל פינה יכול לשדר יוקרתיות? ולמה להוציא כ"כ הרבה כסף על גולף פשוטה? כי יש לה מנוע חזק יותר ופס ניקל אחד נוסף???

 

זו תמיד אותה שאלה - מה עדיף: הדגם הזול והפשוט ביותר של רכב יוקרתי (למשל: מרצדס C180/A4 120 כ"ס וכדומה) או היקר ביותר של רכב עממי יותר (פאסאט הייליין 2.0 טורבו, סופרב 3.6 וכדומה). אני עדיין סבור שמי שמחפש יוקרה יעדיף להיות זנב לאריות מאשר ראש לשועלים...

 

אני מציע לפותח השרשור להתחיל בכך שישאל את אשתו מה היא רוצה וצריכה, שתעשה נסיעת מבחן ותחליט. אל תשכחו שמה שנראה לנו כגברים טוב יותר, עשוי להוות חסרון אצל אישה. למשל - נשים אוהבות ישיבה גבוהה ושלטת, ובל נשכח שרובן נמוכות יותר מאיתנו וממילא רואות "פחות כביש", הן סולדות ממערכות מסובכות כגון טיפטרוניק/ממשקי אדם-מכונה ממוחשבים, שליטה מההגה וכדומה מכיוון שממילא לימדו אותן שהן לא נוהגות טוב ואז הן לחוצות יותר על הכביש ומסרבות לקבל מערכות שדורשות הסחת הדעת מהנהיגה "נטו". תן להן רכב פשוט לתפעול, נוח ושקט עם מושב נוח וראות טובה (ומראה עם תאורה לאיפור...) והן מרוצות.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
אם אמרת שאין הגבלה של תקציב - אני אומר מרצדס B CLASS יוקרתי ועומד בכל הקריטריונים

 

ה-B קלאס חלש, מכוער יחסית וממש לא "מרצדס" מבחינת היוקרתיות. ובל נשכח שוק "מעולה" יכד שניה.

 

לפותח השרשור - מה דעתך אגב על יד שניה? שם העניין של השריטות/דפיקות פחות משמעותי, ההיצע רחב ומישהו אחר כבר חטף את ירידת המחיר הראשונית.

 

מיקי

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

יד שניה בהחלט בא בחשבון אני לא פוסל את זה... 2005 ומעלה הולך גם הולך

 

לקסוס זה קצת יקר, אם אישתי לא הייתה הורסת מכוניות כמו מגפיים אז מילא, אבל אני לא יעמוד בזה יש לי לב חלש לראות רכב של 200,000 חוטף על ימין ועל שמאל ואני מכיר אותה הוא יחטוף

 

גולף ופיגו זו לא אופציה בשבילה. אנחנו בהחלט מחפשים משהו קצת יוקרתי, כמו שאמרו כאן רכב שנמצא בכל פינה לא יכול לשדר יוקרתיות..

פורסם

לדעתי סדרה 1 יחסית צפופה מאחור, וגם תא המטען לא הכי מרווח, אבל אני לא מכיר יותר מידי את הדגם,

אלא ממבט חטוף בפנים הרכב ותא המטען, וישיבה קצרה.(לא נסעתי בו).

הדבר הכי טוב יהיה לקפוץ לצ'מפיון לבדוק את האודי A3, ולקמור לבדוק את סדרה 1.

אני דווקא חושב שתלכו לראות גם את הגולף בגרסאות הבכירות שלה, לדעתי יש סיכוי שתשנו

את דעתכם, ואני לא חסיד גדול של גולף, אבל במקרה הזה אני חושב שהיא תתן מענה טוב לצרכים.

פורסם
יד שניה בהחלט בא בחשבון אני לא פוסל את זה... 2005 ומעלה הולך גם הולך

 

לקסוס זה קצת יקר, אם אישתי לא הייתה הורסת מכוניות כמו מגפיים אז מילא, אבל אני לא יעמוד בזה יש לי לב חלש לראות רכב של 200,000 חוטף על ימין ועל שמאל ואני מכיר אותה הוא יחטוף

 

גולף ופיגו זו לא אופציה בשבילה. אנחנו בהחלט מחפשים משהו קצת יוקרתי, כמו שאמרו כאן רכב שנמצא בכל פינה לא יכול לשדר יוקרתיות..

 

רק לי זה מפריע שהוא מדבר כאן על זה שאשתו עושה בעצם **תאונות** על ימין ועל שמאל (אפילו שזה רק בחניה) בכזאת שלוות נפש? אולי להשקיע באיזה שיעור או שניים אצל מורה נהיגה שילמד אותה לחנות כמו שצריך? היא לפחות משאירה פתקים על נתיב ההרס שלה, או ש200K לרכב חדש יש לך, אבל לשלם למישהו על נזק שגרמת לו פחות מדבר אליך?

פורסם
אולי התכוונת פולו או פאביה. אני לא מכיר אאודי A3 עם מנוע 1.2 TSI וגם אין סיכוי שתהיה כזו - זה פשוט מפספס את הפואנטה של קומפקטית ספורטיבית.

אני יודע טוב מאוד מה רשמתי, A3. לא פולו, לא פאביה. תברר בעצמך לפני שאתה שולל בכזאת החלטיות הודעה על סמך מידע *שאתה* לא מכיר.

 

מהאתר של AUDI ישראל בקישור הזה

 

איציק

A3.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...