Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או משהו מחברה שאשכרה מתמחה בציוד אודיו, לא בעכברים וכוננים אופטיים... :?

 

כמו שפאלו אמר, בדוק את האופציות מיד שניה בפורומים ובאתרים הרלוונטיים. זה יאפשר לך לנצל את הכסף באופן אופטימלי.

פורסם

מעניין...

לי יש בסלון מערכת של 5 רמקולים כנ"ל שרכשתי לפני 10 שנים, צליל איכותי מאד.

שאגיע הביתה אבדוק אם זה אכן אותו המותג.

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם

רעים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
מעניין...

לי יש בסלון מערכת של 5 רמקולים כנ"ל שרכשתי לפני 10 שנים, צליל איכותי מאד.

שאגיע הביתה אבדוק אם זה אכן אותו המותג.

אולי Boston Acoustics?

פורסם

Pure Acoustics זהו מותג מקומי שמודבק ע"ג כל מיני מוצרי אלקטרוניקה מאוד זולים המיוצרים במזרח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ובכן הגעתי הביתה

מה שיש לי זה אכן Pure Acoustics, רמקולים מעץ מהגוני איכותיים ביותר (גם אחרי 10 שנים)

כתוב עליהן במפורש - made in U.S.A

מצ"ב תמונות של רמקול ראשי שמאל גובה 100 רוחב 20 עומק 30 (ס"מ)

בתמונה השניה הסרתי את הרשת העליונה

car 638.jpg

car 639.jpg

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם

לפני זמן לא רב שאלתי פה בפורום בשרשור של מישהו אחר, אם החברה הזו איכותית או מדבקה.

התשובה שקיבלתי - מדבקה.

אבל, ממחקר קטן שערכתי (או במילים אחרות - כמה דקות באמצעות גוגל) התברר לי שזה אינו מוצר מדבקה, כלומר לא מיוצר בסין ונמכר למשווקים שונים שמדביקים על המוצר את שם החברה שלהם, אלא חברה עצמאית שיושבת בארה"ב, עם שורשים ישראלים, שמפתחת ומייצרת בעצמה רמקולים. נכון, החברה ללא מסורת ארוכת שנים, הרמקולים שהיא מייצרת הם low end ואודיופיל אמיתי ואפילו חצי אמיתי לא יתקרב אליהם, אבל הם מתומחרים בהתאם ולא מתיימרים להיות משהו אחר.

בקיצור - לא כל מוצר זול שמכוון לפלח שוק עממי הוא מותג מדבקה.

פורסם
ובכן הגעתי הביתה

מה שיש לי זה אכן Pure Acoustics, רמקולים מעץ מהגוני איכותיים ביותר (גם אחרי 10 שנים)

כתוב עליהן במפורש - made in U.S.A

מצ"ב תמונות של רמקול ראשי שמאל גובה 100 רוחב 20 עומק 30 (ס"מ)

בתמונה השניה הסרתי את הרשת העליונה

 

תגיד, זה רק נראה בגלל שהתמונה מוצגת הפוך או שבאמת הרמקול תלוי?

 

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
או משהו מחברה שאשכרה מתמחה בציוד אודיו, לא בעכברים וכוננים אופטיים... :?

 

כמו שפאלו אמר, בדוק את האופציות מיד שניה בפורומים ובאתרים הרלוונטיים. זה יאפשר לך לנצל את הכסף באופן אופטימלי.

 

משום מה היה לי בראש רמקולים למחשב..

 

לי אישית יש סט 5.1 של YAMAHA, אני מאוד מרוצה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לי אישית יש מיקס של jamo, JBL ו philips. אז מה?

עדיין לא הגענו למסכמה חד משמעית לגבי רמקולים של פיור אקוסטיק.

נראה לי שמדובר בפטנט ישראלי של לקנות מותג שלא משווק בארץ. טלויזיות מץ מקוריות עולות כמו לווה אבל בארץ זה זבל שבזבלים.

כנ"ל היה לגבי גרונדיג. בסלון הייתה לנו טלוויזיה 29" של גרונדיג מקורית ולי בחדר 21" של גרונדיג שהיא בעצם פיילוט עם מדבקה אחרת.

כנראה שגם במקרה זה זה נכון. יש פיור אקוסטיקס היוקרטי אמריקאי וזבל שנמכר בארץ תחת מותג זה. כל סט לגופו ולפי מחירו ויכולתו.

×
×
  • תוכן חדש...