Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן זה שמו של המתווך(אדי\אדוארד), בהתחלה נשמע כמו אדם אמין - בגלל זה נמנעתי מלהזכיר את שמו אבל עכשיו דיי ברור שהוא חלק מהקומבינה, חבל שלא בדקתי עליו לעומק לפני.

 

וכן אני סתם אוכל כאפות על הרכבים, עוד הפעם הוציאו אותי מהרכב שהייתי סגור עליו וכשמופר האיזון אני מתחיל לאכול כאפות מחדש, כמובן שחיפה זה לא באמת מקום נורא לרכב, ומכוניות עומדות במאמצים גדולים יותר לאורך הרבה יותר זמן, חלק מהכאפות שאני אוכל הן בגלל כל המוסכנים שיסובבו אותי אחר כך - צריך להשחיז לך את השסתומים כי המנוע כבר גמור בלה בלה בלה

פורסם

את זה לא שמעתי,

אבל כן משום מה משייכים לו אמינות - מרצה\מורה למכונאות, בעל מוסך וכמובן מגלגל כסף בקומבינות עם סוחרים

פורסם

לשמחתי יש לך חוש ריח בריא וברחת בזמן.

 

ד"ר סובארו קצת מגזים כאן.

עד שיצאת בנס ממלתעות של סוחר אחד, הוא מנסה לשלוח אותך למגרש מכוניות בעכו ? נו באמת.

 

אני מציע שאם ב C4 חשקה נפשך (לא ברור למה) , תיגש ללובינסקי טרייד כמו שהציעו כאן.

שמעתי מכמה כיוונים שהם בסדר גמור ולוקחים אחריות גם אם יש ליקוי ברכב לאחר הקניה.

 

אדם כמוך צריך או לקנות רכב חדש מחברה , או רכב מאחת מחברות הליסינג הגדולות עם אחריות מורחבת.

 

אני בדרך כלל לא ממליץ המלצות כאלה, אבל ברור לי שלקנות רכב מאדם פרטי זה סיכון לא פחות קטן עבור מישהו שלא מבין במכוניות, לכן עדיף להקטין את הסיכון ע"י רכישה מגופים גדולים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...