Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באופן מפתיע הסוחר לא מוכן להחזיר את המקדמה,

כנראה שנצטרף לעשות את זה בדרך הקשה -

דרך תלונה במשטרה,

במס הכנסה על העלמת הכנסה,

משרד התחבורה שהוא לא הזדהה כסוחר רכבים

וכמובן בבית משפט

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תן לו בראש ואל תוותר לנבלה, אולי הוא צריך להתמודד עם עוד כמה שופטים כדי להבין שזה לא משתלם.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

שלום רב לכל חברי הפורום.

 

כפי שנאמר כאן על ידי הרוב, לוותר על העיסקה הזו. לקחת את הכסף שניתן כמיקדמה ולסגור עניין.

כל נסיון של "ללמד לקח" את האיש לא יעשו טוב לקונה (עצבים וריצות), אגב אני זה שהיה איתו שם עד לנסיעת מבחן. יש לי קצת נסיון בקניה ומכירה, האנשים האלו יודעים את עבודתם טוב מאוד, במיוחד הרושם הראשוני!

 

באמת חשוב לי לדעת האם ניתן לבטל את העיסקה על מנת פרטים שאינם נכונים! ולא יוכלו לתבוע את הקונה מאוחר יותר.

 

בכל מקרה תודה רבה.

פורסם

דברתי עם הסוחר - הוא לא מוכן להחזיר את הכסף, ודורש את העזרה אחוז שרשומים בזכרון דברים.

נתחיל לנקוט באמצעים..

 

אין מצב שאני הולך לוותר,

אני לא הולך לנהל מסע נקמה שיעסוק במה שהוא רוצה - זאת בעיה שלו לא שלי כמובן מאוד חבל שזאת הדרך שבה הוא מנסה להרוויח את לחמו(או את הווילה בקיסריה) - לעבוד על אנשים וממש לגנוב מהם. כי הוא יתעורר בסוף בלי לחם בכלל,

אני פשוט רוצה לקבל את מה ששהבאתי לו והוא יקבל את מה שמגיע לו,

אני לא חושב שמס הכנסה יעשו לו חיים קלים רק אפילו רק אם יש חשד קל שהוא מעלים מס,

ומצד שני גם משרד התחבורה והמשטרה לא יהיו כל כך מרוצים מהעניין שסוחר רכבים מורשה מנסה לעבוד על אנשים.

וכמובן שבנוסף לכל הכלים הללו יש את בית המשפט,

לקח לא זול ב1500 שקלים,

אשמח לקבל הצעות לעורך דין טוב ולכלים נוספים על מנת להחזיר את כספי.

פורסם

זהו זכרון הדברים שנחתם:

 

זכרון דברים בין איליה לבין רוני בן סימון על מכירת רכב מסוג סיטרואן סי 4 2006 מספר רשיון XXX סוכם על המחיר של 58,500, ניתן מקדמה בסך 1500 ש"ח במזומן שאר הסכום ינתן עם מסירת הרכב.

מי שמפר את העסקה מפסיד 10%.

המוכר מצהיר בזאת שהרכב יד ראשונה פרטי שאין עיקולים ואין שיעבודים ואין תאונות ועיקולים

 

חתימת הקונה חתימת המוכר

איליה רוני

מספר ת.ז. מספר ת.ז.

 

 

להזכיר הרכב לא רשום על שם רוני,

רוני לא הזדהה בתור מוכר רכב אלא בתור מוכר צעצועים,

לא אמר שיש משכון של הרכב

הזכיר בדרך אגב את העובדה כי הרכב לא רשום על שמו על שם חמו שיש ברשותו יפויי כח

פורסם

מוכר צעצועים 8)

 

ולא הבנתי מה זה "רכב טוב לחיפה". אני מבקר כל יום את חברה שלי בחיפה עם הספייס החמודה שלי.

 

אחותי מגיעה כל יום לאוניברסיטה עם הספייס שלה.

 

שניהם רכבים חיפאיים בלב ובנשמה - הם טובים לה והיא טובה להם.

 

מה עשית עם ההמלצה שלי? אפילו טלפון נתתי לך של המוכר בטרייד אין!!!

 

גש לעכו וסגור את העסקה, לפני שמישהו אחר יקנה אותה, ולפני שאתה תקנה רנו לאגונה מודל 2004 מרופא נכה שהיה טייס בחיל האוויר הפורטוגזי, שבדיוק נוסע לטיול שורשים בהינדוסטאן.

פורסם

אין ספק שהספייס הוא אחלה אוטו!

בהחלט הגיר הרציף שלו עדיף על הרובוטי הלא נחמד בהרים,

כרגע אני רוצה לפחות קצת לצאת מהבור ואז אמשיך בקניית הרכב.

רכב טוב לחיפה זה לא אוטומט עם מנוע 3 צילינדרים שמפיק 67 כח סוס ב6000 סל"ד.

יש לי תראומת קנייה, ייאוש ותסכול, טיפה אצא מזה ואמשיך הלאה,

 

ושוב תודה רבה על העזרה!

אני מאוד מאוד מעריך אותה, וכן זה לא נחמד שאתה משקיע ונותן ומייעץ ואז בסוף עושים את ההפך הגמור...

אתה צודק לחלוטין, אבל ברגע של ייאוש גם משהו שנשמע כמו חלום של טייס בחייל האויר שהבן שלו רופא והסבתא מנהלת את בנק דיסקונט נראה אמין..

לצערי בחרתי בחלום.

 

מטרה ראשונה היא לעבור את זה -כלומר תלונה במשטרה, במס הכנסה, במשרד התחבורה ותביעה בבית משפט.

ממליצים על עורך דין טוב?

פורסם

זה כולה 1500 שקל. תתגבר, תמשיך הלאה.

 

אחרי שתקנה את הרכב תתפנה למאבק משפטי בלב שלם.

 

 

לא הבנתי מה אתה רוצה מהרובוטי בהרים. לאבא שלי יש גרנדה פונטו רובוטית, יש מערכת HILL HOLDER והרכב לא מתדרדר אחורה.

 

אולי נסעת בקורולה, שם זה באמת מחריד - אבל גם שם אני חושב שיש מערכת כזו.

 

וכן - זה בהחלט היה מוזר איך התייעצת במשך ימים ארוכים עם חכמי הפורום ועשית גם את ההפך וגם עברת על כל חוקי הקנייה שמפורסמים כאן ואמורים למנוע מהאנשים שנכנסים לפורום ליפול לבורות כמו זה שאתה נמצא בו.

פורסם

רגע של חולשה,

ובנוסף יש לי נטייה להאמין לאנשים בקלות,

סליחה

הייתה לי נטייה להאמין לאנשים.

בלי להעליב הצד המכוער של הישראליות חדר גם אליי - "כולם מניאקים ומנסים לדפוק אותי!"

 

אגב זה לא רק 1500 שקל,

אם עוד 6 שנים האדון סוחר יזכר בזה ויתבע אותי אחרי שאני כבר מזמן שכחתי?

זה משהו שלא עוזבים סתם.

פורסם

כמו שכתבו לך כאן. מהעסקה תשכח, ואת ה 1500 שקל תוציא בטוב או ברע.

באמת נראה איך יגיב מר סוחר על תלונה במשטרה, תלונה במשרד התחבורה,

מס הכנסה, ותביעה בתביעות קטנות.

חיים קלים זה לא יעשה לו, גם אם בסופו של דבר הוא לא ישלם אותם כי הוא חייב

מוגבל באמצעים או משהו בסגנון.

איך אומרים, זהו שכר הלימוד שלך, ומזלך שזה לפני העברת הבעלות וגמר העסקה.

פורסם

תנאי לתו סוחר - הוא תעודת יושר במשטרה.

 

ברגע שהוא "חייב מוגבל באמצעים" הוא לא יכול להיות סוחר מורשה.

 

בכל מקרה דמי הביטול הכתובים בזכרון הדברים הם חלק נאה בהכנסתם של סוחרים כאלה.

 

אישית למרות שזה מרגיז - לא הייתי משחית את זמני ברדיפה אחרי הצדק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם לי אין רצון עז בלחימת מלחמות, אך רוני הסוחר מסרב להשיב את כספי, ואני פשוט לא יכול לקחת את הסיכון ולעזוב את העובדה שכרגע יש בידיו התחייבות החתמונה על ידי שאני כביכול חייב לו 10% מהעסקה על ביטול עסקה - אם עוד כמה שנים יחליט פתאום לתבוע אותי, אני מניח שיהיה לי קצת יותר קשה להוכיח את העובדה שהוא פשוט עבד עלי, שיקר לי וניצל את תמימות דעתי.

 

בהחלט יכולתם של רוני וגדי להיות סוחרי רכב מורשים יפגעו לאחר תלונות במשטרה,מס הכנה משרד התחבורה וכמובן תביעה.

פורסם

בהחלט סוחר/ים ממולחים ונוכלים . אולי תוכל להשיב להם כגמולם בהקשר הבא :

 

ואז התברר שהבעל של אשתו הוא זה שמיופה כח ושמו בארץ ישראל גדי שלו - והוא בכלל לא מיופה כח אלא יש לו רשיון זמני של הרכב(או שטר סחר

 

אתה מבין מהציטוט שהבאתי ממך (כך אני מבין ) שלאשתו של הסוחר יש 2 בעלים - רוני בן סימון וגדי שלו - לידיעתך מדובר בעבירה פלילית של ביגמיה - אשה הנשואה בו זמנית ל2 בעלים - מהר להגיש תלונה במשטרה !


×
×
  • תוכן חדש...