Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צודק לחלוטין,

זאת הייתה טעותי - הכיסוי המומצא שלהם מסובך וקצת קשה לזכור ולא להתבלבל בכל הקשרים המשפחתיים שלהם,

 

סכמה של העניין:

מתווך הרכב הפגיש אותי עם רוני בן סימון שהזדהה כסוחר צעצועים הטס לסין,

הוא טען שהוא מוכר את רכבו בגלל הטיסה,

כדרך אגב אמר כי הרכב הוא של חמו וכי בידיו יפויי כח,

לאחר מכן התברר כי היפויי כח לא בידיו אל בידי גיסו - גדי שלו.

 

לאחר מכן התברר כי הם סוחרי רכב,

הבוקר קבלתי טלפון מהמתווך שאמר שהוא יחזיר לי את כספי.

אני לא חושב שאוותר על תלונה במשטרה במס הכנסה ובמשרד התחבורה - בכל זאת כולם התחזו לאנשים פרטיים ותמימים וניסו להשתמש בעובדה שנתתי אמון במתווך מתוך הבנה כי הוא פועל לטובתי ולעשות עלי קופה.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תוותר על התלונה, הם רוצים לגמור את זה בצורה טובה.

 

תלך על תלונה, תסיים עם רכב שרוף. עזוב אותך.

 

תתמקד בלמצוא רכב נורמלי. משהו כמו C5 מגיניקולוג שעוזב להשתלמות של שנתיים במולדובה והסמיך את השכן למכור את הרכב 8)

פורסם

מסכים עם הדוקטור.

עזוב אותך מתלונות ונקמות. לך אליו, קח את הכסף, תחתים אותו על מסמך שהעסקה בטלה ומבוטלת,

וכי לכל הנוגעים בדבר אין טענות ומענות כלפי הצד השני, וסגור את הסיפור.

אם הוא לא היה מחזיר את הכסף, זה סיפור אחר, ואז כל מה שכתבת תקף.

סגור עניין, והמשך הלאה.

פורסם

אל תגיש תלונה במשטרה לפני שאתה מקבל ממנו את הכסף!

 

תמשיך ללחוץ שאתה דורש את הכסף במיידית, אם צריך גם תאיים על הגשת תלונה בכל המקומות הרלוונטים.

אחרי שתקבל את המקדמה חזרה אז תחליט האם אתה מגיש תלונות או לא.

 

*כל זה כאמור במידה ואתה רואה היתקדמות ממשית בקבלת המקדמה, אם לא תגיש תלונות!*

פורסם

קודם כל, תוותר על תלונה במס הכנסה, לא משנה מה, זה לא יעזור לאף אחד.

דבר שני, כמו שנאמר, לאחר שתקבל את הכסף, חשוב להחתים על מסמך שאין לאף אחד תלונות לגבי אף אחד ובזה נגמרה הסאגה וכל אחד ממשיך לדרכו, אחרת הוא יבוא אליך בתביעות על ה10%.

דבר שלישי, אל תחשוב אפילו שאתה חייב לו 10% או משהו, הוא הפר חוזה! לא אתה, הוא.

 

כשברשותך 1500 ש"ח, נייר בו חתום כי אף אחד לא דורש מהשני משהו, אתה מוזמן לרדוף את הצדק שלך בתחנת המשטרה ומשרד התחבורה. אם כי אני בספק שתרצה את הכאב ראש.

משכנתא זה קל

פורסם
קודם כל, תוותר על תלונה במס הכנסה, לא משנה מה, זה לא יעזור לאף אחד.

דבר שני, כמו שנאמר, לאחר שתקבל את הכסף, חשוב להחתים על מסמך שאין לאף אחד תלונות לגבי אף אחד ובזה נגמרה הסאגה וכל אחד ממשיך לדרכו, אחרת הוא יבוא אליך בתביעות על ה10%.

דבר שלישי, אל תחשוב אפילו שאתה חייב לו 10% או משהו, הוא הפר חוזה! לא אתה, הוא.

 

כשברשותך 1500 ש"ח, נייר בו חתום כי אף אחד לא דורש מהשני משהו, אתה מוזמן לרדוף את הצדק שלך בתחנת המשטרה ומשרד התחבורה. אם כי אני בספק שתרצה את הכאב ראש.

מס הכנסה כואב יותר מכל תלונה באיזה צבע שתביא במשרד התחבורה או המשטרה.

אבל כמו שאמר דר סובארו, קח את הכסף תחתמו על חוזה חדש שאף אחד לא חייב לאף אחד שום דבר וסגור סיפור, זה מהר מאוד יכול להגיע לדברים לא נעימים, אני מכיר את הדברים האלה מקרוב, היו בנתניה לא מעט מקרים שנגמרו בהצתות רכבים, רימוני הלם הביתה וכהנא... לא שומעים על זה בתקשורת אבל זה קיים ועוד איך הדברים האלה.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

יוני אתה בהחלט צודק, ברגע שמס הכנסה מתערבים ומטילים ספק באמינות של העסק, זה יגרום לא מעט כאב ראש.

 

היום המתווך החזיר לי את הכסף בשם הסוחר - מצביע על זה שהוא היה איתם בכל הביזנס..

ובנוסף הם הוחתמו על חוזה ביטול עסקה וכי הצדדים לא יבואו בטענות עתידיות.

 

נגמר בשלום,

אני לא חושב שאני אנקוט בצעדים נגדם - כי אני רוצה להשקיע את המאמצים והזמן בלרכוש רכב ולא ניהול מלחמות מול חלאות.

העובדה שהספור הזה מתפרסם בעמוד הראשון בגוגל כשמחפשים רוני בן סימון..

אני בטוח שיהיו מספיק אנשים שלא יהיו מוכנים לעשות עם רוני בן סימון ועם גדי שלו עסקים במיוחד בחיפה ואיזור הצפון.

 

הלקח נלמד, הכסף הושב, ניתן להמשיך במאמצים.

תודה על העזרה והתמיכה - אני מקווה כי מי שיקרא יהיה חכם וילמד מטעויות של אחרים ולא ינהג כמוני ויפול בפח של סוחרים.

כבדהו וחשדהו - על אחת כמה וכמה כשמדובר בהמלצות על בעלי מוסכים שמוכרים מתווכים בקניית מכוניות.

 

את התמימות בנושא הזה כדאי להשאיר בבית.

פורסם

אל תשכח בשוק הרכב לפי המדרג הביטוח והמוסכים (תסלחו לי שאני מכליל אבל 99 אחוז מהמוסכים בארץ רק מחפשים להשחיל לאנשים וזה העובדה בשטח) יותר נוכלים מכל סוחר רכב שתביא.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

אם אהבת את C4, אתה יכול להתעניין ב"לובינסקי טרייד".

יש להם גם תנאי תשלום נוחים ומבחר רכבים גדול.

יתקנו את כל מה שימצא בבדיקה +אחריות שנה (חלקית).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אבדוק את העניין,

בהחלט אהבתי את הרכב - אמנם לא בדקתי עוד רכבים מהקטגוריה הזאת (קורולה,פוקוס,מזדה 3, מגאן - תקנו אותי אם שכחתי משהו) אבל אני אני לא בטוח איך יהיה לו בחיפה - אולי יש רכב דומה שיהיה לו יותר קל בחיפה - מנוע חזק יותר וכאלה - לדוגמא הניסאן אלמרה בהחלט אופציה פשוט האוטו עצמו יחסית מיושן, בנוסף אינני יודע איך הוא מבחינת תחזוקה ועלות חלפים, בכל מקרה אשקול את הנושא כי הרכב עצמו הוא אחלה רכב.

פורסם

אז כמו שאומרים, יצאת בזול. טוב שזה נגמר ככה, ועל הדרך למדת משהו בחיים.

תתמקד עכשיו בלמצוא רכב ראוי, ואל תשכח את כל מה שלמדת וקראת בפורום,

זה יעזור לך מאוד. תזכור, במידה ויש לך ספק, או חשד כלשהו, אל תתפתה ותעלים

עין, כי אתה בדיוק "חם" על הרכב, ומיואש כבר מכל מה שראית ועבר עליך בחיפושים.

על זה בדיוק בונים הסוחרים, וכך בדיוק נפלת ברשת שלהם.

עדיף לאבד עסקה, גם אם בסופו של דבר החשד שלך לא נכון או מוטעה, מאשר ליפול

עם רכב שתצטער כל יום שקנית אותו.

פורסם

2 הסנט שלי.

 

כל צד לחוזה חייב להציג בפני הצד שכנגד את כל הפרטים המהותיים הנוגעים לעסקה הידועים לו בטרם ביצועה.

 

אי גילוי פרט מהותי הינה בגדר הטעיה אשר מזכה את הצד שכנגד בזכות לבטל את ההסכם כמו גם לקבל פיצוי על הנזק שנגרם לו.

 

אין ספק כי בתחום הסחר ברכב קניית רכב מסוחר, גם שיהא האדם האמין והמקצועי בעולם, הינה פרט מהותי שהסתרתו מהווה התנהגות בחוסר תום לב המקנה בידי הקונה את הזכות לבטל את הסכם המכר גם אם נחתם ב-7 עותקים..

פורסם

צא כבר מהסרט של חיפה :shock: זה פשוט הזוי ואפילו מצחיק לשמוע.

 

אין בחיפה שום עלייה שהיא קשה לאף רכב, כולל פיאט אונו עם מנוע 1000.

 

היום גם על כביש דורי, בדרך לנווה שאנן - יש מכמונות מהירות - אז איפה בדיוק אתה תיסע שם יותר מה-70 קמ"ש המותר?

פורסם

בהחלט יצאתי בזול - הלכו על העניין הזה רק עצבים ושעות שינה,

ובהחלט למדתי את הלקח שלי ובפעם הבאה אנהג בצורה הרבה יותר חכמה,

 

וכן זה נשמע מצחיק,drsubaru אתה צודק,

אין לי צורך בנסיעה מהירה בשום מקום - זה ממש לא מה שאני מחפש,

אני מחפש לא לשחוט את המנוע - לא לנסוע בכל עלייה על סל"ד של 4K, אלא לנסוע בנסיעה רגועה גם כשיש 4 אנשים ברכב בגלל זה אני מתעכב על הנושא של רכב יחסית חזק.. שוב אבדתי את ההכוונה של איזה רכב אני רוצה,

אבל אבדוק את 2 ההצעות.


×
×
  • תוכן חדש...