Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאתם יודעים, אני מחפש רכב המון זמן וכל פעם אנשים מציעים לי דגמים שונים ואני כבר נופל בין כל ההיצע.

התקציב, לא גבוה - 15K (לא כולל ביטוח וכל מה שמסביב). מה שאני רוצה מהרכב הוא בראש ובראשנה חסכוני בדלק, אמינות, שיהיה קל לאחזקה ורק אז שיהיה יפה ובעל ביצועים, מחפש אך ורק ידני. הציע לי לחפש פיג'ו 206 XT ידנית 99-2000 אבל הסטיגמות מאוד מפחידות אותי, אז כל מי שיש לו רשמים על ה 206 בשנתונים שציינתי אני נורא אשמח לשמוע.

 

 

כמה שאלות בנוגע לרכב -

 

1. הוא באמת חסכוני ועושה 1:15 ?

2. עד כמה הוא אמין ?

3. הוא מגיע בלי ABS ברמת גימור XT בשנתון 99-00 ?

4. היכן יש מוסך מורשה מומלץ של פיג'ו שמבצע גם בדיקה ?

 

 

תודה מראש.

פורסם

1. אולי בנסיעה בין-עירונית רגועה מאוד תגיע לצריכת דלק כזאת.

2. לא מדובר ברכב מאוד אמין. זאת לא סובארו DL מודל 83. צריך לטפל בה כמו שצריך כדי שתראה אמינות טובה.

ועוד מילה לגבי זה - התקציב שלך מגרד את תחתית הסיר של ה-206. יהיה לך קשה למצוא מכונית מאוד שמורה ומאוד מטופלת בתקציב הזה, אז תכין את עצמך נפשית לעוד קצת בעיות שנובעות מהזנחה וטיפול לא מקצועי.

3. לא. יש ABS בכל הדגמים.

4. בבאר-שבע או במטולה? ולמה דווקא מוסך מורשה?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
1. אולי בנסיעה בין-עירונית רגועה מאוד תגיע לצריכת דלק כזאת.

2. לא מדובר ברכב מאוד אמין. זאת לא סובארו DL מודל 83. צריך לטפל בה כמו שצריך כדי שתראה אמינות טובה.

ועוד מילה לגבי זה - התקציב שלך מגרד את תחתית הסיר של ה-206. יהיה לך קשה למצוא מכונית מאוד שמורה ומאוד מטופלת בתקציב הזה, אז תכין את עצמך נפשית לעוד קצת בעיות שנובעות מהזנחה וטיפול לא מקצועי.

3. לא. יש ABS בכל הדגמים.

4. בבאר-שבע או במטולה? ולמה דווקא מוסך מורשה?

דווקא ראיתי הרבה טובות בין 15- 18, אני יכול לחרוג קצת אם אני ימצא משהו שמצדיק את זה, זו לא בעיה.

בטוח שיש ABS בכולן ? כי רשום במחירון יד 2 שבדגמים של 99-00 אין ABS וזה קצת מוזר.

אז לא חייב מורשה, העיקר מקצועי, אמין וכל מה שיוצא בזה.

 

 

תודה רבה.

פורסם

לאחר בדיקה חוזרת, במודלים הראשונים (אלו שרלוונטים עבורך) אכן לא היה ABS.

 

לגבי מוסך - תבדוק אצל מוסך שאפט. לא מורשה, סתם מומחה :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אין הרבה רכבים שיכולים לעשות 1:15 בתקציב שלך.

 

פונטו ספייס, אולי סיטרואן סקסו. כמובן, רק ידני.

 

לגבי ABS, הוא ציוד תקני בספייס, בכל השנים.

15811239.JPG

×
×
  • תוכן חדש...