Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעשים ב-DSG בגולף 2010


elihar
שימו לב! השרשור הזה בן 4655 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אפרופו רעשים למיניהם

http://www.netcar.co.il/forum/la.asp?ix=140790&lb=0

 

זה ממש הזוי. הצליל הנקישתי הזה לא קיים באחיותיה המצויידת ב-DSG, וגם לא פגשתי אותו בגולף עם גיר זהה.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות היתרונות של הגיר הזה בנושא צריכת דלק וכדומה , אני לצערי לא הצלחתי להתחבר לגיר הנ"ל.

העליה המהירה להילוך שביעי ב 50 קמ"ש ולאחר מכן המשחק הלא נגמר בכל לחיצה על הדוושה של הורדת 2-3 הילוכים , באיזה שהוא מקום זה די נמאס, שלא לדבר על נסיעה עירונית שהיא פשוט אינה נעימה.

 

אני חייב לציין שאצלנו בחברה 2 בעלי סקודה החזירו את הרכב ולקחו פורטה במקום, הם ניסו מעל לחצי שנה להסתדר עם הגיר ופשוט לא הצליחו, מה עוד שהם טוענים שבצדק הפורטה מרווחת יותר בתא הנוסעים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותי גם גולף DSG עם הרעשים המדוברים בעלייה על במפרים ושיבושים אחרים על כבישנו "המשבוחים"

תחילה הרעש באמת הציק והטריד אותי, אך אחרי ביקור במוסך שהוסבר שזו רעש תקין לגיר הזה - השלמתי עם זה.

אנחנו סתם מגזימים, זה לא רעש יותר מידי טורדני, וכן אפשר להבליג עליו.

אחלה גיר, אני מת עליו. :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מעצבן?....

מעצבן שהגולף 2 ליטר tsi gti

יש רעש מעצבן של כמו כפי שתיאר רן ״פחית שיש בה שבבי מתכת שלחץ אויר עובר בה ורק בסלד ספציפי 2300-3000 ״

רעש מתכתי שיכול לשגע את אלו שרגישים באוזן - כמוני.

מה עוד שאין פתרון מהחברה וזו בעיה ידוע בתכנון לקוי משהו של vw.

זה שיגע אותי חודש וחצי עד שהבנתי שככה זה .

מה גם שהמוסך לא מסביר ממה זה נובע ורק אומרים שככה זה.

ואכן יש הסבר אבל לא נכנס לזה כאן.

 

תופעות מוזרות יש בvw עם המנוע והגיר החדשים, אבל הרכב הוא עדיין פצצה ;) סובלים בשקט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מעצבן?....

מעצבן שהגולף 2 ליטר tsi gti

יש רעש מעצבן של כמו כפי שתיאר רן ״פחית שיש בה שבבי מתכת שלחץ אויר עובר בה ורק בסלד ספציפי 2300-3000 ״

רעש מתכתי שיכול לשגע את אלו שרגישים באוזן - כמוני.

מה עוד שאין פתרון מהחברה וזו בעיה ידוע בתכנון לקוי משהו של vw.

זה שיגע אותי חודש וחצי עד שהבנתי שככה זה .

מה גם שהמוסך לא מסביר ממה זה נובע ורק אומרים שככה זה.

ואכן יש הסבר אבל לא נכנס לזה כאן.

 

תופעות מוזרות יש בvw עם המנוע והגיר החדשים, אבל הרכב הוא עדיין פצצה ;) סובלים בשקט.

 

עידן, ברוך הבא לעולם ההזרקה הישירה, וזה חלק "מתופעות הלוואי" של הצליל שלה.

תפסיקו להתלונן על דברים שאינם נובעים מבעיה או מתכנון לקוי, זאת מערכת ההזרקה הישירה וזה חלק מהצליל שלה (המופיע בכל מנועי ה-TSI).

אם זה כל כך מפריע ומעיק לכם - או שתסעו עם אטמי אוזניים, או לחילופין, תעברו לרכב אחר.

 

לעומת זאת, הצליל ה"קליקי" חשמלי אותו שומעים בסרטון - הוא בהחלט משהו אחר שיש לבדוק לעומק.

בניגוד לדבריי HAZE, אותו הצליל אינו קיים בגולף 1.6 DSG7 או בפביה 1.2TSI DSG7, ואני ממש לא זוכר אותו מהפולו DSG (ולא משנה המנוע כרגע).

ישנו צליל מתכתי אחר המופיע בהעברות הילוך והוא דומה לצליל תזוזת כבלי הפלדה בגיר הידנית וזה תקין לחלוטין (גם אם זה מציק לך באוזניים).

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות היתרונות של הגיר הזה בנושא צריכת דלק וכדומה , אני לצערי לא הצלחתי להתחבר לגיר הנ"ל.העליה המהירה להילוך שביעי ב 50 קמ"ש ולאחר מכן המשחק הלא נגמר בכל לחיצה על הדוושה של הורדת 2-3 הילוכים , באיזה שהוא מקום זה די נמאס, שלא לדבר על נסיעה עירונית שהיא פשוט אינה נעימה.

אני חייב לציין שאצלנו בחברה 2 בעלי סקודה החזירו את הרכב ולקחו פורטה במקום, הם ניסו מעל לחצי שנה להסתדר עם הגיר ופשוט לא הצליחו, מה עוד שהם טוענים שבצדק הפורטה מרווחת יותר בתא הנוסעים.

 

לא יודע על מה אתה מדבר, אולי זה כך ברכבים חלשים יחסית (היה להם 1.2T או 1.6?). אבל למה הם לא העבירו פשוט לנסיעה במצב S? זה היה פותר להם את הכל והם היו נהנים מכל העולמות (למעט מושבים שלא כ"כ לטעמי).

 

זה מעצבן?....

מעצבן שהגולף 2 ליטר tsi gti

יש רעש מעצבן של כמו כפי שתיאר רן ״פחית שיש בה שבבי מתכת שלחץ אויר עובר בה ורק בסלד ספציפי 2300-3000 ״

רעש מתכתי שיכול לשגע את אלו שרגישים באוזן - כמוני.

אני עדיין לא שמעתי את זה אצלי. אולי זה רק ברכבים לבנים? ;-)

 

תופעות מוזרות יש בvw עם המנוע והגיר החדשים, אבל הרכב הוא עדיין פצצה ;) סובלים בשקט.

אכן פצצה. לדעתי החיבור של של ה- GTI עם ה- DSG6 הוא מעולה. הטוב ביותר ממה שניסיתי עד היום (140 כ"ס עם DSG6 ו- 160 כ"ס עם DSG7). הצעתי לאשתי שדרוג תוכנה והיא ישר אמרה: "שומעים אותך מקצה הרחוב כשאתה מגיע גם ככה" :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איל, ב-GTI יש לך DSG6, והוא ה-ר-ב-ה יותר נעים בפעולתו מאשר ה-DSG7.

 

זאת גם הסיבה שאני מצליח להבין (חלקית) את אותם האנשים שפחות אוהבים את הגיר הזה, בעיקר בשילוב עם המנועים הקטנים יותר (1.6 ו-1.2T, למשל), שם מורגשת השהייה בתחילת נסיעה ולא כולם מסתגלים לכך.

צריך להפנים שאין הצורך במעיכת הדוושה, אלא להמתין שניונת והאוטו יתגלגל מעצמו. ברגע שמועכים את הדוושה (אינסטינקט שכזה) - מקבלים האצה פתאומית וחדה. מיותר ולא נעים.

 

נסו לנהוג על S. זה הופך את הנהיגה לנעימה יותר גם כשרוצים לנהוג ברוגע ובשלווה.

על D התיבה מריצה הילוכים מהר מידי, אתה מוצא את עצמך בהילוך 7 בכ-50 קמ"ש, וכל נגיעה בדוושה גורמת להורדת 2 ואפילו 3 הילוכים - הם בהחלט יורדים במהירות היסטרית, אך זה עדיין גורע ומעצבן משהו.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע ממש לגבי מומנט אבל אולי אתה יכול להסביר לי למה הם החליפו בדיוק באותו הרכב כמו שיש לי (AUDI A3 1.8TFSI)

את הגיר ל7 הילוכים מ-6?? ואני מאוד מאוד מרוצה מה6 הילוכים, הגיר מגיב ממש יפה לכל נגיעה בגז והעברת ההילוכים היא פשוט תענוג לאוזניים, אני ממש מרגיש כאילו זה אופנוע. (ואולי אני סתם הוזה)

 

אצלי בכלל גולף פלוס

לא ספורטיבית ולא נעליים והגיע הבובה עם גיר DSG6

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם צריכים לשנות את הסלוגן ל:

 

פולקסווגן---

 

כי קונים רק פעם אחת..!

 

 

אפשר גם פולקסווגן קונים,בוכים!

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי עם DSG7 אין הורדת הילוכים כמו שמתואר פה, חצי דוושה והוא מוריד הילוך אחד מ-7 ל-6. כנראה שהגיר למד את הנהיגה הרגועה יותר שלי ולכן מוריד רק הילוך אחד. אולי אחרים מושכים יותר הילוכים ואז הגיר מוריד 2 וגם 3 הילוכים כדי להישאר בתחום סל"ד רצוי לאותם אנשים. אצלי הוא מעביר הילוכים בסביבות 2000 סל"ד כי אני לא לוחץ המון על הגז.

 

לגבי השהייה בתחילת נסיעה, כן זה קיים ואני מניח שזה בגלל שהרובוט לא יוצר מהר מספיק את החיבור של המצמד כמו שחלק מהאנשים היה רוצה. וזה נכון רק לגבי D (נדמה לי גם במצב הידני שלו), במצב ספורט השחרור הוא הרבה יותר מהיר וכמעט לא מורגש.

 

מי שמעוניין גם לפתוח מהר יותר ולנצל את כל ההילוך הראשון, רצוי שיעשה את זה במצב ידני, כי במצב ספורט הילוך ראשון מגיע עד 4000 סל"ד ועובר הלאה, לעומת מצב ידני שמושך את ההילוך עד הסוף. כנראה שבספורט זה הכיול כסוג של הגנה.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך להבין שה DSG על כל מעלותיו והן רבות, הוא אחרי הכל גיר רובוטי ו"סובל", אם כי במידה פחותה, מתופעות המאפינות גיר שכזה. מי שפעולה חלקה, חסרת השהיה, ליניארית ובאופן כללי "מתחברת" יותר, חשובה לו יותר מאשר חסכון בדלק וביצועים זהים לתיבה ידנית, צריך פשוט לחזור לתיבה האוטומטית הישנה והטובה, זו שאולי הוספדה מוקדם מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומנם אין לי רכב שמצוייד בגיר הנ"ל, אבל לדעתי אנשים כאן לוקחים את כל הרעשים באופן יותר מידי קיצוני.

אולי כי רוב חברי הפורום כאן הם פדנטים וממש שומרים על רכבם וכתוצאה מזו גם רגישים יותר לקולות ורשרושים קלים.

 

לדעתי, כל בן אדם אחר, שלא כל כך מתמצא ברכבים כמוכם וקנה את אחד הרכבים שמצויידים ב-DSG,

לא יתרגש מאיזה רעש או רשרוש ויחשוב ש"ככה זה אמור להיות".

אני חושב שכל אחד שמפריע לו הרעש, צריך ללכת למוסך מורשה יבואן, שיבדקו, שיעדכנו תוכנה ואם כל זה לא עוזר

ואומרים במוסך ש"ככה זה" אז לפחות תקחו מכתב רשום שמציין את העובדה הזו - שזוהי פעולה רגילה של הגיר.

 

זה אולי גיר מאוד מתקדם, אך הוא עדיין רובוטי בסופו של דבר ואולי זה המחיר שצריך לשלם עבור הקדמה, רעשים למיניהם

שנלווים לפעולה התקינה שלו. אולי אנשים שוכחים את זה וחושבים שהוא אמור להיות יותר שקט מגיר אוטומטי קונבנציונלי.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4655 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...