Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעשים ב-DSG בגולף 2010


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן, אבל אני מכיר כמה וכמה רכבים עם DSG7 שלא היתה להם כל בעיה, לרבות פאסאט עם קרוב ל- 100K ק"מ. לכן התהיה.

 

 

אתה מבין שמשקלו של המשפט שלך שווה למשקלו של המשפט => ''אני מכיר כמה פג'ו שלא היו להן בעיות חשמל''

DSG לא אמינה, ודווקא הקלאצים ומכניקת התיבה אמינה מאוד , הבעיה זה המכטרוניק עם המיליון סולונואידים עליו.

התקלה ידועה ברשת מוסכי צ'מפיון למרות שיש השקטה מסויימת לתופעות.

.

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
צריך להבין שה DSG על כל מעלותיו והן רבות, הוא אחרי הכל גיר רובוטי ו"סובל", אם כי במידה פחותה, מתופעות המאפינות גיר שכזה. מי שפעולה חלקה, חסרת השהיה, ליניארית ובאופן כללי "מתחברת" יותר, חשובה לו יותר מאשר חסכון בדלק וביצועים זהים לתיבה ידנית, צריך פשוט לחזור לתיבה האוטומטית הישנה והטובה, זו שאולי הוספדה מוקדם מדי.

ההמצאות המתוחכמות של פולקסווגן עובדות אולי על הנייר,בפועל לרכבים שלהם אין סוף תקלות,וסקרי אמינות מוכיחים את מה שאני אומר,אפילו רכבים כמו פיאט,אלפא,סיטרואן,שפעם היו בעייתיים היום מעל פולקסווגן בסקרי אמינות ולא סתם.

פורסם
מתנהגת כמו תיבה רובוטית? לא יודע על מה אתה נהגת, אצלי אין שום בעיה. תלמד לנהוג בתיבה הזאת ותהנה.

 

אם אתה לא רוצה רעש כזה אז תבחר רעש אחר ברכב אחר. וכמו שחבר שלי אמר, לכל רכב היום יש את "הבעיות" שלו, עכשיו תקנה את הרכב עם "הבעיה" שאתה מוכן לחיות איתה. או לחילופין תישאר עם תיבה טיפשה 4 הילוכים של מזדה 2.

 

או שפשוט תרכוש רכב עם תיבת הילוכים ידנית. אין עליה:-o

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
:cry:ב- 17-12-2010 פרסם אודי עציון ב"מכונית אחת בשבוע", ב"ממון" ב"ידיעות אחרונות", ביקורת על גולף 2010.

בביקורת נכתב: "לא מעט מצמדים ומוחות אלקטרוניים ב-DSG הוחלפו בזמן האחריות".

האם מישהו יודע על כך יותר, או שבמכוניתו נעשתה החלפה כזו?

ב-פולו 2010 DSG TSI שלי גם כן נשמעים רעשים איומים בהחלפות של ההילוכים הנמוכים, ובמוסך המרכזי "משחקים" איתי!!!

לפני 8 חודשים כתבתי את ההודעה הנ"ל.

מאז נקנו דגמי פולקסוואגן, סיאט וסקודה רבים, שבהם הגיר הוא DSG.

האם כעת מישהו יודע יותר על בעיות או "תופעות" ב DSG?

(להזכירכם: האינטרנט בארץ ובעולם מלא בטענות ותלונות על ה-DSG!!!).

ולעינייני: עדיין משחקים איתי!!! מספרים לי שככה זה...

פורסם

לא ידעתי להיכן לשרשר את השאלה

בעוד פחות משבועיים אני אמורה לקבל את הרכב החדש שלי.

תהיה לה תיבה רובוטית DSG.

אני קוראת כאן, ורואה שזו תיבה שצריך "לדעת" איך לנהוג בה.

כשעשיתי עליה נסיעת מבחן, זה היה נראה כמו תיבה אוטומטית, מלבד השהיה קטנה..

האם יש עוד משהו שאני צריכה לדעת לגבי הגיר הזה?

האם יש צורך "להתרגל" אליו?

 

תודה לכם!:-o

פורסם

נמחק ציטוט מיותר.

 

לא לנסוע מאוד מאוד לאט פשוט כי אז הרכב נוסע על "חצי קלאצ' " ושורף את הקלאץ'

אם את רגילה לאוטומט את בטח רגילה להתקדם בצמתים עם הברקס קצת לחוץ, אז לא לעשות את זה. אם את רוצה לנסוע לשחרר ברקס לגמרי, רק אם את בחניה או משהו שאין ברירה ואת רוצה לנסוע לאט מאוד אז אפשר מידי פעם. חוץ מזה אין בשבילך הבדל מאוטומט

פורסם
לא ידעתי להיכן לשרשר את השאלה

בעוד פחות משבועיים אני אמורה לקבל את הרכב החדש שלי.

תהיה לה תיבה רובוטית DSG.

אני קוראת כאן, ורואה שזו תיבה שצריך "לדעת" איך לנהוג בה.

כשעשיתי עליה נסיעת מבחן, זה היה נראה כמו תיבה אוטומטית, מלבד השהיה קטנה..

האם יש עוד משהו שאני צריכה לדעת לגבי הגיר הזה?

האם יש צורך "להתרגל" אליו?

 

תודה לכם!:-o

 

אני ממליץ לך בחום: בטלי את ההזמנה, הפולו מעצבנת!!!

ה-DSG נוראי ומרמז על צרות צרורות לאחר תום האחריות!!!

לא לגעת!!!

פורסם
אני ממליץ לך בחום: בטלי את ההזמנה, הפולו מעצבנת!!!

ה-DSG נוראי ומרמז על צרות צרורות לאחר תום האחריות!!!

לא לגעת!!!

 

כנראה נפלתה על רכב עם הרבה בעיות, וזה יכול לקרות עם כל מכונית (גם הטויוטה הכי אמינה).

אני עוקב אחרי ההודעות שלך, ומאוד לא מקנא בך, אבל שוב זה דברים שאתה צריך לסגור עם המורשה.

מפה ולבוא ולהגיד שהפולו זה קטסרופה ולהתרחק ממנה זה נראה קצת מוגזם.

אני קיבלתי את הפולו TSI שלי לפני כחודשיים, ומרוצה מכל שניה שאני נמצא בה.

איכות החומרים ברכב מדהימה בהשוואה למכוניות במחיר הזה.

אני רכשתי את הרכב שלי בשחר מוטורוס בחולון ומאוד מרוצה מהשירות שלהם, כל שאלה שיש לי אני מקבל מענה סופר מצוין.

אולי שווה לנסות להחליף מוסך.

עד כה לא היה לי שום בעיות, האוטו נוסע מדהים, וגם הטענות לגבי כל מיני רעשים שאתה מעלה פה מהDSG, או צינור שלא מחובר כמו שצריך, לא היו ולא נבראו. הרעש של הגיר נשמע כמו שצריך, אולי השמיעה שלך יותר מדי חריפה... אבל אני לא שמעתי שום רעש חריג (ותאמין לי שאני פדנט לגבי הדברים האלה, וכל גרגיר אבק שנופל לי על האבק, או רעש לא תקין ישר מקפיץ אותי).

הדבר היחיד שהיה לי עד כה זה שמישהו נכנס בי מאחורה בחניה וסדק את הכיסוי מספר מאחורה (למזלי אין שום שריטה), ישר באותה שניה נסעתי למוסך שמתי כיסוי חדש וזהו.

פורסם
אני ממליץ לך בחום: בטלי את ההזמנה, הפולו מעצבנת!!!

ה-DSG נוראי ומרמז על צרות צרורות לאחר תום האחריות!!!

לא לגעת!!!

 

 

וואו וואו...

בין הרעש שיש בהעברת הילוכים 1-2-3 במהירות נמוכה יחסית ומעל באמפרים, לבין להגיד שDSG גיר נוראי יש פער עצום

 

לדעתי הרעש מעצבן, אבל הDSG באמת אחלה תיבה ואני אישית מאד נהנה ממנה.

פורסם
בעוד פחות משבועיים אני אמורה לקבל את הרכב החדש שלי.

תהיה לה תיבה רובוטית DSG.

אני קוראת כאן, ורואה שזו תיבה שצריך "לדעת" איך לנהוג בה.

כשעשיתי עליה נסיעת מבחן, זה היה נראה כמו תיבה אוטומטית, מלבד השהיה קטנה..

לפי מה שזכור לי, על התיבה הרובוטית של טויוטה אמרו שצריך לדעת איך לנהוג בה.

עם גיר ה-dsg של פולקסווגן אין צורך בהתייחסות מיוחדת, כפי שהרגשת בעצמך בנסיעת המבחן שעשית. מדובר במבנה מכני שונה בין השניים, ל-dsg יש מצמד (קלאץ') נוסף שמהווה את היתרון.

 

לי ולאחרים, ולעוד רבים, יש מכוניות עם הגיר הזה, ואין שום בעיה איתו, לא בתפקוד ולא ברעשים. אם קיבלת החלטה שזה הרכב שמתאים לך, לכי על זה, את תהני.

 

לגבי התגובה של elihar, זה כנראה מקרה יחודי של לקוח שנפל על רכב "לימון" עם בעיות כאלה ואחרות, שמנסה להוציא את התסכול מעל גבי הפורום במקום לנקוט בפעולות הנכונות המתבקשות במקרים כגון אלו. ליבי יוצא אליו, לא הייתי רוצה להיות במקומו.

אבל מכאן ועד להשמיץ את הרכב ו/או את מכלוליו, המרחק גדול מאוד.

 

אגב, אל תשאירי אותנו במתח, ספרי לנו באיזה רכב מדובר. תתחדשי.

פורסם
גם הטענות לגבי כל מיני רעשים שאתה מעלה פה מהDSG, או צינור שלא מחובר כמו שצריך, לא היו ולא נבראו. הרעש של הגיר נשמע כמו שצריך, אולי השמיעה שלך יותר מדי חריפה... אבל אני לא שמעתי שום רעש חריג

 

לדעתי השמיעה שלך היא זאת שלא "חריפה" מספיק...הרעש קיים וכל מי שאומר שלא שומע רעש כנראה שלא מקשיב מספיק טוב

תפתח חלונות תכבה את המוזיקה ותהנה מהצלילים.

 

 

נ.ב. אנא תפסיקו להתייחס לרעש כאילו זה לימון או רעש נקודתי, הרעש קיים בפולו ובאיביזה ובאודי A1 באותה מידה, בכל העולם הרעש מוכר. יותר מזה בארה"ב העריכו את האחריות לתיבות ה DSG ל 10 שנים!

פורסם

אני לא אגיד שאני לא שומע רעש כאילו אני נוסע במייאבך.

יש רעש, אבל זה רעש רגיל ולא מעבר, לי אישית הוא לא מציק בכלל.

מה עוד שאני נוסע עם חלונות סגורים ומוזיקה.

פורסם

מה עוד שאני אציין שלפני יומיים עברתי את ה1000 קילומטר הראשונים, וסוף סוף התחלתי לעבור את ה2000 סל"ד, והאוטו פשוט שד קטן, מאיץ ממש יפה ובצורה לינארית, ממש תענוג.

פורסם

מנוע מייצר רעשים. גם תיבת הילוכים, בוודאי כזו עם מצמד (או שניים). בגלל זה יש בידוד רעשים, כשאתה בתוך הרכב.

ואת זה אני כותב לך אחרי שלי באמת היתה בעיה ב- DSG7 בזמנו, והנה רכשתי שוב DSG6, ושותפי - שרכש פאסאט DSG7, אינו מתלונן כלל (והוא גם פסנתרן, אז שמיעה טובה יש לו).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...