Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

אני רוצה לקנות רכב שני בבית שישמש רוב הנסיעות בבית ואני רוצה אותו חסכוני בכל דבר

הרכבים שמצאו חן ביעיני הם:

דייהטסו סיריון 2006/7.

סוזוקי סוויפט 2007/8.

איזה רכב מהם הוא החיסכוני בדלק ובאחזקה ,יש לו תא מטען לקניות,סוחב בעליות,נוח?

פורסם

לסיריון יש מנוע 1.3, לסויפט 1.5. ההבדל בצריכת הדלק לא אמור להיות גדול, לדעתי הסויפט עדיפה - מנוע חזק יותר, מראה טוב יותר. שסיריון השוק חלש. אני מכיר מישהו שניסה למכור סיריון ולא היו קונים.

 

תמצא סויפט מידיים פרטיות, לדעתי זו האופצייה העדיפה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אמנם הסוויפט יותר יקרה אבל לדעתי היתרונות מכסות על ההפרש.

נוחות נסיעה יותר טובה ונעימה, מנוע יותר חזק וזה מורגש, נראית יותר טוב (דעה אישית למרות שהרוב מסכימים איתה) וזה מרגיש יותר רכב.

בנסיעות שלי על הסריון לא נהנתי בכלל!! ודווקא הסוויפט הפתיעה אותי לטובה.

בנוסף יש מלא סיריון מליסינג ואת הסוויפט אפשר למצוא בקלות מיד פרטית (את שנת 2008 יותר קל למצוא).

מה שכן, לסיריון יש צריכת דלק טיפה יותר טובה:

סוויפט עושה במשולב משהו כמו 1:13 סיריון 1:15.

 

בהצלחה

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם

הסיריון חסכונית יותר בדלק, ובהפרש משמעותי. הניסיון שלי מראה שצריכת הדלק הממוצעת (לנסיעה משולבת עם מזגן) בסוויפט עומדת סביב ה 1:11. בסיריון זה היה יותר קרוב ל1:13.

 

תא מטען - סוויפט, אבל בהפרש קטן יחסית. בשני המקרים מדובר בתא מטען קטן.

 

סחיבה בעליות - סוויפט, אבל זאת לא חוכמה לאור היתרון בנפח המנוע.

 

נוחות - שתיהן בסדר, לא יותר. הסוויפט לא ממש נוחה כאשר נוסעים נכנסים למושב האחורי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הייתה לי את הסיריון (מהעבודה) וגם את הסוויפט.

בקצרה:

הסיריון קלילה מאוד ולכן יש רושם שהיא יותר חזקה, אך בסיבובים חדים העניין נהיה מסוכן:lol:

לעומתה הסוויפט ה'כבדה' יותר יציבה.

 

בשתיהן יש חלל פנים גדול יחסית לגקטגוריית הרכב.

תנו חיוך :-D הכול לטובה!

×
×
  • תוכן חדש...