Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החורף עדיין מבושש להגיע , אבל בפונטו דינמיק 16V שקניתי לאחיינית המגבים הראשיים מורחים במידת מה.

 

צריך זוג מגבים קדמיים . המידה 18/21 . מסקרנות מוטורית צרכנית במסגרת שיטוטי ברחבי הכבישים ערכתי סקר

 

לגבי זוג מגבים - לא מקוריים או פסגת האיכות - פשוטים (סיניים , מן הסתם).

 

בררתי , לפי הא"ב , ברשת אוטו-דיפו , מוסך פיאט מורשה סמל"ת , ואצל הפרסי ביצחק שדה ת"א.

 

מי מנחש מי דרש כמה ? מי הכי זול ומי הכי יקר ?

פורסם
החורף עדיין מבושש להגיע , אבל בפונטו דינמיק 16V שקניתי לאחיינית המגבים הראשיים מורחים במידת מה.

 

צריך זוג מגבים קדמיים . המידה 18/21 . מסקרנות מוטורית צרכנית במסגרת שיטוטי ברחבי הכבישים ערכתי סקר

 

לגבי זוג מגבים - לא מקוריים או פסגת האיכות - פשוטים (סיניים , מן הסתם).

 

בררתי , לפי הא"ב , ברשת אוטו-דיפו 90 ש"ח, מוסך פיאט מורשה סמל"ת 200 ש"ח, ואצל הפרסי ביצחק שדה ת"א 100 ש"ח.

 

מי מנחש מי דרש כמה ? מי הכי זול ומי הכי יקר ?

 

הניחוש שלי באדום. יש פרס לזוכים?

פורסם

GOLF - לגבי הניחוש שלך , תשובות בהמשך.

 

יש פרס לזוכים?

 

למה לא , בהחלט יש פרס :

 

לבחירה פריט אחד מתוך האפשרויות הבאות :

 

1. צלחת נוי ("טאסה" ) חדשה בגודל "15 של אופל.

 

2. ליטר נוזל ממסרה לתיבה אוטומטית DEXRON III.

 

3. מסנן אוויר מקורי חדש לפיאט פנדה/פונטו 8V.

 

4. גלון שמן 20W50 תוצרת לוברימקס בטכנולוגיה גרמנית.

פורסם

אני רכשתי לא מזמן (כהכנה לחורף) זוג מגבים ל-I10 (כל מגב בגודל שונה) בחנות חלפים באזה"ת ב"ב ב-38 ש"ח.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לרכב הקודם שלי קניתי לפני שנה ב-20 ש"ח לפני מע"ם, עשו את העבודה מצויין :lol:

פורסם

טוב , לפתרון ה"חידה". עלות זוג מגבים פשוטים 18/21 :

 

היקר ביותר - אוטו דיפו זוג - 69.99 ש"ח.

 

ה"פרסי" יצחק שדה ת"א - 30 ש"ח.

 

מוסך מורשה פיאט סמל"ת - "אוטודי" גבעת שאול ירושלים - 20 ש"ח והתעקשו להרכיב לי את המגבים (חינם) למרות

 

שאמרתי שאסתדר לבד. הפתעה נעימה !

fiatwipe.jpg

פורסם

מניסיון של שנה עם מספר מוסכים של סמל''ת עם שני רכבים שונים של פיאט, באמת שאין מילה אחת רעה לומר על השירות והמחירים שלהם. רמה גבוהה ואיכות שירות גבוהה, לפחות במוסכים שאני הייתי בהם והייתי בדי הרבה מורשים שלהם.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

נו.. כבר חשבתי שיש הפתעות.

התקשרי לסמל"ת, וביקשתי לדעת כמה עולים מגבים לאלפא 156 שלי.

250 ש"ח + מע"מ. אין הפתעות :)

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

...אני נכנסתי לחשמלאי לנקות את הזבל של האיתוראן מניסאן מקסימה, והוא הציע לי מגבים של וולאו, "הכי טובים". אחרי שנים עם מגבים שאני קונה במקום הזול ביותר, ומחליף כל שנה לקראת החורף, הסכמתי ברגע של חולשה. 150 שקלים עבור המגבים הכי מחורבנים שהיו לי בחיים. אחרי שבוע כשאחד מהם התעקם חזרתי אליו והוא החליף מייד ועוד זרק לי "אחי, זה וולאו, הכי טוב". מובן שהמילה וולאו לא מופיעה על המגבים. נו, טוב. מזל שאין חורף.

ככה לומדים, לא?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יש לי מגבי VALEO על ה GTV, נקנו מסמל"ת ב 15ש"ח ליחידה (לא חוכמה, במסגרת מכירת חיסול של חלפים לדגמים ישנים).

למרות שלדעתי הם שכבו במחסן כמה שנים טובות, מנגבים מעולה.

הכיתוב VALEO מופיע על המגב, כך ש TD5, אני לא בטוח שמה שקנית הוא אכן מה שאמור להיות.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

×
×
  • תוכן חדש...