Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, היום הייתי בבדיקה לצורך קניית רכב עם מאזדה 323 לנטיס 2002, הרב נסע 166 אלף ק''מ ומצבו לאחר בדיקה :

 

מנוע, מערכת קירור, מערכת דלק, מערכת הצתה - דליפות לחץ גבוהות בצילינדרים, נזילות שמן (לשטוף מנוע ולבדוק במוסך), תושבות מנוע פגומות.

 

סרן קידמי ומערכת היגוי - חופש משולש שמאלי, נקישה בהגה, נטיות הגה שמאלה - לבדוק במוסך.

 

צמיגים - צמיגים יבשים מ-2004 2005 2006

 

מזגן - מזגן לא פועל - לבדוק במוסך (לחצן ?) - למרות שכשאני נסעתי ברכב, המזגן עבד בצורה נורמאלית

 

העברת כוח - לסדר בנדים לגומיות מגן ציריות.

 

מרוב טיפשותי, החלטתי לקנות ועכשיו אני מתחרט!

 

השאלה שלי היא כזו, נחתם ביני לבין המוכר טופס זכרון דברים אשר כולו כתוב בכתב עט, כלומר הטופס לא מודפס.

 

בטופס כתובים הפרטים הבאים:

 

רכב מסוג מאזדה לנטיס ואת מס' הרכב.

נבדק במכון מורשה.

המוכר X ת.ז X

הקונה X ת.ז X

הקונה בדק את הרכב בבדיקה אצל מכון X

הקונה נתן על החשבון 400 ש''ח מזומן.

את השאר ביום ראשון.

הרכב נמכר בסכום של 28000 שקלים.

ביום ראשון הקונה יקבל את הרכב לאחר העברת בעלות

 

חתימה שלי... חתימה של המוכר........

ת.ז ת.ז

 

 

ניתן להפר את הטופס? ניתן להשיג בחזרה את ה400 שקלים? או להשאיר לבנאדם כ''פיצוי''.

דיברתי עם המוכר, הסברתי לו את הנסיבות, כמובן שהוא נגד.

מחר אדבר איתו שוב בשעות הבוקר, לכן אני צריך את דעתכם בזמן הקרוב.

 

כמו כן, אולי אני סתם שובר את הראש, וכן כדאי לקנות את הרכב?

תודה רבה! אשמח לקבל תשובות ענייניות ומהירות!

פורסם

שלום

אני מבין את הרגשתך, אך האם קנית את את הרכב מתחת למחיר המחירון כדי לתקן את כל הפגמים? אם כן קח את הרכב למוסך ותצא עם רכב תקין.

בקשר להפרה של ההסכם, אולי המוכר ירצה לתבוע אותך ואז תצא בנזק יותר גדול לקרוא את מחשבות המוכר קצת קשה לנו.

פורסם

לפי מה שהבנתי, טופס שהוא בכתב עט, ולא מודפס, לא אומר כלום -אלא פיסת נייר שכתובים עליה כמה דברים-

בגדולף מהוא סכום הנזק שנראה כאן, לכל הפחות?

הצלחתי להוריד ממנו 1000 ש''ח ואפילו על בדיקה הוא לא התחייב...

פורסם

כל התנהלות הקניה שלך היתה מוטעת מהתחלה, עם טופס בדיקה כזה קודם הולכים למוסך לברר את עלות התיקונים.

ואם המוכר לא מסכים עושים אחורה פנה קדימה צעד.

בקשר למסמך מודפס או כתוב אולי תברר בפורום המשפטי בפורום.

לא נורא ברכב הבא תלמד.

פורסם
לפי מה שהבנתי, טופס שהוא בכתב עט, ולא מודפס, לא אומר כלום -אלא פיסת נייר שכתובים עליה כמה דברים-

בגדולף מהוא סכום הנזק שנראה כאן, לכל הפחות?

הצלחתי להוריד ממנו 1000 ש''ח ואפילו על בדיקה הוא לא התחייב...

 

אז מה שאתה אומר זה שפעם כשלא היה מחשבים, כלום לא היה כביל בבית משפט?

ואם אתה נותן חשבונית ורושם בכתב יד מה מכרת, אז אתה לא צריך לשלם מס?

חוזה, בין אם נרשם בנייר, בע"פ, בדיו, בדם, במדפסת הינו חוזה לכל דבר (זכרון דברים הוא חוזה)

אם הייתה פניה (אני - אתה), רצינות (לא הומור) והסכמה, החוזה תקף

מבחינת החוק, החוזה שלכם תקף. גם אם נרשם בעט.

במקרה הזה אתה היית צריך להוסיף שבמידה ויש ביטול, ה400 שקל נשארים אצל המוכר.

אני הייתי חושב פעמיים ,מקסימום קח סיכון, שישמור את ה400 שקל, אל תענה לטלפון. אני בספק אם הוא יתבע.

פורסם

אני יודע שפעלתי בחיפזון.

הבנתי לגבי הטופס.

אני פועל מתוך אי נעימות.

 

בגדול, אפשר לסמוך על רכב כזה לתקופה של 3-5 שנים לפחות?

כי לפי מה שראיתי ברחבי האנטרנט, ישנם המון רכבים עם נתונים כמו אלה להלן למשל, והם נוסעים לאורך זמן.

אולי אני סתם שובר את הראש?..

×
×
  • תוכן חדש...