Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע חדש של צ'מפיון: סיאט לאון החל מ-108,800 ש"ח


The Who
שימו לב! השרשור הזה בן 4847 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כנראה כל אחד קורא את מה שהוא רוצה.

אצטט את הסיכום:"וכמובן, גם השרידות שלה כפי שהתגלתה במבחן שלנו, לא אמורה להציק לבעליה. מלבד צמד ביקורים שהיו קשורים להתקנה של מערכת השמע, רק את תיקון חגורת הבטיחות והאירוע היחיד של התנעת הבוקר, ניתן להפנות באמת אליה.

 

לטעמנו, מבחן הארוך טווח שערכנו לה הוכיח את אשר הסקנו במבחן הקונבנציונלי שערכנו לה מייד עם הגעתה לישראל – אכן מדובר בפרטנרית טובה לחיים, מהסוג שבהחלט כדאי להשאיר ברשימת המועדפות."

 

אז אני באמת לא מבין מדוע בחרת דווקא בכתבה הנ"ל.

 

עידן

 

הוא בחר בה כי לדעתו ארבעה ביקורים במוסך בארבעה חודשים זה מוגזם. האמת - אני מסכים איתו. כמובן שזה לא מדגם מייצג אלא רק דוגמה, וכמובן מדובר ברכב שעבר חיים קשים למדי.

 

סיאט לאון 1.8 ידני 2008 98K חדש 139K הפרש 41 אלף

 

הבעיה מתחילה כשמציעים את הרכב למכירה. גם אם תקבל טלפונים (וזה בכלל לא מובן מאליו) הם ידאגו טוב טוב להוריד אותך במחיר - משמעותית.

 

למבצעים האלה יש יתרונות עבור סיאט:

1. הגדלת מספר המכוניות על הכביש.

2. פרסום.

3. רווח מוגדל על מכוניות שנמכרו לא במבצע (כי כמו שנאמר כאן, המחיר הריאלי הוא זה של המבצע).

 

החסרונות כבר דוברו כאן בהרחבה. מעבר לזה, אני מסכים עם דבריו של רועי5.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 166
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא מבין למה כולם מתעצבנים??זכותה של החברה להוריד מחירים ולהעלות אותם-כל אחד אם יירצה לקנות יקנה,ואם לא לא יקנה.

ידידה שלי קנתה לפני 3 וחצי שנים גולף 2005 ב 123 אלף שח מחירון פחות או יותר), כיום המחירון מתחת ל 90 אלף.

אין מה לעשות גם ברכבים,כמו במחשבים,ככל שעובר זמן הרכב נהיה זול יותר,אפילו פער של חודש,סתם שתבינו כמה כסף צמפיון עושה עלינו הלקוחות,מוכרת רכבים ב 180 אחוז רווח,לפני המבצעים..רק בישראל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנסה בימים אלה למכור את הגולף שלי ומקבל בלי סוף טלפונים .

גולף זה רכב מבוקש לכל הדעות , רוב האנשים שמתקשרים מתווכחים רק על המחיר ולא כל כך רצים לראות ולבדוק את הרכב .

כך שסחירות זה עניין של מזל , בזמנו מכרתי קריילר נאון באמת במצב מצויין במחיר קרוב מאוד למחירון.

וכך גם הפיזו הקודמת של העבודה שלי שהיתה במצב סביר .

אז עדיף שיתקשרו מעט אבל גם יהיו רציניים.

חוץ מזה שבסיאט וברוב החברות הם מציעים בסוף התקופה לקחת את הרכב ולתת לך חדש על חשבון הקדמה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב שאול, הטרנד פה של כמה חבר'ה הוא לבכות את מר גורלם של אלה שרכשו משהו מבית צ'מפיון. תמיד הם ימצאו משהו. סיאט מעולם לא היתה להיט בשוק היד2, למעט מספר דגמים ספורטיביים, ותמיד יכולת לקבל הנחות בסוכנות אם רק ביקשת, אלא שזה לא קיבל פרסום. כיום, אני מניח שהפרסום פשוט מביא להם יותר לקוחות, כי כולם מבינים מה המחיר האמיתי של הרכב.

אני רק יכול לשער ששאר היבואנים אוכלים את הלב על הביקוש שנוצר (לפי מה שאני קורא) לאוקטביה, למשל, או לאיביזה. מתי בפעם האחרונה ראית איזה פיאסטה על הכביש? או סיוויק חדשה? או קורולה פרטית?

 

מזכיר לי איך הפחידו אותי לא לקנות 309, ואחרי זה שלא אעיז לקנות מזדה ידנית, ומה השתגעתי שאני קונה רובר 25. את כולן מכרתי תוך יומיים. מה שקונים במחירון מוכרים במחירון (מזדה, למשל), ומה שקונים בזול מוכרים בזול (309, רובר).

 

מי שלא התמקח על הסיאט לפני המבצע, כנראה לא מתמקח גם עם החברות הסלולר והכבלים, וזה בסדר - זו זכותו. גם אני לא תמיד מתמקח, ולפעמים מנסה וזה לא עוזר לי. מה לעשות שאנחנו בישראל, ורוב החברות הן מונופול מפלה מושלם (כלומר מפלה בין לקוח ללקוח). אפשר לחשוב שבארה"ב אין מיקוח ו/או מבצעים בסוכנויות הרכב...

 

בישראל, סיאט לפחות מפרסמים את המחיר ויחסית יש אמת בפרסום. במודעות של פיג'ו ושות', יש רק "הנחות". רוצה לדעת כמה? תבוא קודם לסוכנות שנשמן אותך קצת, תבזבז קצת זמן, ואז אולי נוריד לך אלפיים שקל. give me a break.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לסכם את השרשושר בכמה שורות.

מי שיקנה רכב ויחזיק בו 3 - 4 שנים כנראה לא יינזק. את הקונה הפוטנציאלי לא מעניין שקנית רכב חדש בהנחה של 10K ש"ח.

עוד 4 שנים מחיר הרכב יהיה נמוך ב 50 - 60 אלף ממחירו כחדש.

אתה כמוכר פונה לשוק אחר מהשוק אליו פונה היבואן. זכותך יהיה לבקש מחיר מחירון אם הרכב שמור ומטופל, וזכותו של הקונה לשלם או לא. אם לא ירצה, שיקנה חדש או משומש ממותג אחר.

כמו שכשאני קניתי C5 שילמתי עליה מחירון מלא, (אחרי שנחתכה ב 90K ש"ח ב 5 שנים על הכביש), והבחור שמכר לי קנה אותה חדשה ב 10K פחות דרך מבצע חבר.

לא חושב שזה עיניינו של מישהו בכמה קנית. יש חוקים של היצע וביקוש כמו כל דבר בכלכלה, זה עובד באותה צורה. אם הרכב שלך יהיה זול משמעותית מרכב חדש (לפחות 50 - 60 אלף ש"ח) , זה יקרוץ להרבה צעירים שמחפשים רכבים זולים של צ'מפיון, בגלל הצורה היפה ופוטנציאל השיפורים הגדול שיש בהם.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטח ילד מתלהב. אבל בניגוד אליך, משפחה קונה או אמורה לקנןת רכב בעיקר לפי הפונקציונאליות שלו - ולא בהתאם לעיצוב, מה גם שזה עניין אינדוידואלי.

אפשר לקנות רכב פרקטי ויפה.למה להתפשר?

 

אתה בהחלט צודק אני ילד מתלהב אומנם בן 26 אבל עם אותה תשוקה למכוניות יפות שיש לילד כשהוא נכנס לחנות צעצועים(או כשהוא יושב בפרארי טסטרוסה באוטומטור 89).

אני בחיים לא אשים את הפרקטיות לפני העיצוב.

 

כמובן בהסתייגות שהיופי הוא בעיני המתבונן בלה בלה...(יש כאלו שאוהבים שמנות)

turboy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן ,

אחרי שקראתי פה את כל התגובות (7 דפים) , אני לא ממש מבין למה אנשים מתלוננים , אם אין הנחות זה לא בסדר אם יש הנחות זה גם לא בסדר .

היום הייתי בסוכנות סיאט ורכשתי את הלאון 1.4 TSI במחיר מבצע

אני חושב שלאחר התלבטויות קשות בין הפיאט בראבו , סיטרואן C3 PK והלאון , בחרתי ברכב שנותן לי את התמורה הכי טובה באופן יחסי לכסף שאני משלם .

אני חושב שזו הנקודה הכי חשובה שצריך לחשוב עליה , מה הצרכים שלך כנגד למה שתקבל.

בגדול תמיד מבצעים עשו טוב לשוק - אף סוכנות לא תשאר "חייבת " ותעשה כל "טריק" שיווקי על מנת למכור את הרכבים כולל מבצעים אגרסבים , מה שבסופו של עניין רק טוב לנו :)

תחרות רק עושה טוב ללקוח - פשוטו כמשמעו - אפשר כל היום לחפש מבצעים ואז באמת עדיף לא לקנות רכב כי זו הדרך היחידה שלא נפסיד כסף

בכל מקרה אני אעדכן אותכם לגביי המשך השרות וקבלת הרכב מסוכנות סיאט בהרצליה

שיהיה אחלה סופ"ש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם הוא 1.2TSI ולא 1.4TSI, האם אמרו לך מתי אמור להגיע המשלוח הראשון של הרכבים? האם הרכב ירשם לך כשנת דגם 2010 או 2011? האם יצא לך לעשות נסיעת מבחן על הרכב?

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתוני יצרן של 1.4 TSI :

 

125 כ"ס

1.4 TSI

הספק מרבי 92.5000

מומנט מרבי 20/1500-4000

מהירות מרבית 197

0-100 9.8

צריכת דלק ממוצעת 16

 

התיבה היא ידנית או DSG? האם יש מבצעים גם על הדגמים עם ה-DSG? והכי חשוב, מה המחירים? 8)

 

תתחדש ושבת שלום!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4847 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...