Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע חדש של צ'מפיון: סיאט לאון החל מ-108,800 ש"ח


The Who
שימו לב! השרשור הזה בן 4810 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

The REAL B.r, זו גם תחושתי.

אני מאלו שרכשו את האיביזה 1.4 במבצע הראשון (88,800), ולמרות שישנו הפרש עצום בין המחיר הזה למחיר הלאון שקיימת עכשיו במבצע (108,800), הייתי עושה מאמצים כבירים כדי לרכוש אחת באם המבצע הנוכחי היה מתקיים לפני כחצי שנה. בכל זאת, 125 אלף ש"ח זהו סכום שאין ברשותי, ומדובר פה על 16 אלף ש"ח פחות...

אם אני לא טועה, סיאט עשו רק השנה, בשנת 2010, לפחות חמישה מבצעים (על ארבעה בוודאות אני יכול להצביע).

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 166
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

העניין הוא שרוב האנשים שקונים רכב חדש ומשקיעים 100k רוצים רכב עם עיצוב לא מכוער ולכן גם יעדיפו להשקיע עוד עשירייה וללכת על הליאון.
לא מובנת לי גישתך המתנשאת והאנטרופולגית שלא מבוססת על שום עובדות. טוב תעשה אם תקבע עמדות פחות חרצות או לפחות תסייג זאת כדעה אישית. למרות שגם אני הייתי מעדיף את הלאון על הרומסטר. אישתי לדוגמא היתה מעדיפה בדיוק הפוך.

 

לא הגיוני שרכב שמחיר המחירון שלו 149900 ימכר ב130000 אלף.

או שסיאט רמאים או שיש אנשים בפורום שלא אומרים אמת מסיבה כל שהיא ?אני מדבר על 1.8 TSI DSG

 

הגיוני מאוד וללא שום רמאויות. מאז ומתמיד ניתן היה להתמקח עם סיאט ולקבל מחירים טובים יותר מהנקובים במחירון.

זה לא הופך חברה לרמאית אלא לגמישה לדרישות לקוחותיה.

הנחה של 20K (מהמחירון) במסגרת מבצע היא הגיונית ביותר.

 

התודעה היחידה שמבצע כזה יוצר היא ש"סיאט קונים רק במבצע". איזה אדם שפוי בנפשו ישלם את המחיר המלא? ובמילים אחרות,

ברגע שהמבצע ייגמר, גם הלקוחות ייגמרו. עד למבצע הבא. ואני לא רוצה לחשוב בכלל מה חושבים מעט האומללים שלפני חודש

קנו לאון במחיר המלא, ומה זה יעשה לערך של המכונית שלהם. לא צריך להרחיק יותר מאשר לוולוו, כדי לדעת בדיוק מה מבצע כזה גורם.

 

עד עכשיו אף אחד לא התלונן על מבצעי "חבר", "קרנות השוטרים" "הסתדרות המורים" ועוד.

גם שם ניתנו הנחות בשיעור דומה על מגוון יצרנים.

למה רק להם מגיע?

צ'מפיון נותנים מחירים מאוד אטרקטיביים על הרכבים העממיים שלהם ומי שמרוויח פה זה הצרכן.

אם בזכות המבצעים הללו סיאט שילשה את קהל לקוחותיה ויותר היא הרוויחה מכך שלקוחות נחשפו לטיב הרכבים והציבור הרחב רואה הרבה יותר סיאט על הכביש ואתם מכירים את חוק העדר אצלינו.

שורה תחתונה- מבצעים זה טוב, כל עוד אני יכול לרכוש רכב במחיר ריאלי יותר אני מרוצה.

עכשיו יש ימי מכירה מיוחדים של פג'ו, נראה איזה תגובות הם יקבלו.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאלו שרכשו את האיביזה 1.4 במבצע הראשון (88,800), ולמרות שישנו הפרש עצום בין המחיר הזה למחיר הלאון שקיימת עכשיו במבצע (108,800), הייתי עושה מאמצים כבירים כדי לרכוש אחת באם המבצע הנוכחי היה מתקיים לפני כחצי שנה.

 

על פי וולטר, "היותר טוב הוא האויב של הטוב" (במקור "Le mieux est l'ennemi du bien").

 

אם אני לא טועה, סיאט עשו רק השנה, בשנת 2010, לפחות חמישה מבצעים (על ארבעה בוודאות אני יכול להצביע).

 

אז מי שקנה ללא מבצע - לא עשה שיעורי בית. caveat emptor!

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה רק להם מגיע?

 

אמרתי שיש הבדל? דין מבצע כדין מבצע - לפגוע בערך המשומשות של המותג. אני לא בטוח שמבצע חבר פוגע באותה מידה כמו

מבצע שפתוח לכלל הציבור, אבל זה לא ממש משנה. וכמובן שמותגים עם בעיית סחירות ושמירת ערך (כמו פיז'ו וסיאט), נפגעים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קנית בזול מכרת בזול- החוקיות נשמרת.

כשאבי קנה את האTSI הידנית שלו לפני שנה וחצי המחיר לידנית דרך חבר היה 130K וDSG 140K.

הם פשוט נותנים את ההנחה הזו עכשיו לכולם- גם לכולנו מגיע.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תבדקו את המחיר כולל אגרות רישוי צבע ותוספות

תגלו שההנחה לא יותר מידי גדולה משהו בסביבות ה8 אלף.

גם בעבר הציעו את אותם ההנחות רק בצורה שונה.

ברור שהדגמים הידניים ימכרו במחיר זול כדי להציף את השוק בסיאט.

ועובדה שבכבישים רואים הרבה מאוד סיאט היום , לפי דעתי יקרה לסיאט בדיוק מה שקרה לסקודה.

בהתחלה הרכב היה זול , היום נמכר בזכות עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מובנת לי גישתך המתנשאת והאנטרופולגית שלא מבוססת על שום עובדות. טוב תעשה אם תקבע עמדות פחות חרצות או לפחות תסייג זאת כדעה אישית. למרות שגם אני הייתי מעדיף את הלאון על הרומסטר. אישתי לדוגמא היתה מעדיפה בדיוק הפוך.

 

אני יכול רק להצטרף לאישתך. העיצוב של רומסטר הינו נבון ופרקטי. כככל, אינני אוהב את הקימורים העיצוביים בדמות גלי הפח למינהם כמו למשל אצל מאזדה 5 החדשה וגם הלאון סיבלת מהם. כל פתיחת דלת חזקה, שלא לדבר על מכות חנייה על קימור שכזה תתיר מעיכה קשה לתיקוני הפחחות, וכתוצאה מה שהיה נראה מהודר באולם התצוגה עלול בסופו של יום להיראות מכוער להפליא במציאות הישראלית. לטעמי האישית הרכב כמו קשקאי אשר צדדיו מוגני הפלסטיק מקנים חסינות ממרבית המכות מתאים יותר למציאות וגם בסופו של דבר גם יפה הרבה יותר. כך שגם לרומסטר ישנו עיצוב לא רע בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שיכולה להתריד היא מהי העמידות של מנועי הטורבו ברכבים שממילא ידועים כבעייתים.

 

איזה רכבים ידועים כבעייתיים בדיוק? יש לך מידע בדוק בנושא?

 

טכנולוגיית ה-TSI נמצאת בשוק כבר יותר מחמש שנים שזה מספיק זמן ללמוד אם היא בעייתית או לא. היא הוצגה לראשונה בפולקסוואגן ואודי ועתה היא זולגת לדגמים העממיים יותר.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה רכבים ידועים כבעייתיים בדיוק? יש לך מידע בדוק בנושא?

 

טכנולוגיית ה-TSI נמצאת בשוק כבר יותר מחמש שנים שזה מספיק זמן ללמוד אם היא בעייתית או לא. היא הוצגה לראשונה בפולקסוואגן ואודי ועתה היא זולגת לדגמים העממיים יותר.

 

 

אין זה סוד שרכבי סיאט התפרסמו בזכות בקרת איכות היצור המפוקפקת, כמות הלימונים הגבוה והאמינות הלא מחמיאה. וכאשר מלבישים על כל הנ"ל פריט רגיש ויקר כגון מדגש הטורבו, הדבר עלול לגרום לספקות ותהיות אצל חלק מהציבור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סוד אולי בארץ ומדובר ברס"ן שמועתי.

אנחנו במשפחה עם 3 סיאט חדשות מ2005 והפלא ופלא, שום בעיית אמינות.

על הרכבים גודשים ואבי נוסע כמעט 30K ק"מ בשנה.

אז לא לימונים ולא אגסים.

דווקא בתקופה הזו היה ריקול לטויוטה ללקקסוס ולשאר הירקות.

אני מאמין שגם בסיאט ישנם לימונים אבל לא יותר אם לא פחות מיצרן אחר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמינות זה עניין של מזל או סטטיסטיקה. לא נותר לי אלה לברכך על שביעת רצנך מהסיאטים שהיו לך. אך לא זה המצב אצל רבים וטובים אחרים. הנה הדוגמה אומנם בלתי-מייצגת, אך בכל זאת לדעתי די אופיינית: המבחן לטווח ארוך של וואלה רכב:

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4714/1626979

 

אומנם לטויוטות היה הריקול, אך נדירים מאוד המקרים בהם מתחילים לבקר אימן במוסכים בשלב כ"כ מוקדם ובתדירות כ"כ גבוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה כל אחד קורא את מה שהוא רוצה.

אצטט את הסיכום:"וכמובן, גם השרידות שלה כפי שהתגלתה במבחן שלנו, לא אמורה להציק לבעליה. מלבד צמד ביקורים שהיו קשורים להתקנה של מערכת השמע, רק את תיקון חגורת הבטיחות והאירוע היחיד של התנעת הבוקר, ניתן להפנות באמת אליה.

 

לטעמנו, מבחן הארוך טווח שערכנו לה הוכיח את אשר הסקנו במבחן הקונבנציונלי שערכנו לה מייד עם הגעתה לישראל – אכן מדובר בפרטנרית טובה לחיים, מהסוג שבהחלט כדאי להשאיר ברשימת המועדפות."

 

אז אני באמת לא מבין מדוע בחרת דווקא בכתבה הנ"ל.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין זה סוד שרכבי סיאט התפרסמו בזכות בקרת איכות היצור המפוקפקת, כמות הלימונים הגבוה והאמינות הלא מחמיאה. וכאשר מלבישים על כל הנ"ל פריט רגיש ויקר כגון מדגש הטורבו, הדבר עלול לגרום לספקות ותהיות אצל חלק מהציבור.

 

כבר היה דיון דומה לזה על ההבדלים בין סקודה ל-VW בכל מה שנוגע לבקרת איכות.

אתה באמת חושב שמנוע 1.2TSI יראה אמינות פחותה מאותו מנוע 1.2TSI שמצא את דרכו לקרביה של פולו?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כול אחד ועדיפותיו. אצלי למשל קילקול רכב וביקור במוסך שווה ערך לקטסטרופה ולעיטים אף הפסד כספי לא קל. אז לי אישית ממש לא מתאים להפסיד מדי חודש יום עבודה במוסך עם רכב דנדש - ורק השמים יודעים מה הלה (אילו הייתי לוקח את הנ"ל בחשבון אז מראש הייתי בוחר בטרנטה ובמחיר בהתאם) . מה גם - אם תעבור על מבחנים דומים של דגמים אחרים, אפילו המושמצים שבהם - לא היו דברים כדוגמתם. כך שלמראות המחמאות שבכתבה - המסקנה אומנם בלתי-מייצגת, אך בכל זאת העצובה רובצת לפתחה של הסיאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4810 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...