Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה:כמה שווה היום פיזו 104


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וואו זו בטח יחידה שעוד על הכביש!

יש עוד כמה כאלה שעדיין נוסעות! אבל משנים 81-84

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
לא רואה את הרכב כקלאסי אמיתי (כמו הרנו 4, סיטרואן GS, או אפילו הסיטרואן ויזה מאותם שנים).

להערכתי 4000 שח.

לויזה אין ערך אספני!!! לפני כשנתיים פיספתי ויזה יד 2 במצב מושלם כחדשה!!! ב1,500 ש"ח!! עד היום אני מצטער שלא רצתי לקנות אותה באותו רגע שפורסמה המודעה!

 

אגב אם כבר, האם לדעתכם יש סיכוי למצוא טלבוט סמבה הרגילה (לא קבריולט) במצב שמור ומקורי במחיר של עד 5000 ש"ח?

מדובר ברכב הרבה יותר מגניב ןנדיר מהמפחה הזאת, יש איזה ערך יש יותר מ5000 ש"ח?

האם בכלל שרדו סמבות רגילות בארץ?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
כמה שווה היום פיזו 104 שמורה?

שנת 77

 

 

אני לקראת סיום שיפוץ של רכב כזה שנת 82,

 

 

שלחתי לך מסר בפרטי .

אוטוטו מסיים שיפוץ מקיף לפיג'ו 104 שנת 1982

פורסם
חפש משהוא טוב.

למה אתם חושבים שהוא קונה ? אולי הוא רוצה לדעת באיזו מחיר למכור ?

 

כמו שכבר עניתי - אם אתה מוכר - אתה בטח חושב שהרכב שווה מיליונים ואתה הולך"להביא מכה".

אם אתה קונה - אתה בטח מצפה למחיר גרושים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
לויזה אין ערך אספני!!! לפני כשנתיים פיספתי ויזה יד 2 במצב מושלם כחדשה!!! ב1,500 ש"ח!! עד היום אני מצטער שלא רצתי לקנות אותה באותו רגע שפורסמה המודעה!

 

אגב אם כבר, האם לדעתכם יש סיכוי למצוא טלבוט סמבה הרגילה (לא קבריולט) במצב שמור ומקורי במחיר של עד 5000 ש"ח?

מדובר ברכב הרבה יותר מגניב ןנדיר מהמפחה הזאת, יש איזה ערך יש יותר מ5000 ש"ח?

האם בכלל שרדו סמבות רגילות בארץ?

 

זה בדיוק מה שאני טוען.

רבים כאן מדברים אבל לא קונים.

גם אם יש מציאה היא נשארת בגדר חלום.

פורסם

ישנה עוד פיגו 104 מודל 79 שדשומה כרכב אםפנות כנראה שייעת למישהו מאזור הדרום שעקפה אותי שבוע שעבר במהירות ונראית במצב חדש לגמרי דגם שתי דלתות.

פורסם
יש עוד כמה כאלה שעדיין נוסעות! אבל משנים 81-84

 

כן מהמודלים היותר חדשים, גם אני ראיתי כמה בודדות. יש את האדומה מודל 84 שהיתה מסתובבת בנתניה עד לא מזמן.

גם יש באבן יהודה מודל 82, אבל לא במצב נסיעה.

HYUNDAI GETS 1400 2008

פורסם
התמונה של הרכב

nkztj1ykjibo.jpg

באמת נראה שמור! הוא עבר שיפוץ? לא הבנתי אתה מוכר או קונה?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
ראיתי לפני שנה וחצי בת"א אחת 82

 

ראיתי רכב זהה לחלוטין לתמונה (104 שמורה מאוד באותו הצבע) בגן שמואל לפני חודש.

לא למכירה

כבר חתמתי...

×
×
  • תוכן חדש...