Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב חברים!

ברשותי גולף דור 5 06 מנוע 2.0.

שאני נוסע מעל המהירות הנ"ל יש באוטו רעידות מורגשות בין 100-110 קמש" בלבד.

החלפתי צמיגים קדמיים חדשים (היו די גמורים) ועשיתי איזון גלגלים לכול 4 הגלגלים,ועדיין הרעידות ממשיכות.

חפשתי שאלה דומה בפורום והומלץ לעשות גם כיוון פרונט,ביום שישי האחרון עשיתי גם כיוון פרונט ממוחשב.

לאחר מכן אמרתי לבעל המקצוע שהרעידות עדיין ממשיכות העלנו את האוטו על הליפט יש לציין שהגומיות חדשות! אך "יש חופש קל מאוד בציריות" לטענתו,ואומר שצריך לשפץ את הציריות במיוחד את הימנית כי היא יותר ארוכה ונשחקת יותר, כמו כן נתן לי הבחור שיעור מפורט והסבר מהיא ציריה ומה גורם לשחיקתה.

שאלתי היא כזו:

כמה זה קריטי\לא בטיחותי אים לא אטפל בעניין כי אני קצת לחוץ כלכלי.(עקב חתונה)

א.האים צריך לשפץ רק את הימנית או את שתיהן?

ב.שמעתי שבחלק שהמצבים ניתן לגרז את הציריה ואולי הבעייה תעלם?

ג.מה העלות של שיפוץ שכזה?

תודה לעונים ושבת שלום!

פורסם

תראה לפי מה שהבנתי אני לא בטוח אם זה נכון.. צירית זה זרוע?

אם כן אז לי הלכה זרוע שמאלי של ההגה והיה לי גם שחרור...

מבחינת בטיחות זה חשוב מאוד כי בזמן תאונה ההגה יכול פשוט להתפרק.

אם יש לך שחרור רק בצד אחד אתה לא זקוק לצד השני.

לי זה עלה לרנו מגאן 2 במוסך רנו ניסאן לאחר הנחנה קטנה 900 שח כולל עבודה.

אתה יכול להחליף לחיקוי סיני ב400 שקל אבל בזמן תאונה הוא לא יחזיק בכלל מעמד לכן עדיף כבר לא להחליף בכלל.

פורסם

אהלן.

 

גש להתייעצות נוספת .

 

יש ציריות משופצות במחיר סביר .

 

(זה לא הכי נחמד שציריה נטחנת ,נשברת, בנסיעה).

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

כל מה שקשור למנועים ימיים.

×
×
  • תוכן חדש...