Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לך על מכונה של 5 ק"ג. זה מוצר לעשר פלוס שנים וסביר שיהיה צורך בנפח הזה בעתיד.

תצ'מע סיפור: בשנת 1993 הלכתי לקנות מכונה: רציתי מותג גרמני אחר ודווקא המוכרת התעקשה שאקנה משהו איטלקי (אז יצרו באיטליה את רוב המכונות ה"סיניות" של היום) מסיבה כזו: העלות של המותג - כמעט פי שניים. מכונה סבירה מחזיקה כ-12 שנים, מותג כ-18. א-ב-ל כאשר יש צורך בתיקונים, ויש בכולן, עלות החלקים של המותג גבוהה בהרבה.

המסקנה שעדיף לקנות משהו זול, לזרוק בתקלה הרצינית הראשונה ולקנות חדש. בסבב של 30 שנה - הרווחת....

קניתי אינדסיט, והיא פה עד היום, פעם הוחלפה הגומיה של הדלת, פעם משאבה או משהו אחר, זוכר שהעלות היתה 350 ש"ח.

ופעם החלפתי לבד את צינור המים היוצאים.

אף פעם לא שרות היבואן, אלא טכנאי פרטי אמין והוגן.

אז יש כבר סימני חלודה, בכל זאת 18 שנים ועדיין מתפקדת ללא בעיה. זה שימושי לדור הצעיר שגדל, להתאמן בצבעות או לשים מדבקות גדולות של פרארי...

מה שחשוב שתהיה בקרת טמפרטורה, כמה מהירויות סחיטה, מספר התוכניות ממש לא משנה כי 2-3 הן השימושיות.

לפי השמועות - יש הבדל ביכולת הניקוי של מכונות - חפש על זה ברשת.

ילה גבר בא נראה! מר +1
  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני בענף הזה די הרבה זמן אז אני רוצה לעשות קצת סדר .

1-ב 1000 שקל אתה יכול לקנות מכונת כביסה אבל לא איכותית , או מתצוגה או מעודפים .

2- פתח עליון תמיד יותר יקר מפתח חזית לכן לך על פתח חזית .

3- המכונות ב 99 % סטנדרטיות (חזית) . רוחב 60 על 50-60 עומק , גובה 85 ס"מ .

4- משקל המכונה ומהירות סחיטה משפיע באופן ישיר על המחיר ב עשרות אחוזים .

5- אחריות ושירות היא כנראה אחד הדברים ההכי חשובים בקניה .

6- לא לקנות ללא סקר שוק (לא משנה איזה מבצע יש )גם לא 99 % הנחנה .

7-קח בחשבון שלמחיר המכונה יוסיפו את מחיר ההובלה כ90 ש"ח עד קומא שלישית ללא מעלית , כל קומא מעל כ 35 ש"ח

 

מה אני ממליץ ?

לחפש מכונה 5 קילו לא יותר ולא פחות מ 600 סל"ד . אחריות מלאה לשלוש שנים (לא חלקים ).

מותגים מומלצים :

1- בוש /סימנס/קונסטרוקטה עם אחריות של בי אס אייץ בלבד . תקבל אחריות של 3 שלוש שנים בתוספת 159 ש"ח בבית לקוח .

2-LG - דיגיטל אייג'

3-BEKO- דיגיטל אייג'

4-הייר ( מותג יחסית חדש , אבל איכותי , תוצר סין , באחריות של ניופאן).

5- אינדסיט - ניופאן

בגדול יש עוד אבל לא בתקציב שלך . אתה תשלם יותר מ1000 אבל אין מה לעשות , זה מה שיש .

לא רשמתי קריסטל בגלל שנתקלתי בהרבה בעיות שירות , לשיקולך בלבד.

תקנה במקום טוב וידוע , לא חייב להיות רשת חשמל. והכי חשוב סקר שוק .

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

(בניסיון להקדים תרופה למכה):

אל תקנה מהמתקין כלום.

לא מגנט נגד אבנית (רמאות נטו).

לא מגן ברקים/חתולים.

לא עגלה.

לא נעליים.

כלום.

שום דבר.

נאדה!

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ח"ח חזק ביותר להודעה של hans.

 

את כל האביזרים שהמתקין מציע לך (אולי חוץ מעגלה) אפשר לקנות בחוץ בשליש מחיר. ושלא ימכור לך סיפורים שזה "שקע הגנה מיוחד באישור היצרן" וכל מיני שטויות.

האחריות לא תלויה בשום דבר מהשטויות האלו.

 

במיוחד לא להתפתות למגן ברקים, מגנט אבנית, וכדור כביסה אקולוגי. קשקוש.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

רכשתי לפני כשנה מכונת כביסה ממחסני חשמל.דרשתי בתוקף שתהיה מיכנית ללא כרטיס .

אני מדבר על "אלקטרה" ,אומנם מוצר מדבקה אבל עם שרות נורמלי.עלתה אז 1600 ש"ח .אני מאמין שהמחיר ירד.

כמה שפחות אלקטרוניקה יותר טוב.

פורסם

לני כשנה רכשתי אינדסיט פתח עליון 5 קילו.

סחיטה עד 1000 סל"ד.

יש שליטה על טפרטורה ועל מהירות סחיטה.

 

לדעתי מכונה מעולה.

 

עובדת אצלי הרבה.

פורסם

לפני 8 שנים נרכשה ספקטרה ב-1400 ש"ח, הכי זולה שהיתה במכרז של אולסייל.

הפלסטיקה לא משהו , אבל מלבד זה (55555) עובדת ללא תקלות.

 

דווקא כדור הכביסה האקולוגי עובד אצלי לא רע.

פורסם
1- בוש /סימנס/קונסטרוקטה עם אחריות של בי אס אייץ בלבד . תקבל אחריות של 3 שלוש שנים בתוספת 159 ש"ח בבית לקוח .

 

ראית פעם אחריות למכונת כביסה לא בבית הלקוח? :shock:

פורסם

אני רכשתי מכונה של הייאר (7 ק"ג אך יש גם 6 ו-5) הכוללת מספר רב של תוכניות, שליטה מלאה על טמפ' ועל הסחיטה (זה חשוב ונוח מאוד שיש שליטה נפרדת על כל אחד מאלה) ובנוסף-3 שנות אחריות מלאות של ניופאן.

 

המכונה עובדת מצויין, הכביסה יוצאת כמו שצריך גם בתוכנית המהירה (30 דקות) ובכלל אני מרוצה ממנה כבר כמעט שנתיים.

 

דוד שלי הוא טכנאי מכונות כביסה כבר למעלה מ-30 שנה.

הוא המליץ על המכונה הזאת והוא אכן צדק.

מנסיון שלי ומנסיון שלו:

-מהמכונות של קריסטל נשאר רק השם (קריסטל לא מומלץ בכלל, או יותר נכון- מומלץ לא לרכוש!!)

-קוסטרוקטה עדיין מכונות מצויינות ברובן.

-AEG בחלקן מצדיקות את המחיר הגבוהה שלהן, מדובר במכונות מצויינות ובעלות אורך חיים גבוה!

פורסם
2-LG - דיגיטל אייג'

3-BEKO- דיגיטל אייג'

 

לגבי ברימאג והשרות שלהם, דיגיטל אייג' תמצא הרבה מידע באינטרנט וגם בפורום. ממליץ לך להשקיע כמה דקות.

:turn-l:
פורסם
ראית פעם אחריות למכונת כביסה לא בבית הלקוח? :shock:

 

התשלום עבור הרחבת האחריות בבית לקוח חבר.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם
לגבי ברימאג והשרות שלהם, דיגיטל אייג' תמצא הרבה מידע באינטרנט וגם בפורום. ממליץ לך להשקיע כמה דקות.

 

אני לא מתווכח , יש לכל חברה שלד בארון .

מה שאני המלצתי זה ה"עמק השווה " בין תקציב של פותח השרשור לבית מה שיש בשוק .

יש פה המלצות על מכונות טובות , אבל יותר מדי יקרות עבורו.

 

אם לתקציב לא הייתה משמעות הייתי ממליץ על MIELE.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

מכיוון שאני אחרי רכישה כזאת, אני רק יכול לתת את ה2 סנטים שלי אחרי הבדק שאני עשיתי.

 

היום המחירים של המכונות ירדו בצורה משמעותית.

ואפשר לקנות מכונות מהמותגים הטובים במחירים זולים מאוד יחסית למה שהיה לפי 3-4 שנים.

 

יש כמה דברים חשובים במכונת כביסה:

1. מהירות סחיטה- זה מה שקובע כמה הבגדים יצאו יבשים מהמכונת כביסה.

בחלק הזה, אני כבר למדתי, שהיום אפשר לקבל 1200 סל"ד במכונות של +-2000 ש"ח, ופחות מזה לא לגעת.

2.תוכניות קצרות- יש היום תוכניות של 20 דקות, או 30 דקות, וזה מיועד לחצי מכונה או לבגדים לא מלוכלכים מאוד.

חייבים להבין, שרוב הכביסות שאנשים מכבסים, הם בגדים לא מלוכלכים בצורה משמעותית, אלא אם אתם טבחים, או מכונאים או אנשי בניין וכו.

רוב הכביסות,הם בגדים שהייתם איתם בעבודה ביום יום, וסה"כ ללא כתמים קשים ודברים שדורשים תוכניות ארוכות במכונה של שעה וחצי.

כמות החשמל, והמים שהולכים בפעולה כזאת היא אדירה, ואין ממש צורך בכביסה של שעה חצי, על חולצה שרצתם איתה במכון כושר חצי שעה.

לכן, התוכניות הקצרות הם משמעותית משפרות את הכיס בעניין הזה, מה גם, שזה פחות הורס את הבגדים.

חשוב להבין שתוכניות ארוכות הורסות את הבגדים לאורך זמן.

3.להתעלם מהדירוג האנרגטי הוא זניח ומדבר על אגורות בודדות מהדירוג הגבוה ביותר לנמוך ביותר.

מה שכן חשוב זה הכמות מים בצריכה, ואיכות הכביסה.

4.רוב המכונות הנורמליות היום, מיוצרות או בטורקיה או באיטליה.

כעקרון אני לא הסכמתי לקנות מוצר טורקי, ולכן לא רכשתי BOSCH, אלא AEG שמיוצרת באיטליה.

 

המכונה שאני קניתי עכשיו להורים שלי הייתה של AEG מדגם 52810.

6 ק"ג, סחיטה 1200 סל"ד, חסכונית במים ובעלת תוכניות קצרות ויעילות.

שילמתי עליה 2250 ש"ח מWALLA, והורי קיבלו אותה למחרת.

 

אני חייב לציין שלפני 3 שנים קניתי מכונה אחת לעצמי, והמכונות של AEG שהיו עם 1000 סל"ד או 1200 סל"ד, היו נמכרות ב3200-3600ש"ח.

ואלו אותן מכונות בדיוק, עם אותו פאנל הפעלה ואותם הנתונים הטכניים(במקרה היה לי קטלוג שנשאר לי מפעם קודמת שחיפשתי מכונה)

לכן הקדמתי ואמרתי שהמחירים היום מאפשרים מכונות איכותיות במחירים זולים.

שוב, זאת הייתה הבחירה שלי, וזו גם המלצתי.

under construction..

פורסם
מה שאני המלצתי זה ה"עמק השווה " בין תקציב של פותח השרשור לבית מה שיש בשוק .

יש פה המלצות על מכונות טובות , אבל יותר מדי יקרות עבורו.

 

גם אני לא מתווכח. לטעמי, עדיף לקנות מוצר טוב פחות, עם שירות ראוי ממוצר טוב יותר בלי שירות. האייר היא דוגמה טובה.

 

אני אוהב את מוצרי LG, אבל לא אקנה. היום, חבר לעבודה, שקנה (בניגוד להמלצתי) מזגן מיני מרכזי של LG במעל 20,000, בילה מעל לשעתיים בטלפונים עם השירות. המזגן שבק אחרי 3 חודשים. 1/2 שעה המתנה, "אין לנו אותו במחשב, תפקסס תעודת אחריות". עוד חצי שעה, "לא הגיע". עוד חצי שעה, "מה לדעתך הבעייה?!?". טכנאי יגיע לבדוק בעוד שבועיים.

 

אם יהיה ביקוש, אני אעדכן :-)

:turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...