Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רק מעלה רעיון ולא בדקתי בעצמי (לא רלוונטי לי) אבל:



ניסית לחפש ביד 2? אולי אפשר לקנות מכונה איכותית של פעם במחיר שמתאים לתקציב שנתת,לדעתי שווה גם אם נדרש תיקון קטן במכונה.

 

כמובן שזה ידרוש ממך להתייעץ עם מישהו שמבין בנושא טרם הקנייה.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני רכשתי מכונה של הייאר (7 ק"ג אך יש גם 6 ו-5) הכוללת מספר רב של תוכניות, שליטה מלאה על טמפ' ועל הסחיטה (זה חשוב ונוח מאוד שיש שליטה נפרדת על כל אחד מאלה) ובנוסף-3 שנות אחריות מלאות של ניופאן.

המכונה עובדת מצויין, הכביסה יוצאת כמו שצריך גם בתוכנית המהירה (30 דקות) ובכלל אני מרוצה ממנה כבר כמעט שנתיים.

 

+1

 

רכשתי לאחי (כן כן, הביולוגי) לפני כ-שנה בדיוק את המכונה הזו. 3 שנות אחריות מלאה והיא עלתה לפני שנה כ 1600 שח. לא ברור למה המחירים היום קצת יותר גבוהים מאז (זה לא אמור לרדת ?). בכל מקרה עם אחריות של ניופאן ל-3 שנים ובמחיר הזה, מה כבר יכול להיות ? יש לציין שהם מאוד מרוצים מהמכונה (הכביסה יוצאת נקיה, סחיטה מצויינת, שקטה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מתנצל על ההקפצה. יש לכם מושג איך אני מחבר את המערכת של המים למכונת הכביסה כי אני פשוט לא רואה תשתית מוכנה למכונת כביסה אצלי בדירה (דירת חדר וחצי קטנה). אני צילמתי את החיבורים היחידים שאפשר לעשות איתם משהו (חיבורים שיוצאים לברז של הכיור וממנו). אין יותר שום חיבור מים, רק המקלחון. מה עושים?

Photo0580.jpg

פורסם

אכן, ברז מפצל לכניסת מים למכונה.

 

לא ממליץ לך להתעסק עם קו הביוב, מפצל או כל אלתור דומה. בתמונה שהעלית רואים שהצנרת ביציאת הכיור מאולתרת, בטח דירה מפוצלת והתקנת חפיף.

רוב הסיכויים שהצנרת לביוב לא תחזיק את זרם המים שיוצא מהמכונה וחוץ מזה יציאת המים צריכה להיות לפחות 60 ס"מ מעל לרצפה כדי שהמכונה תתפקד נכון.

עדיף שהמים מהמכונה ישפכו לכיור. קודם כל זה מבטיח גובה מינימלי סביר וחוץ מזה הכיור ישמש כמאגר עד שכל המים יצליחו להתנז לביוב.

 

בדירה המפוצלת הבאה תדאג לנקודת חיבור נורמלית למכונה.

 

יוסי

פורסם

לא!!! (צעקה)

382973-18.jpg

 

חלק כזה בדיוק היה מותקן לי על הברז מתחת לכיור (מספק מיים למדיח וגם לפילטר מיים). אחרי כ-5 שנים, האום (בתחתית התמונה) נשבר לחצי. למזלי, הייתי במקרה 5 מטר משם ולקח לי 30 שניות להבין מה קרה ולסגור את הברז (ושעתיים לפנות את המיים שהציפו את הסלון והמטבח).

בקיצור - רק חלקי מתכת!

:turn-l:
פורסם

לא יודע מה נפלתם על קריסטל.

יש לי מכונת קריסטל br-1100 טורקית שנקנתה לפני כשבע שנים באיזה 1500 ש"ח דאז. סוחטת עד 1200 סל"ד אם כי לעולם לא השתמשתי בזה, זה עושה בלאי וקמטים נוראיים לבגדים, מכנית לגמרי. בשלוש שנים האחרונות מכבסת כמעט כל יום וטפו טפו טפו מעולם לא היתה לי תקלה או נזקקתי לשירות כלשהו. במחיר הזה אם היא תתקלקל נעיף אותה ונקנה חדשה.

אה, ודירוג אנרגטי A.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מצטער על ההקפצה, אבל 7 שנות שירות וקצר בגוף חימום גמר את הכרטיס של הבוש.

 

צמצמתי את המבחר ל2 מכונות של אלקטרולוקס: EWT8120 ו-EWB85210. מישהו מכיר את השירות של מיניליין היבואן?

משכנתא זה קל

פורסם

אומרים ששירות מיניליין הוא טוב.

 

ככלל, מכונות הכביסה ירדו במחירים והידרדרו באיכות. שקול תיקון המכונה הישנה.

 

אם תחליט לקנות חדשה, בדוק אם יש מבצע של 5 שנות אחריות מלאה למכונות שיש להם שירות טוב.

 

יהודה

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אאל"ט יש לי את הדגם שהזמנת (או דגם אחר שמתחיל ב885)

 

כשאני הזמנתי אמרו לי שהדגם שאני רוצה לא במלאי, ונתנו לי את זה במחיר דומה (זול בהרבה מהכי זול בזאפ)

מאיפה הזמנת? למה הציעו לך את הדגם האחר?

 

שים לב שמאיפה שאתה קונה יש 3 שנות אחריות מלאות ולא משהו אחר (שנה או שנה מלאה + שנתיים רק חלפים)

פורסם

הזמנתי מMYM.

 

אמרו שאזל המלאי אצל היבואן (מיניליין) ושהם מוכנים לבוא לקראתי ולתת לי את היקרה יותר באותו מחיר.

התקשרתי לחנות אחרת לבדוק מלאי, ואכן אמרו שנגמר, אך צפוי להתחדש בעוד כשבוע לפחות.

 

לבסוף לקחתי את ה105410 באותו המחיר וכבר תיאמו איתי ממיניליין הגעה ביום ב'. כמובן 3 שנים אחריות מלאה.

משכנתא זה קל


×
×
  • תוכן חדש...