Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רעש קצת מציק של תיקתוק בחלל הרכב שמגיע מאזור הגג מאחור או החגורה או..

הרעש מתרחש כל פעם שאני עולה על במפר או פתיחה חזקה ברמזור אז שומעים כאילו משהו זז נותן מכה קטנה וזהו.

זה בודאות מתוך הרכב. אני לא מצליח למצוא מאיפה זה.

ראיתי פעם שיש מין מקרופון קטן שאיתו מזהים את אזור הרעש!

יש מישהו שמתמחה בזיהוי כזה? או לשבור את הראש עד שאני אגיע לפתרון?

 

תודה

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

אם זה הרכב שבתמונה אז עבור על הבאגאז' ובדוק אם אין שם משהו משוחרר כמו אחד הכלים ג'ק, משולש, וכל המישתמע מכך. על מיקרופון שמזהה רעשים עוד לא שמעתי ממש. דבר נוסף שאתה יכול לעשות זה לקחת איתך מישהו שיהיה קשוב אך ורק לרעשים אלה והאולי ייתן לך את הפיתרון.

:)
פורסם

אני לא יודע איזה רכב יש לך, אבל ישנם רכבים שהגלגל ספייר שלהם נמצא מתחת לרכב.

במצב כזה הנעילה שלו מתוך הבגאז', תבדוק אולי זה התרופף קצת ולכן אתה שומע את הגלגל\המתכת או כל דבר אחר קופץ ונותן מכה.

זה קרה לי בבמפרים עם הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...