Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה לכולם.

אני חושב לחכות עוד כמה ימים לפני שאני שולח, בטח יעלו לי עוד דברים ולראש ואז אני אוסיף את זה לקורות חיים.

 

Lowdez- אני אשמח לראות את הקורות חיים שלך.

 

אגב- עד כמה חשובה התעודה של השיחרור שבה המפקד כותב עלייך את דעתו?

ראיתי את החוות דעת שהמפקד שלי כתב עליי, הוא כתב דברים טובים אבל יש מקום לשיפור, האם זה באמת משנה או לא?

 

את הקורות חיים האלו, אני רוצה לשלוח לצ'מפיון, הייתי אצלהם היום וקישרו אותי למנהל שעשה איתי שיחה של כמה דקות ואמר לי לשלוח לו במייל את הקורות חיים שלי ואז ניראה איך נתקדם.

האם יש משהו נוסף שכדאי להוסיף ספציפית לקורות החיים שאני ישלח להם?

 

 

שוב תודה!

קובי

פורסם

התבלבלתי לא תעודת שיחרור.

אלא חוות דעת למשתחרר, כל חייל מקבל את זה, יש טעם לצרף?

 

תחת איזה סעיף להוסיף את אהבתי לתחום הרכב?

 

האם כדאי להוסיף בהשכלה- אוק' 2010 מתחיל לימודי הנדסאי מכונות התמחות רכב.

קובי

פורסם

אם חוות הדעת שקיבלת בתעודת השחרור חיובית- בהחלט תצרף אותה.

 

קורות חיים זה משחק עדין של הבלטת המעלות שלך ובשילוב עם ראיון עבודה זה הופך למשחק עדין של טשטוש החסרונות שלך.

 

אתה יכול להיות בנאדם לא כישרוני במיוחד אבל כתיבה נכונה ויעילה של קורות חיים תוציא החוצה את המעלות שלך (אתה לא כותב שהיית לוחם ומ"כ במגב,אתה כותב שהתחלת את השירות הצבאי שלך כלוחם במג"ב, תפקיד שמשלב תפקוד תחת לחץ ועמידה במשימות ובעקבות הצגת יכולות גבוהות נבחרת להשלח לקורס פיקודי שבתומו פיקדת על כיתה המונה כ-15 לוחמים וכו', זו הדרך להפוך משהו נראה לכאורה טריוויאלי למשהו יותר מרשים).

 

כמובן הקורות חיים צריכים להיות מחוברים למציאות (אם עבדת כפקיד במייקרוסופט אל תנפח את זה לכך שמדי פעם היית מחליף את ביל גייטס בחופשות).

 

תדע להכניס מלל שמצד אחד יהפוך את קורות החיים למרשימים יותר ומצד שני תדאג שזה יישאר בקנה מידה של קורות חיים ולא כרך של אינציקלופדיה בריטניקה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הדבר הראשון - המלצות, המלצות ועוד המלצות.

אל תתבייש לבקש מהמפקד המלצה אישית ולא את הטופס הסטנדרטי שמתקבל מצה"ל.

ההמלצה האישית משמעותית הרבה יותר ומקשרת את המראיין הפוטנציאלי עם נותן

ההמלצה.

 

שנית - מה שעידן אמר נכון, אבל רק עד רמה מסויימת. בראיונות רבים נוטים לשאול את

המועמד לגבי תכונה שלילית שלו ולא מעט מרואיינים עונים - "פרפקציוניזם". מראיין בעל

נסיון יודע שזה חרטוט, המרואיין יודע שזה חרטוט, וזה נשמע לא מקצועי.

אותו הדבר תקף לגבי קורות החיים - את מה שיש לך לאמר, תאמר בצורה יפה ומנוסחת

היטב, אבל הקפד להמנע מחזרות מרובות ומניפוח וקישוט מיותר של הטקסט. זה ברור,

זה נראה רע וזה סתם מהווה עילה לפסילת קורות החיים (או לבדיחה אצל החברה במשרד,

מנסיון).

PUG-306 XSI MK2

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את השירשור.

 

אני רוצה לעבוד בתחום הרכב, אני שולח קורות חיים אבל לצערי אין שם משהו שקשור לתחום הרכב.

התחלתי באוקטובר 2010 הנדסאי רכב, אני כרגע באמצע סמסטר ב'.

 

האם להוסיף את זה לקורות חיים?

מה לרשום בידיוק?

זה יראה רציני?

 

תודה רבה!

קובי

פורסם

וודאי,

ציין "2010-היום: לימודי הנדסאי רכב, מכללת שקר כלשהוא, חפציבה".

 

לרוב משרות בתחום הרכב יש זיקה לתחום אחר שממנו אמור להיות נסיון (מחסן->מחסנאי, מוכר->סוכן שטח/מכירות, יועץ שירות->משהו עם שירות). באיזו משרה אתה מעוניין בדיוק?

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...