Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משתחרר עוד שבועיים מהצבא, ואני צריך להכין קורות חיים על מנת לשלוח לכל מיני מקומות עבודה.

הבעיה היא שאין לי שמץ של מושג מה לכתוב, ולכן אני מבקש את עזרתכם.

איזה מידע לכתוב?

האם לכתוב פה כל מה שעולה לי בראש ואז מישהו יחתוך/יערוך את זה בצורה נורמלית?

 

תודה על העזרה.

קובי

פורסם

הכי טוב לחפש "קורות חיים" בגוגל, למצוא דוגמאות ולעבוד לפיהם. אם אתה משתחרר מהצבא אז אין לך יותר מדי עם מה לעבוד ממילא - כתוב למעלה פרטים כמו שם מלא, ת.ז, טלפון, תאריך לידה וכולי. כתוב מתחת שתי שורות על השירות הצבאי שלך, אם זה משהו ששווה להתייחס אליו. כתוב על הבגרות שעשית (בתקווה) ואם עבדת במשהו עד היום שווה להזכיר גם אותו. לסיום אפשר לכתוב כמה מילים על ההתאמה שלך - יודע אנגלית, יודע לעבוד עם וינדוס ואופיס, יש לך רכב וכולי...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בנוסף למה שרוני כתב אם אתה מחפש עבודה קבועה לאורך זמן כדאי לציין את זה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שמחתי לעזור ואשמח לעזור שוב :-)

אין לי יותר מידי מה להוסיף על מה שנאמר כבר, ה"בעיה" העיקרית שלך היא חוסר נסיון מקצועי.

בכל זאת, אם עבדת לפני השירות הצבאי במקום אחד למשך זמן סביר (חצי שנה והלאה), לדעתי יש מקום לרשום זאת.

 

פרט מעט על שירותך הצבאי, מכיוון שהוא החלק המשמעותי בחייך, נכון לרגע זה. אם עברת קורס צבאי שיש לו ביקוש באזרחות, רשום גם אותו.

 

בסוף הקובץ רשום כישורים נוספים- ידע בשפות, ידע בדיבור, דרגת רשיון נהיגה (אם רלבנטי לג'וב המבוקש) ותכונות אישיות שלך.

 

אל תשכח לבקש המלצה מהמפקד הישיר שלך, ורשום על גבי הקובץ שממליצים יימסרו לפי בקשה.

השלד של הקובץ צריך להיראות כמצורף.

 

בהצלחה

קורות חיים פלוני אלמוני.doc

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

תודה רבה לכם.

עשיתי משהו זמני עם האתר שמיכאל הביא.

זה מה שיצא, אני יודע שזה ניראה חלש ויש עוד דברים שניתן להוסיף ולכן אני צריך את עזרתכם, מה עוד להוסיף? בטוח ישנם דברים שאני שכחתי/לא חשבתי עליהם.

‏‏עותק של MyCV.doc

קובי

פורסם

אני לא אוהב את הפורמט הזה.

תעשה לפי השטנץ של שביט, תכתוב המון מידע (גם כזה שלא נראה לך רלוונטי), ותעלה לכאן.

משכנתא זה קל

פורסם

:oops:

  1. אל תתקמצן בפרטים. רשום את כתובתך המלאה, תאריך הלידה המלא וכתובת דוא"ל.
  2. אין לך תואר (עדיין), לכן רשום תת כותרת- השכלה
  3. איפה שירתת? באיזה חיל? ציין. היית סמ"פ בלי קורס קצינים?
  4. באיזו מסגרת אתה מתעסק במכניקה? עושה זאת לפנסתך? אם כן- רשום . עוסק בזאת להנאתך? אם כן רשום תחת "כישורים" -ידע טכני/ מכניקה
  5. אני מתאר לעצמי שאתה יודע לעבוד עם וורד ואקסל. ציין זאת

שחרור נעים ובהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אני רק אוסיף, כשתכתוב את הגרסה הסופית, תעבוד על יישור השורות, ריווח בין כותרת לתוכן וכד' בוורד.

שהמסמך יראה כמו מסמך "צבאי". מסודר מאוד ונקי.

משכנתא זה קל

פורסם

אני מתנצל מראש בפני כל החברים שהגיבו כאן, אבל מה לעזאזל נראה לכם ?

קורות חיים בתבנית כמו של שביט, או מה שהבחור רשם, זה פשוט בדיחה.

לא שאני בא לזלזל חלילה באף אחד, אבל צריך לגשת לעניין בצורה הכי נכונה שאפשר.

מעסיק ממוצע מקבל כ50-100 קורות חיים ביום לעבודה מבוקשת, לכן הקו"ח צריך להיות עם משהו "בולט".

במיוחד מקומות מכובדים ששופטים את הבן אדם לפי הקו"ח שהוא מגיש.

משהו שלא יגרום למעסיק לפתוח את הקובץ, לקרוא 10 שניות, לסגור ולעבור להבא בתור.

קובי, שלח לי הודעה פרטית אם אתה מעוניין לראות את הקו"ח שלי.

 

ובכלליות, צריך לשים לב מספר דברים:

1. כתיבה תמציתית ונכונה של הדברים ולהמנע משגיאות כתיב ! לא "כעיקרון" ולא הייתי X בין השנים Y וZ

2. סידור של דברים ברמת חשיבות מהכי גבוהה להכי פחותה. (כלומר עדיף לרשום קודם שהיית ממלא מקום של המ"פ ואח"כ שהצטיינת באפיית בורקס)

3. סדר כרונולוגי מהסוף להתחלה, כלומר לא לרשום בתחילת הקורות חיים שהיית בגן שרה ולקראת הסוף שסיימת מגמת חלל בהצטיינות.

 

והכי חשוב, לא להתקמצן במילים ! מצד שני לא לזיין בשכל.

אפשר ורצוי לפרט כחצי שורה עד שורה על דבר משמעותי כזה או אחר שאתה יודע לעשות, לדוגמא אם אתה יודע לפתוח בקבוקי בירה עם השיניים לא לרשום "אני יודע לפתוח בירה בשיניים" אלא לרשום "ידע וניסיון רב בהפרדה בין הפקק המתכתי לבקבוק הזכוכית בעזרת השן הטוחנת".

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

פורסם
אני מתנצל מראש בפני כל החברים שהגיבו כאן, אבל מה לעזאזל נראה לכם ?

קורות חיים בתבנית כמו של שביט, או מה שהבחור רשם, זה פשוט בדיחה.

מישהו בן 23, שאומר על בן אדם שעזר לרבים בפורום, כולל אותי, בכתיבת קו"ח מצוינים (אני יכול לספר לך לכמה שלחתי וכמה חזרו אליי יום אחרי) שזה בדיחה, הוא בדיחה בעצמו.

 

כמובן אתה מוזמן להעלות לכאן את קורות חייך ולתת לי להבין שאני טועה.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...