Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ד"א היתה דגם ספורט-קופה נאה מאד של סקודה בשנות השישים. צילמתי כזו משופצת בפראג ואנסה למצוא את התמונה שלה.

 

אתה מתכון לכזה ?

 

דגם טיפה שונה, כנראה משנה אחרת, אבל הנה התמונה:

 

כן, גם אני צילמתי אותה שם...

 

אבל קבלו את המצ"ב; צולם בזאלצבורגרינג בספטמבר 1994, במירוצי ה-FIA למכוניות סאלון קלאסיות, ושימו לב שהיו סקודות מרוצים עוד לפני ה-110R (אגב, מי מזהה?):

16.jpg

17.jpg

18.jpg

5.jpg

90.jpg

פורסם
מצאתי די במקרה בעיר דרזדן ,מוזאון כלי רכב (מכוניות,אופנועים,רכבות,טראמים ומטוסים) כולם ייצור גאה של מזרח גרמניה.

כמובן שבאגף המכוניות שלטו ה-2 פעימות אבל לא רק. אפילו מכונית מרוץ (אב טיפוס שלא השתתף במירוצים כי זה נגד את רוח לנין טרוצקי ויזוצקי ושות') הייתה שם! צירפתי כמה תמונות להמחשה.שווה ביקור!

תמונות של אופנועים בהמשך.

 

כמובטח,עכשיו התמונות של האופנועים.

אין לי מושג מה צילמתי,אולי אפשר לערוך חידון?

מבחינתי,כל התשובות נכונות...:lol:

dresden moto1.jpg

dresden moto2.jpg

dresden moto3.jpg

dresden moto4.jpg

dresden moto5.jpg

פורסם

תודה על הסבת תשומת הלב

 

עד היום חייתי בתחושה כי היצור היה מזרח גרמני. מסתבר כי הייצור נעשה במערב ברלין של פעם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כמובטח,עכשיו התמונות של האופנועים.

אין לי מושג מה צילמתי,אולי אפשר לערוך חידון?

מבחינתי,כל התשובות נכונות...:lol:

 

האופנוע בתמונה האחרונה, נמוך וארוך עם גלגלים יצוקים - בוהמרלנד צ'כי משנות השלושים, אופנוע ייחודי מהרבה בחינות שתוכנן להסעת שלושה רוכבים. האנשלוס קטע את הייצור אחרי כמה מאות אקזמפלרים בלבד והוא נדיר ביותר, לאחרונה נמכר אחד במכירה פומבית עבור 36,000 ליש"ט.

פורסם
אב טיפוס שלא השתתף במירוצים כי זה נגד את רוח לנין טרוצקי ויזוצקי ושות'

תתפלא, היה בברית המועצות ענף ספורט מוטורי מאוד מפותח ומאורגן. כמובן שלא כמו ב"עולם החופשי", אבל עדיין יותר טוב מפה (בעצם הקיום והחוקיות שלו).

היו אפילו מכוניות ראלי בייצור סדרתי (לאדה VFTS) שיצרו לייצוא.

http://www.youtube.com/watch?v=LCniyRbJYwg דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מה הקטע שלהם עם דו-פעימתי ?

 

מכוניות IFA הראשונות השתמשו ביחידת כוח (מנוע דו פעמותי והנעה קידמית) של יצרן DKW עוד מלפני המלחמה - ראה הסבר בתגובה של אסף.

 

אחר כך הדגם השתכלל, השם שונה ל WARTBURG, בשנות ה 60 שוב הוחלף דגם, אבל למפעל או למדינה לא היה מספיק אמצעים לפתח ולבנות מנוע 4 פעימותי כמו שצריך. או שהרוסים שמו להם רגל, בשביל למנוע תחרות עם דגמי לאדה שיוצאו בכמויות לגוש המזרחי.

 

כך או כך, זה היה המנוע היחיד, הוא הניע גם מסחריות, וגם טרבטנטים - בטרבנט בגירסה מוקטנת עם 2 צילינדר, במקום 3 באחרות.

 

בהודעה ראשונה בשירשור רואים מכונית אדומה עם עיצוב "מודרני" של שנות ה 70.

 

זהו דגם קונספט, עם מנוע של רנו שהיה אמור להחיף את הדו פעימתי הענתיקה. מסיבות שונות ומשונות לא הגיע לייצור ונשאר כקנספט.

 

רק בסוף שנות ה 80 הונכס מנוע פולקסווגן 1300, שיוצר ברישיון, אבל זה היה כבר מאוחר מידי.

 

לדעתי, מאותה סיבה בערך סקודה ייצרו מכוניות פרטיות עם מנוע אחורי עד תחילת שנות ה 90 .

 

 

פורסם

AUTO EXPORT USSR זה שם גוף שהיה אחראי לייצוא מכוניות רוסיות. בעיקר לגוש המזרחי ולעולם שלישי, אבל לא רק.

 

הכיתוב על הרכב הוא לפירסום הגוף הנ"ל, שנתן חסות לקבוצה שהריצה את האוטו בתחרויות.

 

 

פורסם

מוסקביץ' היתה אחת המכוניות הרוסיות הבודדות שיוצאו גם למערב(הרוב נמכרו בגוש הסובייטי בלבד) וההשתתפות בראלי היתה דרך מצויינת לקבל חשיפה ופרסום(ותדמית "עמידה", אם מישהו האמין לזה...). בהמשך החלו הרוסים להשתמש בלאדה(210X) באירועים דומים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
מוסקביץ' היתה אחת המכוניות הרוסיות הבודדות שיוצאו גם למערב(הרוב נמכרו בגוש הסובייטי בלבד) וההשתתפות בראלי היתה דרך מצויינת לקבל חשיפה ופרסום

 

מוסקוויץ' מתחרה בראלי לונדון 1968 :

1.jpg

 

 

פורסם

לסבא שלי ז"ל היה רכב מסוג מוסקביץ 408, הרכב הזה היה מאוד עמיד וחזק, הרכב נקנה ב1974 ונמכר כאשר עלינו לישראל ב1991, בתקופה הזאות הרכב עבר חיים בכלל לא קלים והחזיק מעמד בכבוד.

הרכב נסע בכבישים מאוד משובשים שהיו אז (וכנראה גם היום) נפוצים בברה"מ.

כול שנה נסענו בקיץ לים השחור נסיעה של 1500 ק"מ לכול כיוון (בלארוס-אוקראינה) בנוסף לרכב היה מחובר נגרר במשך כול הנסיעה.

את כול הסופי השבוע בילינו בדאצ"יה (בית קיץ ברוסית) הנסיעה לשם היתה ברובה בדרכי עפר משובשות מאוד דרך יערות.

ברכב היתה מחיצה בתא המטען כך שבחלק הפנימי תמיד היה מלאי זמין של חלקי חילוף, הטיפולים השוטפים בוצעו לא לפי מספר קילומטרים אלה לפי זמינות חלקים (מצתים, בלמים, שמן מנוע....).

בסה"כ הרכב החזיק מעמד יפה מאוד בתקופה הזאות ותמיד הצליח לחזור בכוחות עצמו לגראז' (חניה מקורה) .

Moskvitch-408.JPG

×
×
  • תוכן חדש...