Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כרגע מתלבט בקניית רכב והמועמד המוביל שלי הוא פ'גו 206,

אבל הבנתי שיש בעיה אם הגיר האוטומט, זה נכון?

עדיף לקנות גיר ידני? האוטומט באמת עושה בעיות ובלתי נסבל?

תודה לעוזרים.

פורסם

הדיעות על כך חלוקות. יש יאמרו כי זה הגיר האוטומטי הכי קרוב לגיר ידני, וחלק יאמרו כי אופן העברת ההילוכים מעצבן.

אני מציע לך לעשות סיבוב על רכב או שניים עם הגיר הזה ולהתרשם.

במקביל - ערוך חיפוש כאן בפורום, על AL4 (זה סוג הגיר), ותקבל אינפורמציה רבה. רבות נכתב על נושא זה.

 

לדעתי אם הנוהגים ברכב (המיועד לקניה) יכולים ומורשים לתפעל גיר ידני - עדיף גיר ידני, שאורך חייו ארוך יותר, והתחזוקה שלו יותר פשוטה מזה האוטומטי.

alfa 156 2.5.

פורסם

להלן התייחסות לתיבת ההילוכים:



תיבת הילוכים אוטומטית בת ארבעה הילוכים מדגם AL4 -TIPTRONIC SYSTEME PORSCHE

(כולל אפשרות החלפה ידנית - טפרוניק)

 

 

 

משמשת את כל צי הרכבים: רנו / פיג'ו / סיטרואן, מזה זמן רב.

ב- 5 שנים האחרונות שודרגה ונוספה לה האפשרות לטיפרוניק.

מאחר ובאירופה כידוע לך ממעטים ליצר רכבים בעלי תמסורת הילוכים אוטומטית.

החליטו החברות המיצרות רכבים בצרפת להשתמש בתיבת תימסורת הילוכים אוטומטית זהה.

 

 

בשנים האחרונות לא ידוע על בעיות בתקינות תיבת התמסורת,

רק שהיא מסרסות את הכח המופק מהמנוע,

זאת כמובן בהשוואה לרכב זהה בעל תיבת הילוכים ידנית.

 

 

 

תיבת הילוכים זו קיימת בפיג'ו 206 שברשותי מנוע 1,400 סמ"ק שנת יצור 2006

ועם הזמן לומדים כיצד להתייחס אליה.

בנסיעה מתונה בעליה מתמשכת מסרבת להעביר הילוך ואז שעון הטורים מטפס מעלה

עד 3,100 סל"ד לערך במקום החלפה רגילה ב - 2,700 סל"ד.

ניתן לתקן זאת (למי שמפריע רעש המנוע) בהעברת הילוך ידנית והחזרה למוד אוט' לאחר מכן.

תיבת הילוכים זו מורידה הילוכים במהלך ביצוע האטת הרכב ע"י הורדת הרגל מדוושת הבנזין

לקראת רמזור או בנסיעה עירונית ומפחית את השימוש בבלמים.

×
×
  • תוכן חדש...