Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה!


Shmulik_Miata
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עמדתי היום ברמזור אחרי משאית הובלה (אתה יודעים כאלה שיש להם מעין מעלית מאחורה להרמת רהיטים וכו') וחשבתי לעצמי, מה יקרה אם לאותה מעלית יהיה כשל טכני ואז היא תיפול על מכסה המנוע שלי..

 

יכולים להאשים אותי במקרה של אי שמירת מרחק?

חברת הביטוח מכסה את זה נכון ?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

לדעתי חברת הביטוח של המשאית תשלם על התיקון של הרכב שלך.

כי בעצם ככל שידוע לי יש צורך לשמור מרחק של שניה אחת, במהירות אפס המרחק הוא אפס, כלומר למיטב ידיעתי אין צורך בשמירת מרחק בעמידה.

וגם אם תואשם באי-שמירת מרחק, לדעתי זה קשור למשטרה ולא רלוונטי לזה שנגרם לך נזק ע"י המשאית.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
תחסוך לעצמך את הסיכון - ותשמור מרחק גם בעמידה.

רק טוב יכול לצאת מזה.

 

תעמוד כמה שיותר קרוב, זה הדרך היחידה שבאמת תשפר את הלנטיס.

 

שמר, מצטער על גניבת הבדיחה

פורסם
תחסוך לעצמך את הסיכון - ותשמור מרחק גם בעמידה.

רק טוב יכול לצאת מזה.

 

תעמוד כמה שיותר קרוב, זה הדרך היחידה שבאמת תשפר את הלנטיס.

 

שמר, מצטער על גניבת הבדיחה

 

כל עוד הצ'ק בדואר הכל בסדר... :wink:

פורסם
לדעתי חברת הביטוח של המשאית תשלם על התיקון של הרכב שלך.

כי בעצם ככל שידוע לי יש צורך לשמור מרחק של שניה אחת, במהירות אפס המרחק הוא אפס, כלומר למיטב ידיעתי אין צורך בשמירת מרחק בעמידה.

וגם אם תואשם באי-שמירת מרחק, לדעתי זה קשור למשטרה ולא רלוונטי לזה שנגרם לך נזק ע"י המשאית.

 

עד כמה שזכור לי, צריך לשמור גם מרחק בעמידה....

אגב, לא צריך משאית בשביל לסבול הרבה, מספיק שלא שמרת מרחק ומישהו נכנס בך מאחורה, אתה זה שנדפק מכל הכיוונים (תרתי משמע) ו"נמרח" גם על הרכב שמלפנים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק נ. כתב:

עד כמה שזכור לי, צריך לשמור גם מרחק בעמידה....

 

שמירת מרחק בעת עמידה היא המלצה בלבד :!:

היא נועדה לכך שאם ובמידה והרכב שלפניך יתקע ללא יכולת תנועה תוכל לתמרן ולצאת מן הנתיב שבו הנך נמצא ללא כל צורך בנסיעה קד' ואח' וחו"ח.

השמירה המומלצת בזמן עמידה היא: שהנך רואה את מגע הצמיגים האח' עם הדרך של הרכב שלפניך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...