Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מ-ע-צ-ב-ן...!!!


Ranster
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

בואנ'ה לא ייאמן לאיזה רמות הבני זונות יורדים!!!!!

 

אני פשוט בשוק! ! !

 

מה זאת אומרת ? ראית אצל רועי ,הם ירדו הכי נמוך שאפשר , פשוט נשכבו מתחת לאוטו...

 

אני בסיטואציה כזאת מפנצ'ר שני גלגלים באותו סרן... :evil:

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבל ממתי צריך להמציא אישורים בשביל פילטר אויר פתוח..?

אצלי במוסך בכלל לא הבינו איפה הפילטר.... :mad:

"מה זה הקונוס הזה"? הם שאלו...ואני כולי באטרף של צחוק.

 

מחר טסט...ואני מקווה לעבור....

נ.ב.: אם בטסט ישאלו אותי איפה הממיר...מה עלי לומר בלי לשלם בקשיש...(אני מרושש)

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

לכם יש עוד מזל.

 

בשבוע שעבר עצרו אותי 3 פעמים.

למה????. בדיקת רשיונות.

למה דווקא אותי???????? כנראה שאני ערס מצוי.

 

הקיצר לא עובר שבועיים מבלי שיעצרו אותי בנתניה. ותמיד זה באותם שני רמזורים שאני עובר.

כול פעם בדיקת רשיונות.

בחיים לא עברתי על החוק, מה אתם רוצים ממני!!!!!!!!!

כול פעם הם עוצרים אותי ל-10 דקות ומשחררים אותי.

והם תמיד אומרים לי בסוף אתה חמוד לכן אני ישחרר אותך. חחחחחחח השוטרים כאן חמים רצח.

הקיצר שבוע שעבר זה היה השיא......עצרו אותי 3 פעמים בשבוע.

אני חושב שאני צריך לכתוב על האוטו שלי "עצרו אותי אתמול לבדיקת רשיונות"

פורסם
:)

 

הוא "קמצן" בכל הנוגע לראשי מנוע מוגדשים...

 

זה מועתק מראש טורבו של אחת הסדנאות באנגליה.

 

...וזוהי רק ההתחלה...

 

:roll:

 

פשש... מאד מרשים !

מה לגבי בוכנות שונות, קראנק, טלטלים ?

הם יוחלפו ?

 

לא שתהיה איזו סיבה :wink:

 

סליחה על ההתעלקות על הת'רד :)

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

רועי, אני פשוט המום... הייתי בהלם כשקראתי את מה שכתבת...

 

יותר משזה מעצבן, זה עצוב... :(

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

1 שדון - אני מוריד את הכובע. אם אתה עושה את מה שנראה לי שאתה עושה,קח בחשבון שמנוע של מטרו טורבו עדיין עובד על יחס דחיסה גבוה להחריד.

2 טלאור- אתה חמוד.

3 עזבו. על איזה דברים עוצרים אותי... עשו לי באוטו חיפוש סמים! כל מי שרק מכיר אותי יודע שאני לא נוגע בכלום מתוך פרנציפ והשוטרים אמרו שאני נראה להם חשוד.. הם טענו שיש משהו מתחת לריצפה מאחור... סתם כאב להם שאין כיסא מאחור.

ניטפלו אלי על כל כך הרבה... שוטר פעם נשען על החגורות שלי ומשך (לא ייאמן) כי לטענתו הן לא היו אינרטיות...

כל פעם עוצרים אותי איכות הסביבה (נוסע מסביב) שנוסעים עם הטויוטות ("משטרה ירוקה"). אף פעם לא עצרתי.

פעם אחת עקבו אחרי 1/2 שעה בחיפה .

אחרי שהיה לי הקטע עם המשפט על בריחה משוטר היו 2 סמויים מול הבית שלי במשך יומיים (נסעתי באוטובוס).

עזוב.

 

אנחנו מיעוט נרדף....

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אני פעם חשבתי לעשות מחברת חתימות. שכל פעם ששוטר עוצר אותי לבדיקת רשיונות אני אבקש חתימה עם תאריך.

 

ואז תהיה לי הוכחה כך שנטפלים אלי :evil:

 

בסוף פשוט למדתי לא לנסוע במקומות שהם יושבים בהם. מקומות די קבועים במסלול הנסיעה שלי. בטרמפיאדה של מחלף השלום לאיילון דרום, בבית דגן לכוון השבעה, ליד קומפיוטסט ראשון לבאים מכוון בית דגן, בכניסה לשכון המזרח וכו'.

 

חבל שאני צריך להתחמק ממשטרת ישראל כאילו הייתי עבריין :evil:

פורסם

לגבי המיני... יש לשוטרים בעיה עם רכב שהוא לא לנטיס. ככל שהם משועממים

יותר הם ידבקו אליך יותר. זה מעצבן מאוד אבל לא נראה שיש מה לעשות לגבי זה.

לי זה הקרה פעם אחת אבל בקצרה עם האימפרזה, שעצרו אותי בצד, השוטר בא עשה סיבוב

מסביב לאוטו, הסתכל... הסתכל... בא לחלון שלי ושאל אותי - מאיפה אתה??

עניתי לו.

אמר לי שאני משוחרר. תודה באמת. אגב פעם הבאה עם הוא שיחרר אותך

אחרי שהוא עשה לך כל כך הרבה סיבובים סביב האוטו ורק אם אתה בטוח ב 100%

שאין מצב לתת לך דו"ח על איזה שהוא משהו, תבקש את השם שלו. זה יפחיד אותו

למדי.

 

לגבי רועי... פשוט :evil: זה יפה שהם מתעסקים עם הדברים החשובים באמת.

ונזכיר את הכתבה לגבי המרוצים הלא חוקיים (שאני נגדם) שבה היה רשום שחלק

מהאנשים היו עם בלמים משופרים - שערוריה!!

שיטפלו לכל המסחריות שנראות כאילו הם עוד שניה מתפרקות וחסרות יכולת עצירה.

פורסם

לתגובתך גיא, בוא נגיד שאם היו עוצרים אותי עם היונדאי הפרטים של שניהם היו נרשמים אבל במקרה של המיני...באקטים, ריתמות, דוד אחורי וכסא אחורי חסר הם מספיק דברים "לא תקינים" שמורכבים ברכב...

motorica.net

פורסם

האמת שאני תמיד מפחד לעשות לעצבן שאני עם אוטו. אפילו אם זה הפוקוס, הסיכוי

למצוא לך משהו מתחת לאדמה הוא גדול מדי. אבל! לעומת זאת בתור הולך רגל (או נוסע באוטובוסים כמו עכשיו) יצא לי כבר פעמיים לבקש משוטר פרטים או לרשום את המספר שלו בשיא ההפגנתיות. יש לציין כי לא עשיתי אם זה כלום עד כה, למרות שבפעם הבאה בהתחשב בזה שמישהו רשם פה שהאתר של המשטרה מגיב ואכן נראה שאולי כן עושים משהו, אולי אני כן יתלונן.

 

לדוגמא אחד המקרים:

אני ממתין בתחנה לאוטובוס.

עוצר שוטר עם ניידת בתחנה ויוצא מהרכב. לאן? אה הוא הלך לקנות קפה ועיתון בחנות

ליד. מותר לא? כשהוא חזר אני הייתי עסוק בלעמוד מול הרכב ולרשום את המספר.

הוא שאל אותי - מה אתה עושה?

אמרתי לו שאני רושם לו את המספר.

שאל למה, עניתי כי בטוח הוא יכול להסביר למה הוא עצר (ל 5 דקות) בתחנת אוטובוס

בשביל לחזור לניידת עם כוס קפה ועיתון....

המבט שלו היה :shock:

היה חביב.

 

למען ההגינות נציין כי 20 מטר קדימה היה כל אותו הזמן מקום חניה חוקי ותקני

אשר לא היה מפריע לתנועה.

פורסם
אני פעם חשבתי לעשות מחברת חתימות. שכל פעם ששוטר עוצר אותי לבדיקת רשיונות אני אבקש חתימה עם תאריך.

 

ואז תהיה לי הוכחה כך שנטפלים אלי :evil:

 

:evil:

 

רעיון חמוד.

 

היו ימים שהיתי רואה משטרה, חונה \בורח\נכנס לסימטה וממתין עד שהיא תעבור.

כל פעם היו נתפלים אלי.

 

יום אחד נתקלתי בשוטר שעצר אותי שבוע לפני........

אמרתי לו שהוא כבר עצר אותי לפני שבוע, הוא נזכר בי(עד כדי כך שהוא זכר את שמי בגלל שהוא רוצה לקרוא לבן שלו טלאור (שם יפה))

אמר לי טלאור מצטער שעצרתי אותך,אתה משוחרר.

ראיתי שהוא היה דיי חביב גם בפעם הקודמת.

וסתם זרקתי לו שאלה,"למה תמיד עוצרים אותי?"

הוא ענה, " האוטו הזה+הילד שבפנים,נראים דיי חשודים וכדי לעצור אותם ,כדי לבדוק להם רשיונות"

:shock::shock::shock::shock::shock::shock:

היתי בהלם.

 

יש דברים שאני בחיים לא יבין.

פורסם

roy306 כתב:

דרדס-בוחן נשכב מתחת לרכב (איזה חיוך היה לי באותו הרגע ) אחרי חצי דקה יוצא ואומר, טוב זה בסדר (על פי מה הוא קבע? לאלוהים הפתרונים).

 

ע"פ מה הןא קבע :?:

FYI-שוטר/בוחן עבר בסה"כ קורס מזורז(איפה הגששים) בן 5-6 שבועות+שבוע ימים של השתלמות במכון, ומכאן נובעות כל ידיעותיו :oops: ,

סליחה-מכאן נובע חוסר ידיעתו :x

למדו/טחנו/גדשו לו את המח(אם יש לו משהו בקודקוד) לחפש דברים מסויימים ברכב ותו לא :(

אז מה הפלא :? ש"מר-BLUE מחפש רק את רכבכם :mad:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עמית, אני מקווה שהבנתי, גם אתה אומר שהוא לא מבין כלום?

אני, עם ידע אפסי במכונאות, ראיתי עד כמה הוא מאבד ידיים ורגליים שם, כמו שזה נראה, אם הייתי אומר לו שזה לא מנוע אלא סתם קופסת ברזל, הוא עוד היה מאמין.

 

תאמין לי, הוא התכופף בשביל הפוזה, הוא לא ראה כלום ולא יכל לדעת כלום, הרכב היה כבוי. חשב שזה יפחיד אותי. :twisted:

 

לגבי אישורים, תומר, תודה, יש לי הכל (פילטר+כסאות+ריתמות) מי שצריך צילום, שיגיד. 8)

 

לגבי המשך הסיפור :

 

כאשר אבא שלך יועץ למשרד התחבורה ואמא מנהלת משרד מהנדסי תנועה שעובד עם המשטרה, קל מאוד להגיע לתתי ניצבים שונים ומשונים :wink: ...

 

לאחר שהגעתי בטלפון למחלקה של אותו רב דרדס-אפללו, אמר המפקד שלו, שלא היתה לו שום זכות לקחת את רישיון הרכב (או שהוא פוסל אותו, או שהוא משאיר אותו אצלי לתיקון ליקויים). בקיצור, השוטר טעה. :shock::x

עוד יותר בקיצור, יש כבר תלונה במח"ש :roll: .

 

דבר שני וחביב (עמית, הסכת ושמע) :

הלכתי לבצע את האישור מחדש, רק שאז הודיע הרב בוחן שללא רישיון הרכב אי אפשר לעבור בדיקה. עכשיו, לפי הטופס שקונדסון נתן לי, אין לי פסילת טסט, אלא מספר ליקויים שצריכים תיקון, אך ללא רישיון הרכב אני צריך להוציא רישיון חדש (כפל קנס או משהו כזה 62*2 ש"ח) בגלל שאדון אפללו לקח לי את הרישיון שלא לצורך.

 

בקיצור, יום חמישי, חמש בערב, אני 2 רבי בוחנים, 5 טסטרים, יושבים במ.מ.מ. ונקרעים מצחוק על השטויות של השוטר.

האחראי שם הבין את מילכוד 22 שנכנסתי אליו, אז הוא הזמין אותי אליו מחר בבוקר ע"מ להסביר לקונדסון שללא הרישיון הרכב לא יעבור בדיקה, ובנוסף לזה, אף אחד מ"הליקויים" שאדון אפללו מצא/המציא הוא אכן ליקוי.

או אם נצטט את האחראי שם "בשביל מה הוא חושב שיש לכיסאות האלה תקינה בארץ? בשביל לשים אותם בקולנוע?".

 

 

 

 

 

נ.ב. לעמית

1. לפי דברי הבוחנים, אסור לשים הגה בקוטר קטן יותר מהמקורי (איך אפשר לבדוק את זה?)

2. אסור שלהגה יהיה ברזל חשוף (או ברזל בכלל). זה נכון?

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".


×
×
  • תוכן חדש...