Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברשותי פורד פיאסטה si מנוע 1600 zetec.

לאחרונה החלה תופעה של התחממות הרכב כשמאמצים אותו קצת.

החום מנוע מגיע ל 3/4 גם לאחר הסרת תרמוסטת לבדיקה , והוונטה לא מפסיקה לעבוד.

אן איבוד של מים אין נזילות רדיאטור נוקה אתמול ומים ירוקים של פריסטון בלבד!

מה יכולה להיות הבעייה?

אולי כיוון הצתה ? הרכב שלי עושה כמו תיקתוקים בהאצה כשמתגברים עם "מעיכת" הדוושה!

ההצתה היא אלק'.

תודה רבה לכל העוזרים.

יוגב. 

פורסם
שלום לכולם.

ברשותי פורד פיאסטה si מנוע 1600 zetec.

לאחרונה החלה תופעה של התחממות הרכב כשמאמצים אותו קצת.

החום מנוע מגיע ל 3/4 גם לאחר הסרת תרמוסטת לבדיקה , והוונטה לא מפסיקה לעבוד.

אן איבוד של מים אין נזילות רדיאטור נוקה אתמול ומים ירוקים של פריסטון בלבד!

מה יכולה להיות הבעייה?

אולי כיוון הצתה ? הרכב שלי עושה כמו תיקתוקים בהאצה כשמתגברים עם "מעיכת" הדוושה!

ההצתה היא אלק'.

תודה רבה לכל העוזרים.

יוגב.

אין ממש קשר בין היתחמממות הרכב לבין ההצתה. זה שיש תיקתוקים בעת לחיצה על דוושת הגז תוך כדי נסיעה יכולה להצביע אומנם על הצתה שנחוצה כיוון אבל בעיית ההתחממות לא נובעת בעיקבות זה. כיצד נוקה הרדיאטור? מה מצב משאבת המיים? האם הוחלפה מתי שהוא?

:)
×
×
  • תוכן חדש...