Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו מעוניינים לקנות רכב חדש למשפחה.

ההתלבטות היא בין הסיאט לאון לגולף 160.

 

הרכב כנראה ישמש צעירים אבל הוא מחוייב להיות משפחתי כי זאת הדרישה של ההורים שמשלמים על הרכב.

ההתלבטות כרגע היא בין הלאון (שנראת כמי שנותנת תמורה יותר טובה למחיר) ובין הגולף.

 

מבחינת ביצועים אין ספק ששניהם יהיו מספיק טובים. ומבחינת עיצוב זה עניין של טעם.

כן הייתי רוצה לדעת על הבדלים נוספים בין הדגמים, איזה תוספות משמעותיות אני מקבל עבור הגולף שעולה מעט יותר. (באזור ה13K מעל

בהתחשב בזה שהגג שמש והמערכת מולטימדיה כלולה בגולף).

 

היינו כבר בסיאט ובגולף אך אנחנו מתקשים להחליט. בסיאט כל הזמן משתמשים בתירוץ שלאון = גולף בפחות מחיר. לעומת זאת אנחנו

דיי חיים בתחושה שהגולף עשויה מחומרים הרבה יותר איכותיים ונותנת יותר תחושה של אוטו ברמה. (נוחות?)

 

האם זה נכון לומר כי ללאון ולגולף יש אותם חלקים בידיוק? איזה יתרונות יש לכל רכב לעומת השני?

 

 

תודה רבה :)

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היינו כבר בסיאט ובגולף אך אנחנו מתקשים להחליט. בסיאט כל הזמן משתמשים בתירוץ שלאון = גולף בפחות מחיר. לעומת זאת אנחנו דיי חיים בתחושה שהגולף עשויה מחומרים הרבה יותר איכותיים ונותנת יותר תחושה של אוטו ברמה.

 

ואתם כמובן צודקים. אין מתנות חינם.

לאחר מתיחת הפנים שעברה הלאון היא בהחלט סבירה יותר מפנים, אבל ממש לא ברמה של הגולף.

בנוסף, יש לה כוכב אחד פחות במבחן הריסוק ופחות כ"א. איך אתה מתמחר את זה? 13 אלף ש"ח? 1,300 ש"ח? 130 ש"ח?

הלאון גם פחות נוחה ופחות גבוהה מאחור לעומת הגולף, אם זה רלבנטי לכם, ואין לה יציאת מיזוג מאחור.

 

אם כבר לאון במחיר של גולף - אז ה- FR, ששם אתה מוותר על מה שרשמתי לעיל, אבל מקבל היגוי חד יותר ומנוע עדיף.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לסיאט מנוע 1.8 טורבו ולגולף 1.4 עם טורבו וסופרצ'רג'אר. ההספק והמומנט של שני המנועים מאוד דומים וכך גם ביצועי המכוניות. להבנתי המנוע של הלאון עדיף, הוא ותיק יותר, פשוט יותר, שקט יותר ואופי פעולתו לדעתי עדיף. מצד שני עיצוב הפנים של הלאון, שוב לטעמי האישי, מאוד מאכזב, ודאי יחסית לגולף. הנסיעה בגולף נוחה יותר וגם ההיגוי שלה טוב מזה של הלאון. הלאון אמורה אגב להיות מוחלפת בדגם חדש בעתיד הלא רחוק, אבל אולי גם הגולף שהרי הגולף 6 היא בעצם 5 משודרגת. לסיכום וכפי שכבר יעצו לך, נסיעת מבחן ומחשב כיס יעזרו יותר מכל העצות שתקרא כאן.

פורסם
הלאון ב150K שניתנים למיקוח הגולף כמעט 180K קשיחים, איך הגעת שזה "רק" 13K?

 

תוסיף עלות סאן-רוף מקורי ורדיו מקורי - כמו שהוא בעצמו כתב...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אז זה כן נכון שאיכות החומרים בגולף עולה על הלאון בכמה דרגות.

תשמעו לא מחפשים אוטו שנוסע יותר טוב משתי המכוניות האלה, שתיהם בפני עצמם הם מכוניות מספיק טובות.

זריזות משפחתיות, אבל הם לא הולכות לשמש לנסיעה יותר מדיי ספורטיבית. המטרה של המנוע החזק היא סך הכל שיהיה

כח מזדמן כשצריך והרגשה של עוצמה.

 

 

אנחנו הולכים לבצע נסיעת מבחן על שתי הרכבים בכל מקרה. האמת? העיניים אומרות לאון בגלל העיצוב בגלל הייחודיות בגלל השוני. הלב אומר גולף בגלל האיכות , המותג והבטיחות.

 

עריכה:

הבדל נוסף ששמתי לב אליו, מערכת שמע עם צ'יינג'ר 6 דיסקים בגולף.

לעומת אחד רגיל בלאון.

 

מישהו יודע אם מדובר באותו פאנל בכלל? או שהלאון מסופק עם פאנל סיני זול?

פורסם

אומנם אני משוחד (שני לאונים במשפחה), אבל אני לא חושב שאיכות החומרים בגולף היא בכמה דרגות מעל.

במקרה הטוב בדרגה אחת.

בזמנו בחנו את הגולף המדוברת והיא השאירה רושם של רכב איכותי אך חסר ערך מוסף ויקר משמעותית.

אני אגב, הייתי מוותר על גג השמש וכו' ונשאר עם הבדל של 30K שכאמור עוד ניתנים למיקוח.

לסיכום: נסיעת מבחן!

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אומנם אני משוחד (שני לאונים במשפחה), אבל אני לא חושב שאיכות החומרים בגולף היא בכמה דרגות מעל.

במקרה הטוב בדרגה אחת.

בזמנו בחנו את הגולף המדוברת והיא השאירה רושם של רכב איכותי אך חסר ערך מוסף ויקר משמעותית.

אני אגב, הייתי מוותר על גג השמש וכו' ונשאר עם הבדל של 30K שכאמור עוד ניתנים למיקוח.

לסיכום: נסיעת מבחן!

 

עידן

סנרוף זה דבר חשוב מבחינתי , לא בקטע של לעשות פוזה אלא בקטע שהתרגלתי לנסוע ושהשמש נכנסת מהסנרוף וכל פעם

שאני סוגר אותו במכוניות האוטו מרגיש לי חשוך כזה.

פורסם

תעשה חישוב כמה הסאנרוף הזה חשוב לך לעומת הבדלי המחיר, לדעתי אחד הדברים הכי מיותרים ברכב אמנם הוא מוסיף יופי אבל שום דבר מעבר לזה בימי שמש חזקה סוגרים אותו כי הוא מבשל אותך בחורף מקפיא ואני אישית כשהיה ברשותי רכב עם אחד רוב הזמן שכחתי בכלל שהוא שם.

תשקול את תוספת המחיר ומה תוכל לעשות עם הכסף הזה אחרי.

פורסם
לסיאט מנוע 1.8 טורבו ולגולף 1.4 עם טורבו וסופרצ'רג'אר. ההספק והמומנט של שני המנועים מאוד דומים וכך גם ביצועי המכוניות. להבנתי המנוע של הלאון עדיף, הוא ותיק יותר, פשוט יותר, שקט יותר ואופי פעולתו לדעתי עדיף. מצד שני עיצוב הפנים של הלאון, שוב לטעמי האישי, מאוד מאכזב, ודאי יחסית לגולף. הנסיעה בגולף נוחה יותר וגם ההיגוי שלה טוב מזה של הלאון. הלאון אמורה אגב להיות מוחלפת בדגם חדש בעתיד הלא רחוק, אבל אולי גם הגולף שהרי הגולף 6 היא בעצם 5 משודרגת. לסיכום וכפי שכבר יעצו לך, נסיעת מבחן ומחשב כיס יעזרו יותר מכל העצות שתקרא כאן.

 

מצד שני, מנוע ה1.4 חסכוני יותר ובידוד הרעשים מבחוץ בגולף 6 עדיף.

 

דעתי היא שאם באמת הולך להיות הבדל זניח במחיר בעקבות תוספות בלאון אז הגולף עדיפה ולו רק בגלל רמת הבטיחות הנוספת.

פורסם

אשמח לתשובה בנוגע למערכת.

מה לגבי הבדלים נוספים שיש בין המכוניות מבחינת האבזור, לפחות במקרה שלי (אני דיי חולה גאדג'טים)

הדברים האלה לפעמים קצת יותר חשובים לי מבידוד רעש בניסעה וכו'..

פורסם

תבדוק במפרט ובסוכנויות. קשה לי להאמין שמישהו פה מכיר את שתי המכוניות כ"כ טוב שיוכל לעשות השוואה מדוייקת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מצד שני, מנוע ה1.4 חסכוני יותר ובידוד הרעשים מבחוץ בגולף 6 עדיף.

 

דעתי היא שאם באמת הולך להיות הבדל זניח במחיר בעקבות תוספות בלאון אז הגולף עדיפה ולו רק בגלל רמת הבטיחות הנוספת.

אין לי ויכוח אתך. גם אני סבור שהגולף יותר טובה, אלא שהיא יותר יקרה באופן משמעותי, ביחוד אם תקח בחשבון שבסיאט יש מקום לא רע למו"מ על המחיר, לפחות לנסיוני.

פורסם

תשמעו אני לא מחפש לחסוך פה כסף (לא הייתי מתנגד כן?) אבל שתי הרכבים נכנסים לי בתקציב בכל מקרה ואני רוצה את הטוב

מביניהם. כמו שאני מבין זה הגולף.

 

שאלה קצת פחות קשורה, ביחס למאזדה 3 ספיריט יש איזה היבט שהגולף / לאון נופלים ממנה? , כי זה הרכב שאני נוהג בו היום,

הייתי לוקח אחת חדשה אם הייתי אוהב את העיצוב החדש. אבל בגלל שאני לא אוהב אני מחפש אופציות אחרות (שיהיו קצת יותר מהירות וחזקות)


×
×
  • תוכן חדש...