Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מישהו יכול לאשר האם המערכת המקורית עובדת על CANBUS או לא?

מגיעה לי עם הרכב מערכת NECVOX HQ3 ואני רוצה שהיא תישלט ע"י הלחצנים שליד ההגה.

האם כדי לחבר מספיק רק לחבר את החוטים או שיש צורך במתאם?

נאמר לי שאם המערכת המקורית של האוטו עובדת על CANBUS אז צריך מתאם, ואם לא אז לא.

העניין הוא שפתאום כל המקומות קופצים מעל הפופיק ומבקשים הון תועפות על העסק.

הגדילו לעשות רדיו מילאנו שמבקשים 1500 שקל (קראתם נכון).

כרגע הגעתי למקומות שמבקשים 600-1000 שקל כי הם טוענים שצריך מתאם, ומצאתי גם מקום שטוען שלא צריך מתאם ורוצה 150 שקל על כל העסק.

 

האם מישהו יכול לעזור בסוגיה?

  • תגובות 405
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה רבה אחי! שלחתי לך תשובה בפרטי.

 

חשוב שאנשים שרוצים את הפונקציה הזאת יידעו שזה באמת ככה, כדי שלא יעשקו אותם (ואותי).

אני מקווה שאכן הכל יסתדר כמו שצריך.

 

אגב, האם ידוע לך אם הם יכולים לסדר גם את ה AUX ? שה AUX המקורי יחובר למערכת, או לחילופין להוציא כבל AUX אחר?

פורסם

אשמח אם עוד בעלי איביזות יוכלו לחוות דעת בנושא.

לפי כמות האיביזות שנמכרו במבצע הזה, לדעתי צריכים להיות עוד כמה אנשים במצב שלי....

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חברים, שאלה חשובה!

 

מישהו שקיבל את המערכת החדשה באיביזה (HQ3) רכש במקרה תוכנת IGO ויכול לשלוח לי קובץ אחד שנקרא SYS.TXT ?

יש לי תוכנת iGO שהגיעה עם מוצר אחר ואני רוצה להשתמש בה עם מערכת המולטימדיה אבל עקב בעיות רזולוציה אני לא יכול.

כל ההגדרות המתאימות נמצאות בקובץ שנקרא SYS.TXT שיושב בתוך התיקייה של iGo על כרטיס הזיכרון ולכן אם מישהו שמשתמש ב GPS במערכת הספציפית הזאת יוכל לשלוח לי את הקובץ הזה, אני מאוד מאוד אעריך את זה.

לחילופין, אם מישהו יודע איך לגרום ל IGO של מכשיר אחר לעבוד על המערכת הזאת מבחינת רזולוציה והכל, הוא מוזמן לחלוק את המידע הזה...

פורסם

הצלחתי להתקין את גירסה 8.4 של IGO, אבל הבנתי כי הם (סיאט, צמפיון מוטורס) ניתקו בצורה כזאת או אחרת את הGPS.

אני מריץ את התוכנה אבל היא לא מזהה את הGPS.

יש לך אינפורמציה כיצד ניתן לאפשר את הGPS?

פורסם

קודם כל אם הצלחת להתקין ושיראו כמו שצריך גם אחרי שאתה מכבה ומדליק את המכשיר אז אני אשמח שתשתף אותי בקובץ שחיפשתי שהוא sys.txt וגם בקובץ device.nng אם תוכל.

לגבי ה GPS , הוא לא קיים וצריך להוסיף אותו.

יש ערכה של אנטנה + מחבר מיוחד למערכת שצריך לקנות (אני קניתי).

פורסם

איפה קניתה? מכמה זה עולה?

לגבי התוכנה, תשלח לי את המייל שלך ואני אמצא כיצד לשלוח לך את התוכנה (כ100MB).

זה לא רק קובץ SYS צריך גם את הקובץ עם הרזולוציה הנכונה.

פורסם

איתי, שלום!

 

דוד שלי קנה איביזה גם עם נקווקס אבל בלי גיפיאס בגלל המחיר המופרך שהסוכנות דרשה.

אשמח אם תוכל לשלוח לי בפרטי את מה ששלחת לדוד.

 

בתודה מראש,

 

ווון.

פורסם

הודות לדויד, הצלחתי למצוא את ההגדרות הנכונות לקובץ ה SYS.TXT בשביל שה iGo החוקי שלכם יעבוד כמו שצריך במערכת המולטימדיה ברכב (כמובן שצריך גם לשים GPS....).

מי שרוצה, מוזמן לשלוח לי הודעה בפרטי.

 

כל הקרדיט לדויד!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...