Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכמונות מהירות בדרך אלינו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שקד,

 

אל תהיה כל כך נאיבי.

קוראים לזה מס מהירות. אני מעדיף שיהיה מס מהירות כי הוא סלקטיבי (וסביר שלא יכלול אותי).

 

.

אמיר תמיד ידעתי שאתה שומר חוק אבל כאן אתה מתגלה כמשתמט מתשלום מיסים בוש והיכלם לך.

 

היינריך נוסע 200 כאשר הוא מודאג ו 250 כאשר הוא במוד מרוכז כמו צבי.

 

חז"ל שהיו הרבה יותר חכמים מאשר לרבים נדמה ובוודאי מרוב הפוליטיקאים של ימינו כתבו

 

"אין גוזרין גזרה על הצבור אלא אם כן רוב צבור יכולין לעמוד בה" (כ"ק עטב )

 

מהירות של 90 חוקקה כאשר כלי הרכב לא היו מצויידים באף אחד מ"הקללות" המודרניות ABS ESP ועוד 20 שמות מעין אלה, שתשתית הכבישים הייתה גרועה מאשר היום ובעיות ישראל היו חמורות מאלה של היום פי כמה וכמה.

 

אז הגיע הזמן להתאים את החקיקה למצב בשטח.

 

אני עוד זוכר שבאנגליה היו רצים לפני הרכב להזהיר אנשים על התקרבות הרכב השתנה משהו מאז הלא כן?

 

ולעניין הטכני

 

המצלמות לא יכוונו ל תפוס ב 91 במקום 90 אלא לפחות 5 קמ"ש מעל כדי להבטיח אמינות המדידה , + 5 קמ"ש נוספים כדי למנוע טענה שהאזרח מסתמך על המד אוץ שלו ואינו יכול לדייק במהירות הנכונה האמיתית. כידוע לכל מד האוץ לא מדייק. טיעון דבילי. בד"כ מד האוץ מראה יותר מאשר אתה נוסע בפועל . טוב אז נמחוק אותו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
צבי,

 

ברוך השם, אין לי דאגות משכנתא ומילואים זה שמחה.

לך תלמד פסיכולוגיה בגרוש, אולי תבין שאתה לא צריך לחשוב על זה בנהיגה במודעות מלאה כדי שהתת-מודע שלך יעבוד. נכון, אי אפשר להאשים את התת-מודע בכל החוליים שלנו, אבל הוא בהחלט משפיע על דרך התנהגותנו.

אני בטוח ב-100 אחוז שכשאתה נוהג, אתה רגוע לחלוטין, מרוכז 100 אחוז בנהיגה ושום DEW לא מטריד אותך. מצבו הבריאותי של אביך כלל לא מעסיק אותך והשכנים הנחמדים ממש עושים לך יום נפלא בכל פעם שאתה רואה אותם.

 

להבדיל ממך, כשאני חושב שמשהו עלול להטריד אותי בנהיגה, אני אשתמש תמיד בתח"צ ולא רק כשאני טרוד אלא גם כשאני מאוד ממהר. כשאתה ממהר, אתה עלול לנסות לחסוך 5 שניות ולעשות טעות, לקחת שיקול לא נכון, לנסות לחטוף רמזור/עקיפה וכד'.

זה לא שאתה באמת רוצה לעשות את זה, אתה פשוט חשוף ליותר "פיתוי" לעשות זאת וברגע של "חולשה" עלול לנהוג אחרת.

 

כשהייתי בצבא, לפעמים הייתי צריך לבצע עבודה כלשהי שטעות בה יכולה לעלות בסיכון חיים (בעיקר שלי, אבל לא רק) וגרימת נזק בסכום כספי ניכר. לפעמים נתבקשתי לבצע את העבודה הזאת זמן קצר לפני שהייתי צריך לצאת הבייתה ובניתי על זה שאספיק לתפוס הסעה שיוצאת מהבסיס. לא היה מישהו אחר שיכול לבצע את העבודה וגם אי אפשר היה לדחותה למחר. ההגיון אומר שאם אני ממהר להספיק להסעה, אני עלול לעשות טעות כדי לחסוך שניה, כי ברור שאני מאוד מאוד רוצה לצאת ולחסוך לעצמי זמן עם ההסעה לעיר.

כדי אפילו לא לעמוד בפיתוי של לחסוך שניה ושההסעה תרצד במוחי, תמיד חיכיתי שההסעה תצא קודם לכן (גם אם היה מדובר בשעה) כדי שאפילו התת-מודע שלי לא יאיץ בי וכך אוכל להתרכז 100 אחוז בפעולות שאני מבצע.

 

ולגבי איך נוהגים בכביש ואיך מנתחים את המתרחש, נדמה לי שכבר כתבתי על זה לפחות פעם בפורום, כך שממש לא חידשת לי, אולי הפנמת את אשר כתבתי.

.

 

לדעתי אתה ממש לוקח את העניין לקיצוניות. בגלל שאתה ממהר אתה תיסע בתחבורה ציבורית?! ועוד בארץ?!

לחכות שההסעה תצא כדי שזה לא יטריד אותך? אתה ממש צריך להשתדל כדי להתרכז. במידה ואתה צריך לעשות מבחן חשוב אז אתה מתנזר מכל תענוגות העולם צלפני זה כדי לשמור על ראש ורוח צלולים?

 

אנשים בכל מקום בעולם עושים את הפעולה שנקראת נהיגה,כאשר ברוב העולם גם נוהגים מהר יותר מבארץ ועוד לא קרא איזה אסון בגלל זה. נהג יכול לעשות טעות באותה מידה גם אם הוא נוסע 60 קמ"ש. ואני לא רואה שום סיבה לעשות מדיטציה כל פעם לפני שאני עולה על ההגה.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

deltaHF,

 

לא מדיטציה ולא נעליים.

תח"צ זה גם מונית. אף נהג מונית לא יסכים לאבד את הרישיון שלו בגלל שאני ממהר לפגישה.

יש הבדל בין פעולה שגרתית לבין פעולה יחודית.

אם אתה בלחץ זמן, סביר שתעשה טעויות בדרך או לפחות תהיה חשוף יותר לפיתוי לעשותן. אם יש לך מספיק זמן (ולא על הקשקש), ממילא אין טעם למהר.

 

יש לי מכר שהיה אמור לעבור ניתוח גב בדחיפות קריטית, מה שנקרא מהיום להיום. תוך כדי סריקה אובחנה בעיה ומיד בסיומה הודיעו לו שהוא עובר לניתוח בדחיפות. הסריקה היתה בערב. המנתח (בכיר בתחומו) הוזעק להגיע ע"מ להכיר את החולה ולהכינו. כשהמנתח הגיע וגילה מי המנותח, הוא הודיע לו שלא יוכל לנתח אותו בגלל ההיכרות בינייהם ושהדבר עלול להשפיע על הריכוז שלו בניתוח. כיוון שמדובר בניתוח עם סיכון גבוה לכך שהחולה יתעורר משותק, הוא חשש שההיכרות תעמיס עליו התרגשות שעלולה להיות לרועץ. בסופו של דבר הובא למקום מנתח בכיר אחר שביצע הניתוח בהצלחה.

ללמדך, שלא צריך מדיטציה, צריך להכיר בחולשות שעלולות לארוב לנו, גם אם אנו בטוחים ביכולותינו.

 

כשחייל צריך לצאת לביתו סוף סוף, הרצון להספיק ליציאה בזמן, הופך להיות דומיננטי. אם כשעה לפני יציאה אתה מתבקש לבצע עבודה כלשהי בעלת סיכון מיוחד (ובגלל המסוכנות והאחריות הכבדה רק בודדים הוסמכו לעשותה), מן הסתם לא כדאי להמר על החיים ולהתפתות להספיק להסעה ועל הדרך אולי לפספס משהו ולהפוך לז"ל או במקרה הטוב נכה. זאת עבודה שלוקחת כשעה. כלומר אם אני אחסוך 5 דקות, יש סיכוי טוב שאספיק להסעה. אני מעדיף לחכות שעה ואז להתחיל את העבודה ולצאת אח"כ בטרמפ כלשהו או לא לצאת כלל מאשר להסתכן ולסכן. זאת לא מדיטציה, זה ניטרול מחושב של "איומים". אגב, בזמן שירותי היה חייל אחד שמיהר ולמזלו הטוב עבר שיפוץ יד ופרצוף ונותר חי.

 

 

tzvipper,

כבר כתבתי לך בתגובה קודמת:

תבין שאתה לא צריך לחשוב על זה בנהיגה במודעות מלאה כדי שהתת-מודע שלך יעבוד. נכון, אי אפשר להאשים את התת-מודע בכל החוליים שלנו, אבל הוא בהחלט משפיע על דרך התנהגותנו.

אם אתה מצליח לנטרל את השפעות היום-יום, כנראה שאתה יותר סופרמן מאותו מנתח.

 

 

ToMeR,

כבר כתבתי:

אתה משווה את האוטובאן לדרכים בישראל ?

 

לתכנן כביש נכון, פירושו לתכנן כביש סלחני לטעויות של נהגים.

לתכנן כביש נכון פירושו לדאוג שהסיבוב באילון מתחת לוולפסון לא יהיה כזה שנהג שנסע מהר מידי ימצא עצמו מטפס על הקיר ומתהפך.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

למר אמיר שליט

אתה פשוט מקובע במחשבה שלך וכל מה שיגידו לא ישנה.

 

פשוט חבל לי לשרוף את האצבעות והמקלדת בהסברים ודוגמאות.

 

השטיפות מוח של ה"תעמולות" עבדו עליך טוב טוב - מהירות מופרזת הורגת. וכשהיא לא הורגת זה כי אין מילואים ומשכנתא ומובארק ולא יודע מה עוד קישקשת שם על פסיכולוגיה בגרוש.

 

תישאר בדעה שלך.

 

כל השאר ישארו בדעה שלהם.

 

 

חלקנו ישלמו דוחות לשווא, והשאר יהוו תמריץ ועידוד להתקנה של עוד אמצעי אכיפה (שלא מועילים בהורדת מספר הנפגעים וההרוגים) לחליבת כספים וגביית "מס" לא רשמי מאזרחי המדינה.

 

באמת מעניין אותי כמה זמן המצלמות האלה ישרדו פה. וכמה דו"חות יצטרכו הח"כים לבטל לעצמם - המחשבה המוגבלת שלהם כנראה עדיין לא הביאה אותם להבנה שהם הולכים לפגוע גם בעצמם - ולא בקטנה.

פורסם

אמיר ידידי,

אני מעריך אותך על הצורה בה אתה שומר על מהירות נסיעתך בכביש. אתה לא מוטרד מהדרך החדשה של המדינה להוציא כסף מאזרחיה על ידי הטלת הגבלה שהציבור לא מסוגל לעמוד בה פשוט מכיון שאתה לא "חוטא" בחטא ה- 100 קמ"ש.

אבל הגישה שלך אינה נכונה. אתה אומר, "מה אכפת לי", "לא אני מושפע". צא וחשוב מה תהיה הרגשתך כאשר יוטל עליך מס שאינו צודק בעליל - למשל העלאת מחיר הדלק ב 2 שקל לליטר, העלאת מחיר הלחם ב 2 ש"ח וכו'.

האם גם אז תגיב בשלווה כזו? יש פה מגמה ברורה של הממשלה להטיל מיסים נוספים על הציבור ללא פתרונות חלופיים רלוונטים.

נכון שתאורטית החוק אינו מרשה נסיעה מעל 90 קמ"ש, אבל האדם הסביר אינו נוסע 90 קמ"ש באיילון ויש לכך סיבה.

אם בוחן היה מוריד לך את הרכב מהכביש כי מותקנת דיבורית (על פי החוק היבש, שינוי מבנה), זה היה נראה לך הגיוני?

למה הפקחים בתל אביב לא נותנים באיזורים מסויימים דו"ח על חניה באדום לבן עד שעה מסויימת (אפילו לתושבים ללא תו חניה)? חוק צריך להיות כתוב בהגיון.

 

בבריטינה היו אנשים ששרפו את מצלמות המהירות. ביום ש 100 אלף בני ישראל יקבלו דוחות על 95 קמ"ש ביום אחד, אני צופה יציאה לרחובות.

ואם לא, אז אנחנו באמת פראיירים.

 

אורון - החכ"ים לא יצטרחו לבטל לעצמם דוחות. אם כל העסק אלקטרוני, אפשר לתכנת את המצלמה למחוק תמונות של מספרי רכב מסויימים ואז מכוניות מיוחדות לא יקבלו הפתעה.

אני רק מקווה שאפשר להתחבר למצלמות בחיבור אלחוטי, זה יכול לגרום להמצאת כמה אמצעי הגנה אקטיבית מעניינים מאוד.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היגיע במייל:

 

איך למנוע שוד כספנו ע"י מִכמונות המהירות החדשות

במהלך חודש אוגוסט 2010 עומדת משטרת התנועה להציב מִכמונות מהירות חדשות בכבישי הארץ, שאי אפשר יהיה לחמוק מהן. המִכמונות יצלמו גם נהגים שיחרגו אפילו במקצת מהמהירות המותרת בכביש ויוגשו נגדם דו"חות.

משמעות הדבר שכמעט כל נהג בארץ יקבל לפחות דו"ח מהירות אחד בחודש.

הרוב יקבלו כנראה יותר.

 

ברור לחלוטין שאין שום קשר בין הצבת המכמונות למניעת תאונות דרכים או

לנהיגה בטוחה יותר. מטרתה היחידה של המערכת החדשה היא סחיטת מאות מיליוני שקלים בכל חודש מציבור הנהגים והזרמתם לכיסה של המשטרה.

 

יש דרך פשוטה אחת למנוע ניסיונות אלה לשדוד את כספנו:

הצפה וחסימה של מערכת המשפט. על כל דו"ח – עליך לבקש להישפט!

 

בהנחה שמספר הדו"חות במערכת החדשה יהיה בין חצי מיליון למיליון דו"חות

בחודש, מספיק שחמישים אחוז מהנהגים יגישו בקשה להישפט, כדי שמערכת המשפט תהיה פקוקה לחלוטין. בתי המשפט לתעבורה אינם מסוגלים להתמודד עם יותר מכמה עשרות אלפי משפטי תעבורה בחודש. הצפת מערכת המשפט תגרום לאורך זמן לדחייה של שנים על שנים במשפטים, דבר שיביא (מבחינת החוק) לביטול אוטומטי של הדו"ח.

ככל שיוגשו יותר בקשות למשפט התוצאה תהיה טובה יותר!

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

בהקשר האוטובהאן שנאמר כאן, לא יודע מה עשיתם מהכביש הזה, הכביש הזה לא איזה כביש רחב ידיים שכל נתיב יכול להכיל 2.5 אוטובוסים והוא מחודש אחת לחודש באספלט טרי.

 

יתרה מכך, היו הרבה קילומטרים בכביש (בעיקר זה שמוביל לכיון אמסטרדם) שהיו מאוד מחוספסים ועם המון טלאים, שבמהירויות של 200+ קצת נענעו את האוטו (BMW סדרה 1). אני יכול להגיד בפה מלא שאיילון צפון לדוגמא לפחות ברובו נעים יותר ובנוי טוב יותר מהאוטובהאן שנסעתי. (כאמור אוטובהאן מתייחס לכביש מהיר בגרמניה ולא לכביש סצפיפי בשם "אוטובהן")

 

סה"כ מדובר ברשת כבישים עם אספלט טוב (ולא יותר מזה שיש בכביש 6 או באיילון נגיד) עם שלושה נתיבים בד"כ, ותרבות כלכך יפה שמעולם לא הייתי צריך (בכל 700 הקילומטרים שנסעתי) לבלום בשמאלי אפילו פעם אחת עקב אידיוט\ית שהיו עסוקים בלנסוע שם 80 או פלוני חולמני שהחליט לעבור לשמאלי כי בא לו.

 

אני חייב להגיד שעד שטסתי לגרמניה (לפני שלושה שבועות) היה לי תמונה בראש של המילה "אוטובהאן" כמן אוטוסטרדה מפוארת, שהאספלט הוא שחור דנדש כזה (כמו שיש אחרי גשם ורואים את ההבדלים בכביש הסופג) עם 4 נתיבים רחבים מעט יותר מהרגיל, שפורשות ופרארים ולמבורגינים טסים בו בשמאלי. קצת התאכזבתי לגלות שמדובר יותר בכיון של כביש החוף מינוס נתיב.

פורסם
הצפת מערכת המשפט תגרום לאורך זמן לדחייה של שנים על שנים במשפטים, דבר שיביא (מבחינת החוק) לביטול אוטומטי של הדו"ח![/font]

 

מאיפוא הבאת את הרעיון "הנחמד " הזה

 

קיבלת ברירת קנס בידך לשלם או לבקש להישפט. ברגע שהגשת בקשה להישפט תוצא לך הזמנה למשפט יש להם זמן לעשות זאת תוך שנה וגם יותר בנסיבות מסויימות ומאותו רגע אין התיישנות.

הדיון יוכל להתקיים גם בעוד שנים .

לא שילמת לא ביקשת מהתובע לבטל ולא ביקשת להישפט רואים אותך כמורשע בעבירה באופן אוטומטי לאחר חלוף הזמן הרלבנטי.

 

בגדול אני לא רואה את אזרחי ישראל נוקטים בצעד הזה.

 

סה"כ מדובר ברשת כבישים עם אספלט טוב (ולא יותר מזה שיש בכביש 6 או באיילון נגיד) עם שלושה נתיבים בד"כ, ותרבות כלכך יפה שמעולם לא הייתי צריך (בכל 700 הקילומטרים שנסעתי) לבלום בשמאלי אפילו פעם אחת עקב אידיוט\ית שהיו עסוקים בלנסוע שם 80 או פלוני חולמני שהחליט לעבור לשמאלי כי בא לו.

 

quote]

בכך תימצתת את הכל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יש הצעת חוק, אני לא יודע מה סטטוסה כיום, אומרת שאם צולמת אין לך אפשרות ערעור או משפט.

 

מטרת החוק הזה היא למנוע הצפת מערכת המשפט.

 

לכל מי שחושב שמיליון דוחות בחודש מפחידים מישהו בממשל...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

נהג מתחיל

 

לא יודע מהיכן שאבת את המידע הזה. בוא תשכילנו כי בהצעות החוק של כנסת ישראל אין חיה כזו.

 

וטוב שאין. היא ראוייה למשטרים שאני ובטח גם אתה לא היינו רוצים לחיות בהם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה - לא קראת? קיבלתי את זה במייל.

 

נכון או לא נכון אני לא יודע.

 

יש בזה היגיון מסויים - אבל אני אתן למומחים להתבטא.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

ישה,

 

זה היה פוליטיקאי שאיני זוכר את שמו, ולדעתי לפני משהו כמו 3 שנים. אחד מהח"כים הצעירים של הכנסת הקודמת אם אני זוכר נכון.

 

אולי זה לא קרם עור וגידים לשלב הקריאות, לא זוכר.

 

הרעיון קומם אותי מאד ואת זה אני כן זוכר...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

ראיתי גם ראיתי את השורה הראשונה בהודעה שלך. גם מבנה ההודעה FONT וכו' רימז על כך

 

ולכן שאלתי מאיפוא זה בא? או בלשון אחרת מי שלח לך את הדוא"ל "הנחמד" הזה . מישהו אמין או מישהו בסגנון אידי אמין דאדא

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא נהג מתחיל .ההודעה התייחסה לקרוק

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...