Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכמונות מהירות בדרך אלינו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמיר אתה באמת חושב שהמס הזה יוריד מיסים אחרים?

 

תראה לי מתי העלו מס אחד והורידו מס אחר בהתאם כדי לאזן?

 

מס על הדלק עולה, נס על המים עולה, מס על החשמל עולה, מס נהיגה עולה, תראה לי איזה מס ירד בצורה כזאת שהביא אותי כאזרח לסוג של איזון.

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ציפיתי שתהיה יותר יצירתי:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A1_%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%AA

ב-1988 המס הנ"ל חודש בבריטניה ע"י ראש הממשלה מרגרט תאצ'ר.

.

מסתבר שאני לא צריך להמציא את הגלגל מחדש. עשו את זה לפני. קישור הזה עוד עלול לתת רעיונות למי שמטיל עלינו את המיסים.

 

בכל מקרה, הגבלות מהירות שיש כרגע לא ריאליות. 110 לכביש בין עירוני זה הגיוני, אבל 90 כמו בתקופה לפני 30 שנה - צריך לעדכן את זה. או לפחות לאפשר הוראת קבע על תשלום מיסים והנחות לחברי מועדון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא כתבתי שהוא יוריד מיסים.

את הקופה צריך למלא. אפשר להעלות מע"מ לכולם. אפשר להחיל מע"מ על ירקות. אפשר לבטל מע"מ באילת. אפשר להטיל מס נסיעות לחו"ל ואפשר להטיל בלו על דלקים.

אם ביו-דיזל משמש לתידלוק, ההגיון שיוחל עליו בלו.

אגב, כבר לפני כשנתיים האוצר לא הסתיר את כוונתו זו. כבר אז האוצר אמר שכל עוד התופעה מינורית, הוא יתעלם ממנה, בפרט אם מישהו מייצר לצריכה עצמית.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

ברור שאת הקופה צריך למלא,אחרת מאיפה יממנו העלת שכר לשרים? טיסות יקרות ומיותרות לחו"ל? וכו'.

 

הבעיה היא ש90 קמ"ש בכביש בין-עירוני מהיר זאת מהירות זחילה. ותסלח שאני מפקפק אבל אני בטוח שגם אתה לא תמיד מציית למהירות המותרת.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

deltaHF,

 

כדי לא לחרוג מ-90, אני משתדל לנסוע מעט פחות (80-85).

גם אם חרגתי מ-90, ההבדל ביני לבינך, זה שאתה מתכוון לנסוע מעל 90 וקובע לך סטנדרט חדש של 100 ומעלה ולכן אתה חשוף יותר להיתפס, אני לעומת זאת לא חולם לעבור את ה-90 ואם במקרה אגיע ל-95 ארגיש שהרכב שלי מהיר יותר ואתקן בהתאמה.

לפני שהקופצים מתלהמים ש-85 זאת הפרעה לתנועה - בכביש של 90, נסיעה ב-80-85 אינה הפרעה לתנועה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

באמת שקשה לי להאמין לזה אבל מחמת הספק אני אתנצל על כך שפיקפקתי.

 

בכל אופן,85-90 זאת כבר מזמן מהירות איטית מדי לתנאי הדרך ברוב הכבישים המהירים בארץ.

 

אני מודה שאני לא קדוש ובנושא הזה אני חוטא יום-יום כי לא נראה לי הגיוני להזדחל ב90 קמ"ש בכביש שמאפשר נסיעה בטוחה במהירות גבוהה יותר, 100-110 קמ"ש, תוך כדי אי סיכון ואי הפרעה לשאר התנועה מכיוון שזאת המהירות הממוצעת של רוב הרכבים.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

אמיר,

 

אם מה שאומרים נכון, ואתה תקבל דוח על חריגה של 1 קמ"ש מעל המהירות הרשמית המותרת הרי זה מס לא סלקטיבי בעליל, אלא מס שאין לאזרח הסביר ברירה אלא להתפס ולשלם.

 

גם היום אתה רואה מצלמות ושוטרים מחכים לנהגים במקומות הכי נוחים לתפיסה, ולא במקומות בהם המהירות מסוכנת יותר. יתר על כן, האכיפה של עבירות תנועה חמורות שגורמות באופן ישיר לתאונה היא אפסית (סטייה מנתיב, נהיגה מסוכנת וכדומה).

 

דוחות מהירות, באופן בו הם ניתנים כיום, הם בבחינת מס ותו לא.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

deltaHF,

 

מהירות בדרכים בינעירוניות לא נקבעת רק לפי תנאי הכביש, היא גם נקבעת לפי כלי הרכב הפוטנציאליים לנסיעה בו.

אתה יכול לקבוע שמותר לנסוע 130, אבל לסוזוקי אלטו מהירות כזאת לאורך זמן, לא בדיוק תעשה טוב. גם סובארו DL לא בדיוק תעמוד בכך לאורך זמן.

אתה יכול לקבוע שרכבים כאלה לא יכנסו לכביש מהיר ולגזור עליהם שלא לנסוע מת"א לירושלים.

גם דו"ג משתתף בתנועה ולא כולם אופנועים בעלי מנוע 600.

כל עוד המהירות המותרת היא 90, גם אם כולם עבריינים שנוסעים 140 ואני נוסע רק 85, אני נוסע כחוק.

 

נהג מתחיל,

תאורטית אתה צודק. אני מניח שאף אחד לא יכוון זאת למהירות של 91 וגם לא 93. סביר שזה יכוייל לאזור ה-96-100. ברור לכולם שרכב הנוסע במהירות חוקית, בכל זאת "מתנדנד" בטווח מסויים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

קשה לי להאמין שכביש י-ם ת"א שמשמש כ"כ הרבה ח"כים ושרים יהנה מנוכחות קבועה של מצלמות, כשהחבר'ה האלה יבינו שהם פוגעים בעצמם, אז בשקט בשקט המצלמות יעברו לכבישים אחרים שבהם נוסעים רק האנשים הרגילים, כי מהם מותר לגבות קנסות.

 

עוד עניין, להערכתי די מהר יאלצו להוציא מכרז למצלמות חדשות, כאלה שעמידות בלהבות, אינני צופה חיים ארוכים להמצאה הזו... :evil:

פורסם

אני בטוח שאם החוק מורה לי לנסוע 100 קמ"ש ונסעתי 108 קמ"ש אני לא אקבל דו"ח, קשה לי להאמין שלא יאפשרו לתת עוד 10-20 קמ"ש מעל המותר (במיוחד בבין עירוני) , המצלמות האלה יהיו קבועות, בעידן החדש בו יש GPS,פלאפונים," וולנטינו"(כמו שמכנה את זה הבוס שלי), יהיה מאוד קל להתגבר עליהן.

ורק אני ממשיך לשאול, מתי בממשלה יבינו שהמהירות היא לא הבעיה המרכזית של הקטל בכבישים ?

פורסם

לנסוע 80 בכביש של 90 - זה מסוכן. הנהג עלול להרדם. אפילו משאיות בנתיב ימני נוסעות יותר. נתיב ימני לרוב נוסע על 95 ושמאלי על 110 ומדי פעם חולפות מכוניות על 130~160.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
deltaHF,

 

לפני שהקופצים מתלהמים ש-85 זאת הפרעה לתנועה - בכביש של 90, נסיעה ב-80-85 אינה הפרעה לתנועה.

.

 

כל עוד אתה עושה את זה בנתיב הימני - סע ברכה.

 

לפי דעתי הבעיות שלנו לא קשורות למהירות, יש לך אלטו או די אל ישנה? סע בנתיב הימני!

הבעיה שלנו היא שאין אדיבות בין נהגים ואין תרבות נהיגה, בן אדם יכול לנסוע 70 קמ"ש בנתיב שמאלי בגלל שהוא קורא עיתון או מתגלח על הבוקר!


×
×
  • תוכן חדש...