Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני רוצה בבקשה המלצה למערכת לסיאט קורדובה שנת 2000

יש לי רדיודיסק של סוני mexbtu3600

אני רוצה לרכוש מגבר, קומפוננט קדמיים, וסאב או רמקולים אחוריים.

התקציב עומד על כ 1500 ש"ח לא כולל התקנה, על הרכיבים עצמם.

תודה רבה לכל העוזרים.

המשך יום טוב

פורסם

תודה רבה.

יש לי עוד שאלה האם אני יכול להזמין מחו"ל, מאי ביי משהו יותר איכותי באותו המחיר?

ואם כן אפשר המלצות?

תודה

פורסם

אתה יכול להזמין מאי ביי.

שם תמצא דברים בזול, אך לא בהכרח תוכל להכניס אותם לארץ.

מה גם שלא תהיה לך עליהם אחריות וכו'. קח בחשבון.

 

עדיף תקנה בארץ, תתקין אצל מתקין, תקבל אחריות ותיסע בראש שקט, המחירים פה לא כאלה מופקעים.

 

המערכת שהומלצה פה היא מעולה לתקציב שלך

שלושת הרכיבים הכי מומלצים ובעלי עבר משובח.

הייתי מציע לך בתור צעד הבא להחליף HU.

 

בהצלחה.

רותם.

פורסם
מגבר:http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=416544.

קומפוננט:http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=578142

סאב:http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=130618

 

 

קודם כל אתה ממליץ לו על מגבר שקשה להשיג אותו- מדובר בדגם ישן.

 

דבר שני- המגבר הנ"ל מוציא בגישור 160 RMS, והסאב מסוגל לספוג עד 400 RMS, מה גם שהסאב הזה ממש לא נציל, ולכן הוא דורש הגברה חזקה יותר.

 

שנייהם לא מתאימים אחד לשני.

 

 

אם בכל זאת הוא יצליח להשיג את המגבר הזה, אז שיקנה את הקיקר C12 או את הרוקפורד P1 או ה- P2, שיתאימו בול הלספק שהמגבר הזה מסוגל להוציא.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

בוקר טוב

אני לא רואה איך המגבר הזה מנצל סאב כמו ה-CVR

גם אם תשיג את המגבר הזה (שאני בספק רב ולהערכתי מחירו ברצפה רק בגלל שהוא דגם שהופסק ייצור וסביר להניח שאין אותו במלאים) זה השילוב הכי לא נבון

אין שום חוכמה ברכישת סאב או מגבר שלא מותאמים אחד לשני

דרור

×
×
  • תוכן חדש...