Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

יש לי סובארו גרנד לאונה 94 ידנית..

וקרה לי מקרה שמיהרתי וידעתי שחסר לי מים באוטו .. הוספתי מים ושכחתי את המיכסה של הרדיאטור פתוח ...

ככל הנראה המים עלו למעלה ולמנוע לא היה מים לקחת אז עצרתי את הרכב ונסעתי במונית ... במוסך אמרו לי שהלך הטרמוסטט

אחריי שהחלפתי אותו נהייתה לי בעיה אחרת... במיכל ברזל (רדיאטור) תמיד חסר מים .. ובמיכל פלסטיק תמיד יש עד למעלה ובמאמץ של המנוע המיכסה של המיכל פלסטיק קופץ למעלה ובורח ממנו מים ...

וכשאני מעביר מים מהפלסטיק לברזל .. המים מהמיכל של הברזל יורדים למטה נעלמים ואין שום נזילה ...

אם מישהו יכול להגיד לי מה הבעיה ואם משתלם לי לתקן אותה זה יעזור לי מאוד ...

שבת שלום

פורסם

יכול להיות שנשאר אוויר במערכת, ובגלל זה הרדיאטור נראה ריק, במקרה כזה יש לנקזו בדחיפות.

ישנה גם אפשרות של מעבר מים למנוע עקב התחממות, במקרה כזה התיקון יכול להיות די יקר.

פורסם

לא הבנתי את הגישה שלך:

ציטוט:

"מה הבעיה ואם משתלם לי לתקן אותה זה יעזור לי מאוד ..."

 

מה זאת אומרת משתלם לתקן אותה? ואם לא משתלם,תמכור אותה לברזל?

 

לפי דעתי מהסמפטומים שציינת , אציין שזו דעתי בלבד ולא מחייב המציאות שזה באמת מה שיש לך:

אני הייתי מחליף מכסה רדיאטור + בודק איזה טרמוסטט שמו , ו\או מחליף אותו באחד חדש מקורי!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

:wink: בצורה כזאת אמור להשאר רק אוויר במערכת.

ועכשיו ברצינות לאחר מילוי המערכת במים צריך לנקז את כיסי האוויר שנשארו,

בסוגי רכב שונים ישנם שיטות שונות לנקז אוויר, אבל הרעיון הוא לתת לאוויר לצאת מהנקודה הכי גבוהה במערכת.

שבמקרה שלך היא פקק הרדיאטור, על מנת לעשות זאת צריך לפתוח את מכסה הרדיאטור ולהניע את הרכב(קר)

ולתת לכל הבועות לצאת ובמקומן למלאת מים.

צריך לשים לבב ולא לתת למים להגיעה לנקודת הרתיכה שלהם אבל לודאה שהטרמוסטט נפתח(לבדוק שהצינור העליון והתחתון חמים).

פורסם

החלפתי גם את המיכסה רדיאטור הבעיה עדיין לא נפתרה . הרבה אנשים אמרו לי שיכול להיות מאוד שהלך ראש מנוע ..

ולא משתלם להחליף ראש מנוע כי מנוע ישן וראש חדש לא יתפסו ביחד וכתוצאה מכך ילך המנוע .

×
×
  • תוכן חדש...