Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש המלצה למכשיר GPS עד 600 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
את כל התובנות שלי רשמתי בשרשור של הרכישה שלי, אור שמש ישיר הוא העניין הבעייתי היחיד אם מדובר במכשיר לניווט בלבד.

לגבי עניין האחריות ניתן לקרוא בקישור הזה:

http://www.dealextreme.com/TermsAndPolicy.html#return_policy

 

לפי הבנתי עד 90 יום מתהליך המשלוח אתה תזוכה בעלות המשלוח ויחליפו לך או יזכו אותך על עלות המכשיר.

מ90 - 150 יום מתהליך המשלוח ניתן להחזיר לתיקון אצל החברה, עליך לשאת בעלות המשלוח הלוך.

לאחר 150 יום ומעלה מתאריך המשלוח עדיין ניתן להחזיר לתיקון אצל החברה (דרך משלוח לDX) עלויות המשלוח הלוך וחזור על חשבונך. יש לפנות לתיאום אצל מחלקת שירות הלקוחות בחברה (שפועלת סביר ביותר) והם ידריכו אותך מה לעשות.

 

חוץ מזה אני הייתי מרוצה מהמכשיר (עד שהפכתי אותו ללבנה לאחרונה) והזמנתי מכשיר אחר לחבר שהוא מרוצה ממנו - הדגם עם הBT, ויש עוד כמה בפורום כאן שהזמינו מכשירים דומים ולא ידוע למה לא הוסיפו עוד אינפורמציה לשרשור.

ניתן לקרוא תגובות והמלצות מרוכשים בדף המוצר בDX.

 

אני אוכל לספר לכם על שירות הלקוחות של DEAL EXTREME בעוד מספר ימים (מקווה שדברים טובים) מכיוון שבדיוק התחלתי תהליך של החזרת מכשיר (אותו מכשיר מהשרשור של ארז).

 

לגבי המכשיר:

המכשיר שלי נתקע אחרי שימוש של 20 דקות. אני משתמש בדיוק באותה תוכנה שארז השתמש בה, לכן לא מדובר בבעיית תוכנה אלה ב GPS עצמו (המכשיר של ארז לא נתקע כלל). כמו-כן, בשמש לא רואים כמעט כלום ! יש לקחת זאת בחשבון למי שזה חשוב לו. חוץ מבעית השמש, המכשיר לדעתי מצויין, משדר הרדיו עושה את העבודה וגם עוצמת הווליום של המכשיר מצויינת. אני מתכוון לקבל החזר כספי ולקנות מהם מכשיר בעל מסך טוב יותר לשמש - מכיוון שזה חשוב למי שישתמש במכשיר. האם יש למישהו המלצות למכשיר מ DEAL EXTREME עם מסך טוב יותר ?

 

אני מחזיר את המכשיר עקב בעיית התקיעה (כמו-כן, הוא הגיע עם פיקסל דלוק וכמה שריטות על המסך, לא הייתי מחזיר בגלל זה, אבל התקיעה זה יותר מדי).

 

כרגע אני בשלב של אחרי פתיחת כרטיס פניה ראשוני, עדיין לא עברו על כרטיס הבעיה. אעדכן בהשמך הטיפול - מעניין איך יהיה הטיפול שלהם. אני בסטטוס החזרה בפחות מ-90 יום.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אלון, אני מקווה שיסתדר במהרה. תעדכן תוצאות!

 

אני בינתיים הזמנתי לי עוד צעצוע קטן להחליף את הצעצוע הקודם, הזמנתי את הדגם הזה:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39243

יש לו בטריה 1200MA, מסך 4.3 (שמתי לב שאני לא צריך 4.8/5 כמו הקודם), מגיע עם כרטיס SD 2GB, מעבד אטלס 4 500MHZ, מערכת הפעלה WINCE CORE 6 ומשדר FM ושאר הקשקושים.

מחיר 68$, משלוח חינם.

 

בררתי קצת לגבי נושא המכשירים עם הAVIN, ולאלה שיש אותם קראתי שכמה הצליחו להפעיל את הפונקציה הזו ע"י שימוש בפלאג 3.5 4 פין. ולא ה2 פין או המונו הרגילים. שווה בדיקה למי שיש.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...